Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیمور هاشمی رییس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان آبدانان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام از اجرای دستورالعمل اتصال دستگاه‌های کارتخوان خرده‌فروشی‌ها به سامانه خرید هوشمند در شهرستان آبدانان خبر داد و گفت: براساس بخشنامه وزارت صمت تمامی دستگاه‌های کارتخوان خرده‌فروشی‌ها اعم از نانوایی‌ها، سوپر مواد غذایی، خواربار فروشی، خرده فروشی گوشت، مرغ و مواد پروتئینی و لبنیات به سامانه خرید هوشمند متصل می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت اجرای این دستورالعمل عنوان کرد: طرح‌های عرضه مستقیم کالا به گروه‌های منتخب جامعه تحت عنوان «سامانه اعتبار یارانه‌ای هوشمند» یا «سایه» تمامی واحدهای صنفی مرتبط می‌توانند اطلاعات دستگاه‌های کارتخوان خود را در pos.iranianasnaf.ir ثبت کنند و یا به شماره ۱۰#۵۰۰ پیامک بزنند تا دستگاه‌های کارتخوان خرده فروشی‌ها به سامانه‌های خرید هوشمند متصل شوند.

هاشمی با بیان اینکه اتصال به این سامانه، موجب رونق کسب و کار واحدهای صنفی خواهد شد خاطرنشان کرد: در طرح اتصال دستگاه‌های کارتخوان خرده‌فروشی‌ها به سامانه خرید هوشمند، تطابق مشخصات مالک پوز بانکی و یا صاحب حساب بانکی متصل به پوز، با دارنده پروانه کسب واحد صنفی به هیچ وجه الزامی نیست و ثبت مشخصات پوز بانکی در سامانه صرفا به منزله پذیرش آن توسط واحد صنفی و اتصال به سامانه هوشمند «سایه» است.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۱۱

منبع: فارس

کلیدواژه: خرید سامانه هوشمند سایه خرده فروشی دستگاه های کارتخوان خرده فروشی ها به سامانه سامانه خرید هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۶۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ طا‌ها دلداده با اعلام خبر بارگذاری اطلاعات عملیات خرید تضمینی گندم در سامانه جامع اطلاعات این شرکت گفت: این اطلاعات توسط کاربران به صورت آنلاین قابل مشاهده و رصد است.

دلداده افزود: درج و بارگذاری اطلاعات خرید تضمینی در این سامانه، فرآیند تحویل گندم و پرداخت پول گندم را تسهیل می‌کند و با رصد آنلاین داده‌های خرید تضمینی گندم، می‌توان برای برنامه‌ریزی این عملیات بزرگ بازرگانی کشور از آن اطلاعات استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: این سامانه به کاربران اجازه می‌دهد تا میزان خرید تضمینی گندم و پرداخت میزان پول آن را به تفکیک استان، شهرستان و مرکز خرید به صورت آنلاین مشاهده کرده و از کم و کیف آن مطلع شوند.

سال زراعی جاری، ۳۸۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی در استان گلستان زیر کشت گندم رفته است.
گلستان از نظر میزان تولید گندم، رتبه دوم کشور را دارد و به باور کارشناسان؛ به سبب وجود گلوتن، گندم‌های این استان با کیفیت‌ترین در ایران است.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس خیال هوادارانش را راحت کرد
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • مرکز عمده فروشی جوراب در بازار تهران کجاست؟
  • آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم
  • اتصال ۱۷ بانک به سامانه برات الکترونیکی
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی