Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده ظهر شنبه در نشست هیأت امنای دانشگاه فرهنگیان در استانداری بوشهر اظهار داشت: معتقدم دانشگاه فرهنگیان مهمترین دانشگاه ما و در عین حال مظلوم ترین دانشگاه در سطح استان به لحاظ امکانات و زیرساخت‌ها است.

استاندار بوشهر بر تقویت تعامل میان دانشگاه و اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر تاکید کرد و گفت: ارتباط بین دانشگاه فرهنگیان و اداره کل آموزش و پرورش باید یک ارتباط نهادینه باشد و هرگز ضعیف نشده و خللی در آن وارد نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یکی از مهمترین زیرساخت‌های جامعه را، نیروی انسانی توانمند و متعهد دانست و بیان داشت: زیربنای هر پیشرفتی، توجه به این مهم و داشتن دانشگاه‌ها متناسب و مطلوب در این راستا است.

محمدی زاده محوری بودن کارکرد و نقش دانشگاه در پیشرفت کشورها را متذکر شد و ادامه داد: نقش دانشگاه‌ها در این پهنه بی نهایت بسیار مهم است و می‌توان گفت که دانشگاه فرهنگیان در این میانه نقشی بی بدیل، ممتاز و والا داشته، دارد و خواهد داشت.

رئیس هیأت امنای دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: زیرساخت‌های این دانشگاه در استان مطلوب نیست و باید همه تلاش کنیم که این زیرساخت‌ها تقویت شده و زیرساخت‌های دانشگاه در ابعاد مختلف ارتقا یافته تا فضای بسیار بهتری برای تحصیل دانشجو معلمان این دانشگاه فراهم کنیم.

محمدی زاده با اشاره به در اولویت قرار دادن مطالبات دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر اضافه کرد: نیاز ضروری است که برای توسعه دانشگاه و اجرایی شدن دانشگاه جامع فرهنگیان استان بوشهر زمین مورد نیاز این طرح آموزشی بزرگ تا پایان خرداد ماه اختصاص داده شود.

وی با اشاره به مشکل کمبود خوابگاه پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر خاطرنشان ساخت: حل مشکل خوابگاه دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان بسیار ضروری است و باید این مهم در سریع‌ترین زمان ممکن مرتفع شود.

استاندار بوشهر تاکید کرد: از آنجا که دانشجویان این دانشگاه پرورش دهنده و آموزش نسل‌های آینده این کشور را عهده دار هستند، بسیار ضروری است که زیرساخت‌های دانشگاه در طراز شأن و جایگاه والای معلمی و متناسب با آن دیده شود.

کد خبر 5500974

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر دانشگاه فرهنگیان استاندار بوشهر احمد محمدی زاده ساختمان متروپل آلودگی هوا بوشهر کرمانشاه سوم خرداد فتح خرمشهر گرد و خاک ابادان گرد و غبار خطبه های نماز جمعه ریزش آوار آمار کرونا متروپل آبادان شهید دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر زیرساخت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۳۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش تجلیل از معلمان برگزیده در بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، همایش تجلیل از معلمان برگزیده و فعالان بسیج فرهنگیان استان بوشهر با حضور مسئول سازمان بسیج فرهنگیان کشور، فرمانده سپاه امام صادق‌علیه‌السلام استان بوشهر، مدیر کل آموزش و پرورش این استان و فرهنگیان در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان کشور بعد از ظهر پنج شنبه در این همایش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: شایسته است فرهنگیان بسیجی با تمام توان خود در راستای کسب رضایت مقام معظم رهبری جبهه‌ی آموزش و پرورش کشور را متحول کنند.

سجاد صدیقی با اشاره به مهم‌ترین وظایف قشر فرهنگی کشور اظهار داشت: هویت ساز، امید آفرین، تحول آفرین، تشویق و مهارت آموزی برخی از مهم‌ترین وظایف این قشر ارزشمند در جامعه محسوب می‌شود.

کد خبر 6095224

دیگر خبرها

  • ناپایداری‌های جوی در بوشهر افزایش می‌یابد
  • صادرات غیرنفتی استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • درآمد مردم لرستان افزایش یابد/ رفاه اجتماعی را ارتقا دهیم
  • زیرساخت‌های بندری استان بوشهر تقویت می‌شود
  • اعتبارات خوبی برای به آموزش و پرورش بوشهر اختصاص یافت
  • همایش تجلیل از معلمان برگزیده در بوشهر برگزار شد
  • معلم محرک علم و مولد قدرت است
  • تسهیلات مناسب به بانوان فعال در حوزه صنایع‌دستی اختصاص می‌یابد
  • اختصاص ۳۵ شعبه دیوان عدالت اداری به حوزه کار
  • اختصاص ۳۵ شعبه دیوان عالت اداری به حوزه کار