Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه اسلامی دانشجویان و بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در بیانیه‌ای مشترک به رفتار وزیر علوم و معاونانش در نشنیدن صدای دانشجویان در جریان سفر استانی به اردبیل انتقاد کردند.

به گزارش خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، جامعه اسلامی دانشجویان و بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در بیانیه‌ای مشترک، به عدم برگزاری وزیر بهداشت یا معاونانش با دانشجویان در جریان سفر استانی، واکنش نشان داده و اعلام کردند که نشنیدن صدای تشکل‌های انقلابی نه تنها مایه یأس دانشجویان می‌شود بلکه هیچ تأثیری در رفع دغدغه‌های دانشگاهی و وضعیت بهداشتی درمانی استان ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این بیانیه آمده است:

در سومین ماه از بهار ۱۴۰۱ هستیم که استان اردبیل برای دومین بار، میزبان وزیر محترم بهداشت و معاونان ایشان شده است. باتوجه به عدم برنامه ریزی مناسب و مشکلات پیش آمده در سفر قبلی، که هیچکدام از دانشجویان تشکل‌های انقلابی فرصت شرکت در جلسات را نداشتند، امیدوار بودیم که در این سفر بالاخره نماینده‌هایی از تشکل‌های دانشجویی هم بتوانند نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را درباره مشکلات آموزشی، درمانی و بهداشتی دانشگاه و استان، در حضور دکتر عین اللهی یا حداقل معاونانشان به سمع و نظر ایشان برسانند. اما متأسفانه این بار هم مانند سفر پیشین، تمامی جلسات و حتی بازدیدها، بدون حضور این دانشجویان دغدغه‌مند برگزار شد. نشنیدن صدای تشکل‌های انقلابی نه تنها مایه یأس دانشجویان می‌شود بلکه هیچ تأثیری در رفع دغدغه‌های دانشگاهی و وضعیت بهداشتی درمانی استان ندارد.

آقای وزیر؛ عدم اختصاص تریبون به دانشجو که به فرموده شهید بهشتی، مؤذن جامعه هستند، از اعضای هیئت دولت مردمی و انقلابی به دور از تصور است، کما اینکه دانشجویان صدای رسای هرجامعه هستند که تجلی بخش واقعیت ها، آرمان‌ها و خواسته‌های آن جامعه اند. ارتباط مسئولان و دانشجویان تکمیل کننده جنبه‌ای از ارتباط مسئولان با مردم است.

جناب وزیر؛ صدای رسا و بی باکانه دانشجویان ولایی تشکل‌ها را تهدید فرض نکنید که این فرصتی بی بدیل برای شنیدن دغدغه‌ها و مشکلات و راه حل‌ها با تمام وارستگی‌ها و آزادگی این دانشجویان است. از آن استفاده کنید و امیدواریم در دولت انقلابی و مردمی حجت الاسلام رئیسی، عرصه برای دانشجویان و جوانان این کشور گسترده باشد و همانند دولت گذشته، دانشجو به عنوان زینت المجالس فرض نشود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی اردبیل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل نشنیدن صدای تشکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۰۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات پلیس آمریکا نمی‌تواند صدای دانشجویان معترض را خاموش کند

دریافت 20 MB کد خبر 6091943

دیگر خبرها

  • فعالیت ۲۰۰ تشکل دانشجویی و ۱۰۰ تشکل فعال استادی در دانشگاه آزاد
  • قدردانی از وزیر نفت برای ایجاد تحول انقلابی در کوتاه‌ شدن فرآیند دریافت مجوزهای سرمایه‌گذاری
  • ادامه حمایت تشکل‌های دانشجویی از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • قدردانی از وزیر نفت برای ایجاد تحول انقلابی در کوتاه‌ شدن فرایند دریافت مجوزهای سرمایه‌گذاری
  • تشکل یافتگی دانشجویان یک ویژگی خاص در تظاهرات دانشگاه‌های آمریکا است
  • اقدامات پلیس آمریکا نمی‌تواند صدای دانشجویان معترض را خاموش کند
  • چرا صدای جنبش‌های دانشجویی عربی در حمایت از فلسطین بلند نمی‌شود؟
  • تشکل جامعه اسلامی در حوزه سیاست‌گذاری دانشگاه اثرگذار بوده است
  • فرافکنی دانشگاه‌ها درباره نقش خود در تعلیم و تربیت اجتماعی/ اثرگذاری اساتید و تشکل‌ها محدود است
  • وزیر کشور : تقسیم استان تهران به ۲ استان شرقی و غربی