Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@03:26:33 GMT

فضای ورزشی مدارس زنجان حدود ۴۰ درصد توسعه می‌یابد

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۰۹۲۷۸

فضای ورزشی مدارس زنجان حدود ۴۰ درصد توسعه می‌یابد

حجت محمدی مغانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در قالب این طرح قرار است ۱۰ سالن ورزشی، ۱۴ چمن مصنوعی و ۱۰ زمین ورزشی ساحلی، با اولویت در مناطق محروم و مدارس دخترانه ساخته شود.

وی در خصوص نحوه تامین اعتبار برای اجرای این پروژه ها، اظهار داشت: آموزش و پرورش برای هر سالن ورزشی یک میلیارد تومان، چمن مصنوعی ۱۵۰ میلیون تومان و برای زمین های ساحلی ۷۵ میلیون تومان به حساب مدارس مورد نظر واریز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی مغانی افزود: برنامه ریزی شده است تا بخش دیگری از اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این پروژه ها، با بهره گیری از ظرفیت خیران و مشارکت‌های مردمی تامین شود.  

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: فضاهای ورزشی استان قبل از این طرح ۵۱هزارو ۳۳ متر مربع بود که بعد از اجرای این طرح به ۷۰هزار ۲۱۹ مترمربع خواهد رسید یعنی از ۲۸ سانتیمتر مربع به ازای هر دانش آموز به ۳۸ سانتیمتر مربع ارتقا خواهد یافت.  

محمدی مغانی اظهار داشت: بر اساس پیش بینی ها، پروژه های احداث چمن مصنوعی و زمین های ورزشی ساحلی قرار تا شهریور امسال تکمیل شود و سالن های ورزشی نیز بهمن سال جاری آماده بهره‌برداری باشد.  

برچسب‌ها مدارس ورزش دانش آموزی زنجان دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس ورزش دانش آموزی زنجان مدارس ورزش دانش آموزی زنجان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۹۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌ یابد

تین نیوز

 استاندار هرمزگان از تخصیص اعتبارات ویژه دور دوم سفر رییس جمهور به هرمزگان برای توسعه خطوط ریلی استان خبر داد.

مهدی دوستی  در حاشیه کلنگ زنی پل خورگو و زیرگذر سرخون، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اصلاحات نرم افزاری در درگاه های گمرک را از سال گذشته آغاز کردیم از محل سفر هم اعتبار خوبی تخصیص داده شده و به زودی عملیات اجرایی خطوط ریلی بندر شهید رجایی را آغاز خواهیم کرد.

وی توسعه خطوط ریلی بندر شهید رجایی را شامل خطوط و ایستگاه مانوری اعلام و تصریح کرد: یکی از پروژه های مهم ما بحث راه آهن و تقویت اتصال ریلی بندر شهید رجایی است.

استاندار هرمزگان با تاکید بر مزیت رقابتی بندرشهیدرجایی افزود:این بندر در رقابت با رقبای منطقه ای خود باید بتواند جایگاه برتر خود را حفظ کند و لازمه این اتفاق مهم احداث خطوط ارتباطی مناسب در پس کرانه ی این بندر است.

به گزارش ایسنا، امروز استاندار هرمزگان با همراهی احمد مرادی محمد آشوری تازیانی و فاطمه جراره نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با حضور در روستاهای سرخون و خورگو از توابع بخش مرکزی بندرعباس، عملیات اجرایی پروژه های احداث پل خورگو و زیرگذر سرخون را کلنگ زنی کرد این دو پروژه جزء ۵۴ نقطه حادثه خیز هرمزگان هستند که تاکنون تلفات جانی و نقص عضو را برای مردم بهمراه داشته و اصلاح آن ها در زمره مطالبات جدی مردم منطقه بوده که وارد مرحله عملیاتی شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • پارکینگ طبقاتی توفیق زنجان افتتاح شد
  • تعامل دستگاه‌های اجرایی با شوراها افزایش یابد
  • اضافه شدن ۱۰۴ بوستان طی ۸ سال در قم
  • اقدامات ایجابی سلامت‌محور در فارس توسعه یابد
  • اتمام پروژه دوخطه قزوین-زنجان تا یک سال آینده به شرط تزریق نقدینگی
  • ۵۶ درصد صادرات زنجان به کشور ترکیه اختصاص دارد
  • صادرات استان زنجان صعودی شد
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌ یابد
  • اضافه‌شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد