Web Analytics Made Easy - Statcounter

افزایش میزان درگیری ها میان فلسطینیان ساکن کرانه باختری و ارتش رژیم صهیونیستی،‌ مقامات نظامی اسرائیل را پیش از پیش مستاصل کرده است.

سرویس جهان مشرق _ در چند ماه اخیر مناطق کرانه باختری،‌ عرصه تظاهرات و درگیری فلسطینیان با سربازان رژیم صهیونیستی بوده است. عدم ناتوانی رژیم صهیونیستی در کنترل تظاهرات و عملیات های شهادت طلبانه فلسطینیان باعث درماندگی مقامات رژیم صهیونیستی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تلفات و خسارات وارد شده به نیروهای رگیم صهیونیستی باعث عصبانیت بیشتر صهیونیست ها شده است، این عصبانیت به حدی بوده است که شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داده است ارتش اسرائیل در حال بررسی استفاده از بالگردهای نظامی در مناطق مسکونی فلسطینیان کرانه باختری است!

پس از نبرد سخت در منطقه جنین، ارتش اسرائیل در حال بررسی استفاده از هلیکوپترهای جنگی در یهودیه و سامره ( کرانه باختری) است

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی در این باره نوشت :

«در پی نبرد سنگین در جنین که در آن" نوام راز "کشته شد، ارتش اسرائیل در حال بررسی استفاده از هلیکوپترهای جنگی در یهودیه و سامره است (کرانه باختری) است.»

«بالگرد نظامی در مقابل نیرویی که معمولاً توسط ارتش اسرائیل در یهودیه و سامره استفاده می شود،‌ ابزار قدرتمند تری محسوب میشود. حرکتی که در ارتش اسرائیل مورد بررسی قرار گرفت، بخشی از ایده تغییر روش شروع آتش در طی عملیات های بزرگ در یهودیه و سامره است.»

«در حادثه جنین که طی آن نوام راز کشته شد، ده ها مرد مسلح فلسطینی حجم آتش زیادی به سمت نیروهای اسرائیلی گشودند. ارتش درک می کند که در واکنش باید سطح آغاز آتش را افزایش داد و علاوه بر هلیکوپترهای رزمی، ارتش اقدامات دیگری در نظر گرفته شده است که نمی توان درباره آنها جزئیات بیشتری گفت. اشاره به این نکته مهم است که در عملیات آتش از هوا توسط بالگرد در مناطق شهری مانند یهودیه و سامره ( کرانه باختری) و به ویژه در منطقه جنین، پیچیدگی های زیادی وجود دارد، اما مطمئن نیستیم که گزینه دیگری برای ما وجود داشته باشد. در همین حال، فلسطینی ها ارزیابی میکنند که ارتش اسرائیل در آینده نزدیک بیشتر و بیشتر وارد جنین خواهد شد.»

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین حادثه متروپل قیمت کرانه باختری ارتش رژیم صهیونیستی اسرائیل مقاومت فلسطین خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت ارتش اسرائیل رژیم صهیونیستی کرانه باختری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۰۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات جدید مقاومت اسلامی عراق علیه رژیم صهیونیستی

مقاومت اسلامی عراق از عملیات جدید خود علیه رژیم صهیونیستی در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که در راستای حمایت از مردم غزه، موضع نظامی «سبیر» ارتش رژیم صهیونیستی را با پهپاد هدف قرار داده است.

حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه «یاردن» ارتش اسرائیل

در بیانیه مقاومت اسلامی عراق آمده است : در ادامه رویکرد ما مبنی بر مقاومت در برابر اشغالگران و یاری رساندن به مردم غزه، و پاسخ به جنایاتی که رژیم غاصب علیه کودکان، زنان و سالخوردگان فلسطینی مرتکب می شود، رزمندگان مقاومت اسلامی عراق، صبح امروز سه شنبه هفتم می، موضع نظامی «سبیر» وابسته به اشغالگران صهیونیست را با پهپاد هدف قرار دادند.

مقاومت اسلامی عراق تاکید کرده است همچنان به درهم کوبیدن مواضع دشمنان ادامه خواهد داد.

پیش از این، مقاومت اسلامی عراق از حمله پهپادی به پایگاه یاردن ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه اشغالی جولان سوریه خبر داده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طرح تل‌آویو برای تبدیل غزه به مکانی غیرقابل سکونت
  • گسترش حلقه آتش؛ واکاوی راهبرد جدید مقاومت علیه رژیم صهیونیستی
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی عراق علیه رژیم صهیونیستی
  • ارتش اسرائیل تخلیه ساکنان شرق رفح را آغاز کرد
  • آغاز نقشه اسرائیل برای حمله به رفح؟ کوچاندن فلسطینیان از منطقه شرقی رفح توسط ارتش رژیم صهیونیستی کلید خورده + فیلم
  • اعلام شهادت ۴ تَن از مبارزان قسام و گردان‌های قدس در کرانه باختری
  • شرط آمریکا برای توافق امنیتی با عربستان ؛ پای اسرائیل در میان است
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کرانه باختری
  • سازمان ملل: هر روز ۳۷ کودک فلسطینی مادر خود را از دست می‌دهند
  • گزارش فلسطینی از اقدامات خرابکارانه و حملات صهیونیست‌ها در کرانه باختری