Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@02:38:16 GMT

برند بودن بازیگران بر دستمزدشان تاثیر دارد

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۰۹۲۶۵

برند بودن بازیگران بر دستمزدشان تاثیر دارد

"خشایار راد" بازیگر سریال "خانه به دوش" ضمن تاکید بر اینکه بسته به میزان کاری که از او می خواهند و بسته به جلساتی که در پروژه حضور دارد دستمزد ها متفاوت می شود گفت برند بودن بازیگران هم در دستمزدها تاثیر دارد.

خشایار راد بازیگر سینما و تلویزیون که در آثار ارزشمندی چون "خوش نشین ها"، "متهم گریختگ، "خانه به دوش" و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. حضور داشته است
 در خصوص اینکه درحال حاضر در کدام پروژه مشغول به کار است به خبرنگار گروه فرهنگ و هنر برنا گفت: در پروژه ای به نام قصه هزار افسون که سریال است، مشغول به کار هستیم. یک اپیزود هم در پلاک سیزده حضور داشتم که انجام شده است.

بازیگر سریال "خوش نشین ها" تاکید کرد: هر بازیگری که به پروژه ای دعوت می شود بسته به میزان کاری که از او می خواهند و بسته به جلساتی که در پروژه حضور دارد دستمزد ها متفاوت می شود. برند بازیگران و تعداد روز کاری در دستمزد کار بازیگران تاثیر دارد.

این بازیگر درباره اینکه به طور متوسط در طول هر سال چندماه سرکار است اظهار داشت: بستگی دارد، این نه فقط برای من بلکه برای همه بازیگران است بعضی سال ها پر کار هستیم و در طول یک سال چندین پروژه پیشنهاد می شود و بعضا ازدیاد کار بالا می رود و نمی توانیم در همه پروژه ها حضور داشته باشیم، اما در بعضی مواقع هم تنها یک کار پیشنهاد می شود.

خشایار راد درباره تاثیر کرونا در پروژه ها بیان کرد: کرونا از بدو ورود کل کار سینما و تئاتر را تحت الشعاع قرار داد هم سینما ها بسته شد و هم هنرمندان دچار محدودیت های کاری شدند برخی از بازیگران و اساتید ما بر اثر کرونا جانشان را از دست دادند از این رو کرونا رکود زیادی ایجاد کرد و پنج شش ماه کار کلا تعطیل شد. اما در حال حاضر بعد از اینکه واکسن آمد کمی اوضاع  بهتر شد و کار روی غلتک افتاده است.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازیگر سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر دستمزد تئاتر بازیگر سینما و تلویزیون دستمزد بازیگران خشایار راد کرونا سریال خوش نشین ها سریال خانه به دوش سریال قصه هزار افسون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۹۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگران «نون خ 5» با مخاطبان گفتگو کردند

عوامل مجموعه نمایشی «نون خ ۵» شبکه یک سیما سه شنبه، ۱۱ اردیبهشت  از ساعت ۱۰ تا ۱۱ با حضور در واحد امور ارتباط با مخاطبان (۱۶۲) رسانه ملی، به سوالات مخاطبان پاسخ دادند. عوامل مجموعه نمایشی «نون خ ۵» سپس در یک نشست خبری به سوالات نمایندگان رسانه‌ها پاسخ دادند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • گفتگو با تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «نون خ ۵»
  • تاثیر حضور گشت ارشاد بر کسبه تهران؛ بازار زنانه‌فروش‌هـا كساد شد!
  • هنرمندان صنایع دستی در اکسپو ۲۰۲۴/ حضور فارس با بسته‌های گردشگری
  • شایعه‌ای جذاب در مورد یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تاریخ
  • معرفی ۱۲۴ بسته سرمایه‌گذاری منطقه آزادچابهار به فعالان اقتصادی؛ چابهار بهشت سرمایه گذاری
  • آخرین وضعیت ساخت دو بزرگراه بروجردی و یادگار امام در تهران | میدان جی موقت بسته می شود
  • بازیگران «نون خ 5» با مخاطبان گفتگو کردند
  • کونته کاری می‌کند که در زمین پرواز کنید
  • رحمانی فضلی: دولت ضعیف و قوی، هر کدام ۲۰ درصد کشور را عقب یا جلو می برند /بدون فضای باثبات نمی شود کاری کرد
  • نقد فیلم مست عشق + خلاصه، بازیگران و مدت زمان