Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته فینال لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه استادو فرانس شهر پاریس برگزار شد و تیم فوتبال رئال مادرید با غلبه بر لیورپول قهرمان این مسابقات شد.

این دیدار قرار بود از ساعت 23:30 شنبه شب به وقت ایران آغاز شود ولی با 40 دقیقه تاخیر آغاز شد. دلیل تاخیر به دلیل هجوم تماشاگران و ایجاد شرایط اضطراری و امنیتی پیش از آغاز بازی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از هواداران که بیش از 15 هزار نفر برآورد شدند، قصد داشتند بدون تهیه بلیط وارد ورزشگاه شوند و از طرفی افراد بسیاری بودند که با در دست داشتن بلیط فینال لیگ قهرمانان، پشت در ماندند.

در این میان پلیس فرانسه هم شدیدترین برخوردها را با این هواداران داشت و مستقیم و مقابل آنها از باتوم و گاز اشک آور استفاده کرد.

واکنش شدید پلیس فرانسه با بیانیه یوفا همراه شد و کنفدراسیون فوتبال اروپا رسما از هواداران لیورپول عذرخواهی کرد.

یوفا نوشت: در ابتدای بازی، ورود هواداران لیورپول به دلیل خرید هزاران بلیت جعلی از یک سایت غیرمعتبر مسدود شد و این باعث شد تا تعداد زیادی از طرفداران سعی کنند وارد شوند. در نتیجه، شروع بازی 35 دقیقه به تعویق افتاد تا هرچه بیشتر طرفدارانی که بلیط‌های واقعی داشتند بتوانند به آن وارد ورزشگاه شوند در حالی که پس از شروع بازی، تعداد هواداران بیرون از ورزشگاه همچنان در حال افزایش بود، پلیس آنها را با گاز اشک آور متفرق و آنها را به زور از ورزشگاه دور کرد.

یوفا ادامه داد: ما با کسانی که تحت تأثیر این اتفاقات قرار گرفته‌اند همدردی می‌کنیم و این موارد را با همکاری پلیس، مقامات و فدراسیون فوتبال فرانسه به فوریت بررسی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: یوفا لیگ قهرمانان اروپا فینال لیگ قهرمانان اروپا پاریس پلیس فرانسه لیورپول رئال مادرید هواداران رئال مادرید و لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۹۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش بازی وستهم و لیورپول امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

زی‌سان: دو تیم فوتبال وستهم و لیورپول از سری رقابت‌های هفته ۳۵ لیگ برتر انگلیس امروز شنبه ۸ اردیبهشت ماه ساعت ۱۵ به وقت ایران در ورزشگاه لندن استادیوم وستهم به مصاف هم می‌روند. 

بازی رفت دو تیم در ورزشگاه آنفیلد با نتیجه ۳ بر ۱ به سود لیورپول به پایان رسید. آخرین بازی دو تیم در جام اتحادیه برگزار شد که   بازی با نتیجه ۵ بر ۱ به سود لیورپول پایان یافت.

tags # لیورپول سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • آشتی‌کنان در کرمان ناقص ماند!
  • اتفاقات باورنکردنی در فوتبال پایه؛ کمک داور گل را رد کرد و کتک خورد!
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • ۲ تدبیری که مانع «قبض روح» فوتبال می‌شود
  • ساعت پخش بازی وستهم و لیورپول امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • پورحمیدی: می‌بریم اما حالم بد است!
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به رفتار خشونت‌آمیز پلیس آمریکا علیه دانشجویان