Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@23:37:57 GMT

رزمایش الی بیت المقدس در خوشاب

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۰۸۳۶۵

رزمایش الی بیت المقدس در خوشاب

سرهنگ دوم پاسدار مصطفی ذوالفقاری گفت: رزمایش‌های بسیج با هدف تقویت و ارتقای کیفی گردان‌های مردم پایه و کسب آمادگی لازم در سه حوزه جنگ سخت، نیمه سخت و امداد و نجات با حضور گردان‌های بیت المقدس برادر و گردان کوثر خواهران برگزار شد.

او گفت: رزمایش در سه بخش مرکزی، مشکان و نوده انقلاب به مدت ۲ روز با حضور بسیجیان در سه گردان دفاعی، گردان کوثر و گردان امداد و نجات طبق طرح دریافتی اجرا گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذوالفقاری گفت: گردان‌ها بصورت مجزا و تفکیکی در منطقه بخش مرکزی مدرسه جوادیه سلطان آباد رزمایش گردان خواهران الی بیت المقدس، در منطقه یوسفی بخش مشکان رزمایش دفاعی، امنیتی ودر منطقه بخش نوده انقلاب مدرسه صادقین شهر نوده انقلاب رزمایش امداد و نجات طبق دستورالعمل‌های ابلاغی انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رزمایش نظامی رزمایش بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۸۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، محمدعلی کاوسی صبح شنبه به خبرنگاران اظهار کرد: طی تماس تلفنی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان، در مناطق چاه‌های عشایری بغداده سرایان درخواست کمک شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر افزود: بلافاصله دو تیم سیلاب از جمعیت هلال‌احمر شهرستان سرایان و پایگاه شهیدان وطن‌خواه سه‌قلعه به محل اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تاکنون به ۳ نفر از این افراد دسترسی پیدا شده و توسط امدادگران هلال‌احمر به منطقه امن انتقال داده شده‌اند.

کاوسی گفت: تلاش برای نجات ۶ نفر دیگر نیز ادامه دارد.

وی تصریح کرد: این عملیات از ساعت ۱۹ دیشب آغاز و به دلیل دسترسی دشوار جاده‌ها و مسیرهای تردد، هنوز ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی تاکید کرد: تیم‌های امدادی سیلاب هلال احمر سرایان به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی در حال آماده باش هستند.

گفتنی است؛ اطلاعات تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در شرق و جنوب کشور
  • رفع مشکلات مدیریت بحران کرمانشاه در گرو ۴ همت اعتبار
  • امداد رسانی به بیش از ۴۸۰۰ سیل‌زده/اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • کرمانشاه هاب منطقه‌ای مدیریت بحران غرب کشور
  • کرمانشاه به مرکز پشتیبانی حوادث و سوانح غرب کشور تبدیل شود
  • انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی شیراز
  • کرمانشاه هاب منطقه‌ای مدیریت بحران غرب کشور شد
  • کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان