Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سیدعلی هاشمی در حاشیه جلسه شورای تأمین مسکن استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر ۹۹ هزار نفر در طرح نهضت ملی تولید مسکن استان قزوین ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۵۸ هزار نفر در پالایش اولیه واجد شرایط بودند و نیازمند بررسی فرم جیم هستند که احتمالا واجدین شرایط پس از بررسی کمتر خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 وی افزود: در شرایط کنونی فرآیند اجرایی ۲۳ هزار واحد مسکونی در سطح استان انجام شده و در برخی از شهرستان ها نیز زمین تعیین شده و تا پایان خردادماه قرارداد آنها منعقد خواهد شد.

هاشمی خاطر نشان کرد: بر اساس برآورد اولیه، متقاضیان باید برای خانه دار شدن در این طرح ۴۰۰ میلیون تومان آورده نقدی داشته باشند و تا ۳۰۰ میلیون تومان نیز تسهیلات با سود ۹ درصد پرداخت خواهند کرد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین یاد آور شد: از فاز نخست تا پنجم طرح نهضت ملی مسکن در استان قزوین ۳۵ هزار متقاضی ثبت نام و پالایش شده اند که در نهایت نیز ۶ هزار متقاضی به تأیید نهایی رسیده اند. 

وی اعلام کرد: از 6 هزار متقاضی نهایی عملیات احداث برای سه هزار و ۶۶۸ متقاضی آغاز شده است.

هاشمی توضیح داد: تخصیص زمین برای یک هزار متقاضی واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در حال انجام است.

وی اضافه کرد: مسئله جهش تولید مسکن اراضی مازاد دستگاههای دولتی مطرح و مقرر شده تا زمینهای مازاد دستگاههای دولتی برای امر نهضت ملی مسکن شناسایی شده و در اختیار اداره کل مسکن به عنوان نماینده مردم قرار گیرد که در این راستا استاندار نیز تاکید داشته اند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: تمامی دستگاههای اجرایی استان مکلف هستند موانع موجود در مسیر اجرای هرچه بهتر نهضت ملی مسکن در استان را برطرف کنند که البته حوزه پالایش نیز قدری زمان بر بوده است.

هاشمی با اشاره به اینکه متاسفانه متقاضیان دریافت طرح نهضت ملی مسکن در استان کمتر از مبالغی که اعلام شده افتتاح حساب دارند، گفت: برخی از متقاضیان آوردهای نداشتند که این امر موجب تاخیر در کار میشود.

وی اظهار کرد: به همه متقاضیان دریافت مسکن از نیمه اردیبهشت ماه به منظور اینکه تا ۱۳ خردادماه آورده اولیه خود را تکمیل کنند پیامک ارسال شده است که در غیر این صورت حذف خواهند شد.

هاشمی افزود: در جلسه امروز مقرر شد به همه افرادی که در مرحله اول پالایش واجد شرایط شدند پیامک ارسال شود تا ظرف مدت یک هفته آورده اولیه خود را تکمیل کنند و در غیر این صورت از فرآیند خارج شوند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین در پایان گفت: هم اکنون بیش از ۹ هزار نفر مجرد متقاضی دریافت مسکن هستند که در این مرحله برای این افراد نیز پیامک ارسال می شود و محدودیتی در این زمینه نخواهیم داشت. 

انتهای پیام/

   

 

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین مسکن مسکن ملی طرح نهضت ملی مسکن نهضت ملی مسکن استان قزوین هزار متقاضی هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۶۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید خبرنگاران از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهر پرند

صبح امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت خبرنگاران از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهر پرند بازدید کردند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077165 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر جدید پرند
  • بازدید خبرنگاران از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهر پرند
  • وضعیت اجرای نهضت ملی مسکن در همدان
  • اراضی نهضت ملی مسکن برای ۴۰ هزار متقاضی در شهر پرند هنوز تامین نشده است
  • تایید نهایی بیش از ۵۸ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن
  • شرایط دریافت وام ازدواج در سال ۱۴۰۳
  • یک میلیون و۶۰۰ هزار متقاضی در صف انتظار برای دریافت وام ودیعه مسکن
  • تامین زمین از مولفه‌های مهم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • سند ۱۱۰ هکتاری نهضت ملی مسکن اشکذر صادر شد
  • پنج هزار و ۵۵۸ متقاضی واحدهای مسکن ملی در زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند