Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، « سردار فتح الهی » روز شنبه در نشست بزرگداشت سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد اظهارداشت: بازخوانی اندیشه و افکار امام راحل برای جامعه هدف خانواده آموزش و

پرورش ضروری است که برای آن سلسله نشست های آشنایی با اندیشه امام و پاسخگویی به شبهات با حضور سخنرانان و یا تهیه و انتشار فایل های صوتی و فیلم کوتاه در بستر فضای مجازی در دستور کاری قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: تبیین شاخص‌های کلی نظام جمهوری اسلامی از منظر معمار کبیر انقلاب، معرفی شخصیت و سیره امام از مسائل مهمی است که در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در حوزه آموزش و پرورش استان

 البرز به آن پرداخته می شود.

وی یادآورشد: برنامه های های سالگرد معمار کبیر انقلاب و قیام ۱۵ خرداد از سوی دو کمیته فرهنگیان و دانش آموزی پیش بینی و سازماندهی شده است.

فتح الهی ایجاد پیوند عمیق و محکم بین نوجوانان و جوانان با ارزش‌های انقلاب اسلامی را از جمله اهداف برنامه های ستاد استانی آموزش و پرورش در سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) ذکر کرد.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) شخصیتی فرا ملی دارند،اضاف کرد: در این مسیر به دنبال تربیت سیاسی و اجتماعی دانش‌آموزان با ارائه الگوی عملی از هنجارها و رفتارهای سیاسی حضرت امام راحل هستیم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: تبیین اندیشه‌های امام خمینی (ره) را باید در دستور کار قرار دهیم زیرا این مهم از اهمیت خاصی برخوردار است.

فتح الهی تاکید کرد: دانش آموزان و معلمان البرز در روز های ۱۴ و ۱۵ خرداد بار دیگر در برنامه های ویژه سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) با آرمان های امام راحل و شهدا تجدید میثاق می کنند.

در این نشست سایر اعضای ستاد به بیان دیدگاه خود در زمینه چگونگی برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری  ویژه ارتحال حضرت امام خمینی (ره) درآموزش و پرورش البرز پرداختند.

استان البرز حدود ۵۲۰ هزار دانش آموز و ۲۵ هزار فرهنگی دارد.

برچسب‌ها مدارس البرز امام خمینی ارتحال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس البرز امام خمینی مدارس البرز امام خمینی ارتحال ارتحال حضرت امام خمینی سالگرد ارتحال آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۷۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان در نشست خبری با خبرنگاران در سنندج گفت: تولیدات دستی و کشاورزی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان در قالب یکصد غرفه در محل نمایشگاه‌های دائمی سنندج در معرض دید عموم قرار گرفته است.

حجت‌اله موسوی افزود: این نمایشگاه از امروز تا دهم اردیبهشت ماه جاری در محل نمایشگاه‌های دائمی سنندج از ساعت ۱۵  ظهر تا ۲۲ در معرض بازید مردم خواهد بود.

وی یادآور شد: ترویج روحیه کارآفرینی بین دانش‌آموزان، آشنایی دانش‌آموزان با مهارت‌های بومی محلی، تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم را از اهداف برپایی این نمایشگاه دانست.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان تصریح کرد: در حاشیه این نمایشگاه دو غرفه به منظور هدایت تحصیلی دانش‌آموزان برپا می‌شود تا دانش‌آموزان به سمت رشته‌های هنرستان‌ها سوق پیدا کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • مرمت کاروانسرای ینگی‌امام ۲۰۰ میلیارد تومان می‌خواهد
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • ۱۶ طرح حجاب و عفاف در مدارس در حال اجراست
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی
  • معاون رئیس جمهور: پرورش در مدارس مورد کم توجهی قرار گرفته است