Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در جمع دانشجویان گفت: وظیفه بسیج دانشجویی جذب افراد با روحیه انقلابی، جهادی، گفتمانی و نظریه پردازی است.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، سردار مهدوی، فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی در دوره مهارتی تشکیلاتی مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه‌های خراسان جنوبی اظهار کرد: هدف از بسیج دانشجویی تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی و جذب نیرو‌های جوان، خلاق، مستعد و انقلابی است که در آینده چرخه مدیریتی کشور را به نحو مطلوب و شایسته به پیش ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مهدوی گفت: همه تشکل‌هایی که در دانشگاه فعال هستند هر کدام دارای اهداف و آرمان‌هایی هستند که در چارچوبه اهداف انقلاب اسلامی حرکت می‌کنند.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی ادامه داد: بسیج دانشجویی نسبت به دیگر تشکل‌ها اولویت ویژه‌ای نزد سپاه دارد و در همین راستا انتظارات بیشتری از بسیج دانشجویی در دانشگاه داریم.

وی با بیان اینکه در زمینه جهاد تبیین اقدامات کمی انجام شده، افزود: یکی از عرصه‌های پرداختن به مقوله جهاد تبیین در دانشگاه‌ها است که باید ضمن احترام به سلایق مختلف افراد با منطق و تبیین موضوعات حرکت کرد و از درگیری و برخورد بیهوده جلوگیری شود.

مهدوی ادامه داد: وظیفه بسیج دانشجویی جذب افراد با روحیه انقلابی، جهادی، گفتمانی و نظریه پردازی است که با منطق افراد را متقاعد کرده و دست در دست هم برای حفظ و حراست از آرمان‌های انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

وی بر روحیه تعاونی و گفتمانی دانشجویان تاکید کرد و افزود: باید در دانشگاه‌ها بدنبال انجام کار‌های فرهنگی و ایده پردازی و حضور در جشنواره‌های فرهنگی، هنری در سطح ملی باشیم.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) به امکانات محدود بسیج و سپاه اشاره کرد و افزود: تلاش ما در مجموعه سپاه براین است تا از حداکثر امکانات و ظرفیت‌های مجموعه بسیج و سپاه به نفع گروه‌های جهادی دانشجویی استفاده کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی خراسان جنوبی جهاد تبیین فرمانده سپاه خراسان جنوبی بسیج دانشجویی فرمانده سپاه خراسان جنوبی دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۴۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم شناسایی، جذب و رشد نخبگان در استان قم

فرمانده سپاه استان قم، گفت: باید بتوانیم نخبگان را شناسایی، جذب و به رشد و شکوفایی آنها کمک کنیم، برای یک نخبه خیلی مهم است که دیده شود و به او اهمیت داده شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، جشنواره «جهادگران علم و فناوری» با هدف تقدیر از برگزیدگان علمی رده‌های دفاعی، دانشگاه‌ها اقشار و نواحی بسیج در سپاه استان برگزار شد.

سردار موحد در این مراسم با اشاره به ظرفیت‌های موجود در استان قم، اظهار داشت: ظرفیت‌های انسانی، علمی، نخبگانی، حوزه‌های علمیه، مراکز علمی و فرهنگی و شهرک‌های صنعتی در استان وجود دارد که باید در کنار هم قرار بگیرند تا بتوانیم به یک نتیجه مطلوبی برسیم.

وی افزود: در واقع باید بتوانیم نخبگان را شناسایی، جذب و به رشد و شکوفایی آنها کمک کنیم، برای یک نخبه خیلی مهم است که دیده شود و به او اهمیت داده شود و حرف‌هایش شنیده شوند تا بتوانیم با این همکاری‌ها اقدامات خوبی را در این راستا انجام دهیم و این زنجیره و شبکه کامل شود.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب علیه السلام استان قم با تأکید بر اینکه حداکثر بهره‌برداری را از ظرفیت نخبگان داشته باشیم، بیان کرد: برای تولید علم و جهش تولید این دو محور با هم دیگر ارتباط مستقیم دارند و باید همه در یک جبهه قرار بگیریم و بر اساس نظام مسائل استان کار انجام شود.

وی تصریح کرد: نظام مسائل استان بر مبنای بهره مندی از ظرفیت هایی مثل اقشار بسیج،قشر بسیج مهندسین صنعت،کشاورزی و سایر اقشار مرتبط تعریف می شود و در صورت تحقق آن به نتایج مطلوبی دست خواهیم یافت.

موحد تصریح کرد: باید از ظرفیت نخبگان بسیجی برای رونق تولید دانش بنیان استان استفاده شود.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب علیه السلام استان قم با اشاره به ظرفیت مجمع عالی بسیج استان به عنوان بازوی توانمند کار و تولید گفت: در صورت تصویب طرح های نوین تولیدی و دانش‌بنیان نخبگان در مجمع عالی بسیج که با حضور استاندار و سایر سازمان‌ها برگزار می شود، تمامی دستگاه‌های ذی‌ربط ملزم به اجرا و تحقق آن طرح‌ها خواهند بود.

وی عنوان کرد: مهم است که دانش‌آموزان و دانشجویان با این ظرفیت‌ها آشنا شوند و توانمندی‌های موجود در استان را ببینند که در نتیجه موجب ارتقای انگیزه و امید در نوجوانان و جوانان شود.

به گزارش تسنیم، در پایان از منتخبان عرصه جهاد علمی و فناوری سپاه و نواحی مقاومت بسیج استان قم با اهدای لوح تقدیر و هدیه نقدی قدردانی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لزوم شناسایی، جذب و رشد نخبگان در استان قم
  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد
  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی