Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@23:39:56 GMT

راهکارهایی برای اخذ راحت تر ویزای کانادا

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۰۵۶۷۸

راهکارهایی برای اخذ راحت تر ویزای کانادا

سالانه مسافران و مهاجران زیادی با انجام صحیح مراحل اخذ ویزای کانادا، موفق به اخذ آن و ورود به این کشور می شوند. اگر به دنبال پیشرفت، داشتن یک زندگی با کیفیت فوق العاده، تحصیل عالی یا یک سفر بی نظیر هستید، کانادا بهترین مقصد برای شماست.

کشور کانادا، دو نوع ویزای موقت و دائم را ارائه می دهد. شما با توجه به هدف خود از سفر یا مهاجرت به این کشور باید ابتدا ویزای متناسب با شرایط خودتان را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تمامی مراحل اخذ ویزا می توانید از خدمات ویزای ساحل شنی استفاده کنید و از تجربیات تیم حرفه ای آن به0631ه مند شوید.

پرطرفدارترین انواع ویزاهای کانادا

کشور کانادا برای هر نیازی، ویزای خاص خود را تدوین کرده است و شما باید به نسبت نیازتان به سراغ انواع ویزای کانادا بروید.

 

 

 

 

ویزاهای موقت کانادا

 

ویزای توریستی کانادا

ویزای تحصیلی کانادا

سوپر ویزای کانادا

ویزای دیپلماتیک و رسمی کانادا

ویزای تجاری کانادا

ویزا برای زایمان در کانادا

 

 

 

ویزاهای دائمی کانادا

 

ویزای سرمایه گذار مهاجر

ویزای استارتاپ

ویزای اسپانسرشیپ

 

             شرایط کلی برای اخذ انواع ویزای کانادا چیست؟

شرایط کلی برای دریافت ویزای کانادا عبارتند از:

داشتن سلامتی جسمی و روحیداشتن پاسپورت معتبرتمکن مالی مناسبتاریخچه سفریعدم داشتن سابقه جنایی و حقوقی

مدارک مورد نیاز برای ویزای کانادا عبارتند از:مدرکی مبنی بر اینکه قصد بازگشت به کشور خود را داریدمدرکی مبنی بر وجود بودجه برای حمایت از شما در طول اقامتپاسپورت معتبر با تاریخ انقضا بیش از 6 ماهاسنادی برای اثبات ارتباط شما با کشور خود2 قطعه عکس در اندازه پاسپورت با پس زمینه سفید بدون حاشیهدعوت نامه از بستگان خود، اگر قصد دارید با آنها زندگی کنید.فتوکپی بلیط برگشت یا برنامه سفر

 

مراحل درخواست ویزای کاناداارسال مدارک به صورت الکترونیکی برای سفارت کانادا.پرداخت هزینه‌های لازم.سفر به یکی از کشورهای اطرف ایران برای مراجعه به سفارت، جهت انجام انگشت نگاری و عکس برداری ویزای کانادا.پیکاپ پاسپورت به یکی از دفاتر وکالتی جهت الصاق ویزای کانادا (اگر ویزا شوید).بعد از انجام مراحل درخواست ویزا چه می شود؟

سفارت کانادا بسته به نوع ویزا، درخواست ویزای کانادا شما را برای دو هفته یا بیشتر بررسی می کند. علاوه بر این، آنها ممکن است مدارک بیشتری بخواهند یا از شما بخواهند اطلاعات بیومتریک خود را ارسال کنید و مصاحبه داشته باشید.

اگر اطلاعات بیومتریک و مصاحبه شما را بخواهند، به این معنی است که شما باید شخصاً به سفارت مراجعه کنید، حتی اگر به صورت آنلاین درخواست داده باشید. شما باید یک وقت سفارت بگیرید.در زمان مراجعه به سفارت، باید انگشت نگاری کنید و عکس برداری و همچنین به سوالات یکی از مقامات سفارت کانادا پاسخ دهید.

آن مسئول سفارت تعیین می کند که آیا شما برای دریافت ویزای کانادا مناسب هستید یا نه. آنها می توانند بلافاصله پس از مصاحبه شما را از تصمیم خود مطلع کنند یا بعداً برای شما پیام ارسال کنند.

تمام اعلان‌های سفارت در مورد ویزای شما، در حساب شما ارسال می‌شود، بنابراین باید به طور مداوم آن را بررسی کنید، حتی اگر مجبور به ارسال بیومتریک یا انجام مصاحبه نباشید.

اگر اعلان موفقیت آمیز بودن درخواست ویزای کانادا را دریافت کردید، گام بعدی ارسال پاسپورت خود به سفارت کانادا است. مقامات سفارت، پاسپورت و هزینه های شما را دریافت می کنند، ویزا را روی پاسپورت شما مهر می زنند و آن را برای شما ارسال می کنند. اگر بلافاصله پس از مصاحبه ویزا از تصمیم آنها مطلع شوید، باید هزینه های پردازش را در آنجا بپردازید و بلافاصله پاسپورت را دریافت کنید.

اگر درخواست ویزای کانادای شما موفق بود:

مثلا پس از اخذ ویزای تحصیلی کانادا، می توانید به کانادا سفر کنید. در نقطه ورود از شما خواسته می شود که پاسپورت و مدارک خود را نشان دهید. مقامات آنها را بررسی می کنند و چند سوال در مورد دلیل رفتن شما به کانادا می پرسند.

پس از پاسخ شما، آنها تصمیم می گیرند که شما را به داخل کشور راه دهند یا نه. مقامات در نقطه ورود این اختیار را دارند که اگر تشخیص دادند شما در کانادا مرتکب جنایت می‌شوید یا محدودیت‌های ویزای تحصیلی کانادای خود را رعایت نمی‌کنید، اجازه ورود شما را به کانادا ندهند. داشتن ویزای کانادا تضمینی برای رفتن شما به کانادا نیست، فقط مقامات مرزی مجاز به انجام این کار هستند.

دو مورد از متداول ترین سوالات درباره ویزای کانادا:دریافت ویزای کانادا چقدر طول می کشد؟

زمان پردازش ویزای کانادا برای هر مورد خاص متفاوت است. ممکن است بین دو تا چهار هفته یا حتی بیشتر طول بکشد. پروسه تایید ویزای کانادا شما تنها پس از دریافت کامل درخواست شما توسط مقامات کانادا شروع می شود.اگر آنها به شما برای دریافت اسناد اضافی نیاز داشته باشند، زمان پردازش به تاخیر می افتد.

هزینه ویزای کانادا چقدر است؟

هزینه ویزای کانادا بستگی به نوع ویزای مورد نظر شما دارد. همچنین انواع مختلفی از هزینه هایی وجود دارد که باید پرداخت کنید، مانند هزینه پردازش و هزینه بیومتریک.با این حال، هزینه ویزای بازدیدکننده معمولی 100 دلار کانادا است.

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران زایمان کانادا مسافران مصاحبه درخواست ویزای کانادا سفارت کانادا درخواست ویزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۵۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش سالانه کمیسیون حقوق بشر کانادا منتشر شد

به گزارش تابناک به نقل از میزان – گزارش سالانه کمیسیون حقوق بشر کانادا CHRC به‌تازگی منتشر شد؛ این گزارش به موضوع‌های متعدد حقوق بشری که طی دهه‌های متمادی بر زندگی کانادایی‌ها تاثیر گذاشته پرداخته است و چالش‌های حقوق بشری مداوم این کشور را بررسی و اعلام کرده است.

افزایش اسلام‌هراسی، جنایت‌های نفرت‌محور، نقض مداوم حقوق افراد معلول و تاثیرات نژادپرستی محیطی بر جوامع بومی، سیاه‌پوست و دیگر جوامع نژادی از مهم‌ترین چالش‌هایی هستند که گزارش سالانه کمیسیون حقوق بشر کانادا به آن‌ها پرداخته است.

کمیسر حقوق بشر کانادا هنگام ارائه گزارش یاد شده به پارلمان این کشور به نرخ فزاینده دریافت شکایت‌های مربوط به تبعیض و سخنان نفرت‌محور اشاره و اظهار کرد: در طول سال ۲۰۲۳ مسائل مبرم حقوق بشری بر زندگی روزمره مردم در سراسر کانادا تاثیر گذاشت.

وی همچنین تصریح کرد: کمیسیون حقوق بشر کانادا به‌عنوان یک نهاد ملی مدت‌ها است که به وجود نژادپرستی سیستماتیک علیه سیاه‌پوستان در این کشور اذعان دارد.

نکات برجسته گزارش سالانه کمیسیون حقوق بشر کانادا عبارتند از:

- شکایت اعضای نیرو‌های مسلح کانادا از آزار جنسی و تبعیض
- شکایت از اسلام‌هراسی
- شکایت از جنایت‌ها و سخنان نفرت‌محور
- شکایت از تاثیرات نامتناسب قوانین بر وضعیت و بهره‌مندی جوامع و افراد بومی، سیاه‌پوست و دیگر اقلیت‌های نژادی
- شکایت از رویکرد تبعیض‌آمیز و نژادپرستانه پلیس کانادا
- شکایت افراد معلول از نقض حقوق بشر در زمینه‌های مختلف
- شکایت زنان از نقض حقوق بشر در زمینه‌های مختلف و تبعیض‌های جنسیتی به‌ویژه در دستمزد
- شکایت بی‌خانمان‌ها از تداوم بحران مسکن

در بخشی از گزارش یاد شده به موضوع نقض حقوق زندانیان در کانادا اشاره شده و آمده است که اداره زندان‌های کانادا به دلیل ناتوانی در ارائه مراقبت و درمان کافی به زندانیان معلول عملا حقوق آن‌ها را نقض می‌کند.

در عین حال، زنان زندانی در زندان‌های فدرال کانادا که عمدتا از بومیان هستند، از تاثیرات گسترده رویکردهای تبعیض‌آمیز رنج می‌برند؛ آن‌ها بیش از حد گرفتار سیستم طبقه‌بندی امنیتی، حبس در سلول‌های انفرادی و ... هستند.

گزارش سالانه کمیسیون حقوق بشر کانادا همچنین اعلام کرد که باید در سیستم مدیریت داده‌های شکایت‌های حقوق بشری این کشور بازنگری انجام شود.

دیگر خبرها

  • قابی‌زیبا از رهبرانقلاب درتجمع ضدصهیونیستی در کانادا
  • خبر خوب برای دانشجویان افغان در ایران
  • کانادا کمک‌ها به افغانستان را از سر می‌گیرد
  • ببینید | تصاویری از تجمع دانشجویان استان تهران مقابل سفارت فرانسه
  • مراسم فرهنگی ایرانیان در دوبلین
  • گزارش سالانه کمیسیون حقوق بشر کانادا منتشر شد
  • مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا
  • تهدید به بمب‌گذاری در سفارت روسیه در برزیل
  • پلیس برزیل برای یافتن بمب وارد سفارت روسیه شد
  • کانادا ۲ میلیون دلار به تولید پهپاد در اوکراین اختصاص می‌دهد