Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-02@22:09:02 GMT

پلنگ زخمی دنا تلف شد

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۰۲۱۷۰

پلنگ ماده ۳ ساله به دلیل شدت جراحت ناشی از گلوله اسلحه در کهگیلویه و بویراحمد تلف شد. ناطقان: مسئول روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان گفت: این پلنگ که از ناحیه راست بدن مصدوم شده بود پس از حمله ناموفق به دو کارگر باغ گردشگری مهریان به دلیل سر و صدا در محل، به سمت پایین دره حرکت کرد.

هادی سینایی افزود: پس از آن خانواده ای به محض مشاهده و ترس از حمله پلنگ، خود را در خودرو حبس می‌کنند و موضوع را به ماموران محیط زیست شهرستان بویراحمد گزارش کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سینایی با بیان اینکه موضوع با کارشناسان محیط زیست شیراز همراه با شرایط منطقه مطرح شد گفت: طبق نظر متخصصان بیهوشی محیط زیست استان فارس به دلیل تراکم بالای درخت و درختچه در محل، و عصبانیت پلنگ به دلیل زخم و جراحتی که از قبل برداشته بود شرایط سخت ارزیابی شد.

وی بیان کرد: گروه حاضر در محل با نظارت دامپزشک با شلیک ۲ دارت (داروی مخصوص بیهوش کردن حیات وحش) پلنگ را بیهوش و آن را فورا به آزمایشگاه محیط زیست منتقل کردند.

رئیس اداره روابط عمومی محیط زیست استان بیان کرد: حدود ۲ ساعت پلنگ ۳ ساله زنده بود اما متاسفانه به دلیل شدت جراحت و خون ریزی تلف شد. منبع: ایلنا برچسب ها: پلنگ زخمی دنا ، تلف شدن ، جراحت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تلف شدن جراحت محیط زیست تلف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۲۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیستگاه های مرجانی خلیج فارس در معرض خطر

به گزارش خبرنگارخبرگزاری صدا و سیما معاون محیط زیستِ دریایی و تالاب‌های سازمان حفاظت محیط زیست، گفت: ۱۰۰ گونه آبسنگِ مرجانی در خلیج فارس در معرض نابودی ناشی از این چالش‌های زیست محیطی هستند.
سعید حاجی زاده گزارش می دهد :

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لاشه یک قلاده پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان کشف شد
  • کشف لاشه یک قلاده پلنگ در یک منطقه شکار ممنوع/ عکس
  • پیدا شدن لاشه یک قلاده پلنگ در منطقه شکار ممنوع کلیلاق شهرستان فریمان
  • پیدا شدن لاشه پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان
  • جزئیات کشف لاشه پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان
  • کشف لاشه یک قلاده پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان
  • جزییات کشف لاشه پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان
  • پیدا شدن لاشه پلنگ در منطقه شکار ممنوع کلیلاق شهرستان فریمان
  • زیستگاه های مرجانی خلیج فارس در معرض خطر
  • بازدید جمعی از مسئولان قضایی استان قم از منطقه حفاظت شده پلنگ دره