Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینعلی مقصودی گفت: محور شهرکرد به سمت پلیس راه در حال حاضر به صورت چهار خطه است و ترافیک بالای بیش از ۱۵ هزار وسیله نقلیه در روز دارد و لازم این محور به صورت ۶ خطه توسعه پیدا کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسینعلی مقصودی مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: محور شهرکرد به سمت پلیس راه در حال حاضر به صورت چهار خطه است و با ترافیک بالای بیش از 15 هزار وسیله نقلیه در روز مواجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: طبق مطالعات سال‌های گذشته مشخص شد محور ذکر شده دارای سطح سرویس پایینی است، یعنی تعداد خودرو در ساعت در این محور قابل توجه است و راحتی سفر و رانندگی برای تردد کننده پایین است و ضروری است این محور به صورت 6 خطه توسعه پیدا کند.
مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بر همین اساس مطالعاتی از میدان قمر بنی‌هاشم(ع) تا پلیس راه شهرکرد که ترافیک به سمت اصفهان و مسیر بروجن_لردگان تقسیم می‌شود، انجام گرفته است.
مقصودی با بیان اینکه در همین محور سه‌راهی قطب صنعتی و ورودی شهرک صنعتی شهرکرد را نیز داریم، گفت: مجموعا بیش از 150 میلیارد تومان برای اجرای دو پروژه 6 خطه شدن محور شهرکرد به سمت پلیس راه و احداث تقاطع غیر هم سطح در ورودی قطب صنعتی نیاز است.
وی عنوان کرد: مکاتبه‌ای با وزارت راه و شهرسازی و سازمان برنامه و بودجه کشور صورت گرفته است تا بتوان از محل طرح احداث باند دوم کنارگذر  اصفهان_شهرکرد و محور سامان_چالشتر به سمت تیران استفاده کنیم، به دلیل اینکه عملیات باند دوم که در طرح پیش‌بینی شده است از نظر سازمان برنامه و بودجه خاتمه پیدا کرده بود لازم است ماده 23 برای این پروژه تامین شود.
مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در محل سه‌راهی قطب صنعتی مطالعات ژئوتکنیک انجام گرفته و نقشه‌های اجرایی فاز 2 تهیه شده است که به محض تامین اعتبار می‌توانیم عملیات احداث تقاطع غیر هم سطح در این محل را اجرا کنیم.
مقصودی اضافه کرد: اعتبار مورد نیاز برای تعریض محور و احداث تقاطع غیر هم‌سطح در محل قطب صنعتی رقم بسیار بزرگی است و قطعا تامین آن از عهده استان خارج است.
وی بیان کرد: قبلا توافق شده بود بخشی از اعتبار برای احداث تقاطع غیر هم سطح از سوی راه و شهرسازی و بخشی از شرکت شهرک‌های صنعتی استان تامین شود اما به دلیل مبلغ قابل توجه این پروژه هنوز تعهدات انجام نشده است.
مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به سه‌راهی قطب صنعتی بروجن، بیان کرد: در این شهر طرح کمربندی شمالی در دست اجرا است، این کمربندی به دو محور شهرکرد_بروجن و بروجن_مبارکه متصل می‌شود.
مقصودی تاکید کرد: ترافیک در محور بروجن_مبارکه تا حدی نیست که نتوان تقاطع غیرهم سطح در ورودی شهرک صنعتی بروجن در آن احداث کرد.
وی تصریح کرد: در ورودی شهرک صنعتی سامان، نیز تقاطعی پیش‌بینی شده است و به دنبال اخذ مجوز از شرکت ساخت و توسعه هستیم تا مناقصه برگزار شود.
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال احداث تقاطع غیر هم سطح قطب صنعتی هم سطح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۳۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل و توسعه تپه نور الشهدای شهرکرد در سال جاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مجید احمدی گفت: تکمیل و توسعه تپه نورالشهدا و اتصال آن به پارک‌ملت در سال جاری اجرا می‌شود.
وی افزود: پیش‌بینی می‌شود عملیات اجرای این طرح از ماه آینده آغاز شود.

 

دیگر خبرها

  • ۶ کیلومتر باند دوم محور نهبندان - زابل زیربار ترافیک رفت
  • ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور
  • محور کندوان از بالای طویر مسدود می شود/ ترافیک سنگین مسیر جنوب
  • تکمیل و توسعه تپه نور الشهدای شهرکرد در سال جاری
  • محدودیت‌های تردد جاده‌ای در تعطیلات ۳ روزه اعلام شد | جاده چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • اعلام محدودیت ترافیکی تعطیلات پیش رو در جاده‌ها
  • ◄ فهرست 50 اقدام بسیار مهم وزارت راه و شهرسازی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت / بارش باران در محورهای استان خوزستان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد