Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-29@05:38:37 GMT

۵ مدل صبحانه مقوی

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۱۲۳۱۰

۵ مدل صبحانه مقوی

علاوه بر آن صبحانه کامل باعث می‌شود اشتهای کمتری برای ناهار داشته باشید و اندام متناسب‌تری داشته باشید.

چند ایده برای آماده کردن صبحانه در کمتر از پنج دقیقه داریم که ارزش امتحان کردن رو حتما دارند:

شماره یک - تخم مرغ مخصوص

۲ عدد تخم مرغ ، ۲ قاشق شیر ، کمی پنیر پیتزا و ادویه ها مثل نمک و فلفل و آویشن رو با هم در یک طرف خوب هم بزنید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داخل فنجون تون رو چرب کنید و مایه ای که آماده کردید رو در فنجون بریزید . ۲ دقیقه برای پخت تخم مرغ مخصوص در مایکروفر کافیه ! نتیجه خیلی خوشمزه و خوش قیافه ست.

شماره دو - مافین بلوبری فنجانی

شکر ، آرد ، شیر ، بکینگ پودر و وانیل رو با هم مخلوط کنید . حالا تکه های میوه دلخواهتون رو بهش اضافه کنید و ما بلوبری رو پیشنهاد میکنیم اما از هر میوه دیگری هم می تونید استفاده کنید . مایه ی آماده شده رو تو فنجون بریزید و بذارید تا ۲ دقیقه در مایکروفر بمونه تا آماده و مغرپخت بشه . تا مسواک بزنید و برگردید مافین آماده شده!

شماره سه - تست فرانسوی با طعم موز

نون تست رو به تکه های کوچیک تقسیم کنید ، موزها رو هم خورد کرده و به نون ها اضافه کنید . یه کم شیر و شکر و مغز دلخواهتون مثل گردو و بادوم رو هم به این ترکیب اضافه کرده و مخلوط کنید . به این ترکیب اجازه بدین تا چند دقیقه استراحت کنه تا طعم ها به خورد هم برن . حالا ترکیب آماده ست تا بره تو مایکروفر . 2 دقیقه زمان واسه آماده شدن تست فرانسوی مون کافیه!

شماره چهار: املت سرآشپز

سبزیجات مورد علاقه تون مثل اسفناج ،پیاز ، کلم بروکلی ، گوجه فرنگی و فلفل دلمه ای رو خرد می کنیم . اگر دوست داشتید میتونید ژامبون یا سوسیس هم اضافه کنید . ۱ یا ۲ تخم مرغ هم به این ترکیب اضافه کنید و خوب مخلوطشون کنید و تو فنجون بریزید . کمی پنیر هم اگر روش بریزید خیلی ترد تر و خوشمزه تر میشه!

شماره پنج و آخر - کیک قهوه

بیسکوئیت مورد علاقه تون رو خرد کنید و تو یه ظرف بریزید ، بهش شکر ، شیر ، وانیل ، پودر قهوه و یکم بادوم اضافه میکنیم . ته فنجون رو یه کم چرب کرده و موارد رو میریزیم . به مدت 1 تا 2 دقیقه تو مایکروفر با حرارت بالا بمونه برای نوش جان کردن آماده ست!

منبع: برترین‌ها

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: اضافه کنید تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۲۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال سپاهان در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۹:۳۰ روز جمعه در ورزشگاه فولاد آرنا اهواز و با قضاوت هادی علی‌نیافر به مصاف استقلال ملاثانی بود.

در این بازی سپاهان در دقیقه ۴۰ توسط کاوه رضایی به گل رسید تا این بازی در نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان خاتمه یابد.

در نیمه دوم و در وقت‌های اضافه بازی و در شرایطی که همه نگاه‌ها به داور بازی بود، شوت سرکش میلاد پاک‌پرور در وقت‌های اضافه این بازی کافی بود تا بازی یک بر یک شود تا تکلیف تیم برنده به وقت‌های اضافه یا ضربات پنالتی کشیده شود.

تلاش دو تیم در وقت‌های اضافه ادامه یافت تا در دقیقه ۱۱۸ با گل رامین رضاییان از روی نقطه پنالتی سپاهان به برتری دست یافت و جواز صعود به مرحله بعدی این رقابت‌ها را به دست آورد.

ترکیب سپاهان:

پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، هادی محمدی، سیاوش یزدانی، رامین رضاییان، برایان دابو، امید نورافکن، محمدکریمی، علی‌اصغر اعرابی، رضا شکاری و کاوه رضایی

ترکیب استقلال ملاثانی:

علی کردانی، امید صیدالی، احسان علوان‌زاده، رضا آنتیک، دانیال مومنی، علی فاتح، امید خالدی، وحید نامداری، علی حمودی، محمد اهل‌شاخه، میلاد پاک‌پرور

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان
  • رکورد امیررضا رفیعی روی ۴۴۵ دقیقه ماند
  • درمان خانگی آبله مرغان + بهترین دارو برای از بین بردن جای جوش
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد
  • درخشش سینای پرسپولیس دود شد و به هوا رفت!
  • صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی
  • سپاهان پیروزی را با تساوی عوض کرد/ کار به وقت های اضافه رسید
  • ترکیب عجیب پرسپولیس در اوقات اضافه
  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد
  • دیدار آلومینیوم - پرسپولیس به وقت‌های اضافه کشیده شد + فیلم