Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@12:33:17 GMT

ابزارچی مرجع معتبر قیمت ابزار و تجهیزات

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۱۲۸۷۰

ابزارچی مرجع معتبر قیمت ابزار و تجهیزات

 

امروزه فروشگاه های اینترنتی بسیاری در زمینه عرضه محصولات از جمله انواع ابزارآلات و تجهیزات صنعتی فعالیت دارند که آشنایی با آنها می تواند خریداران را در مسیر انتخاب یک محصول با کیفیت و بهینه یاری دهد. یکی از معتبرترین و نام آشناترین مراکز اینترنتی در این زمینه، فروشگاه ابزارچی بوده که تجربه بالا و سابقه خوبی در زمینه عرضه مدل های مختلف و روز ابزارآلات و سایر تجهیزات صنعتی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این مرکز اینترنتی با عرضه محصولات با کیفیت، اصل و ارائه خدمات قابل قبول در این زمینه، توانسته است به جایگاه ویژه ای در بازار عرضه ابزارآلات دست یابد. بر همین اساس در این مطلب قصد داریم فروشگاه اینترنتی ابزارچی به عنوان یک مرجع معتبر قیمت ابزار و تجهیزات را به شما معرفی نماییم.

لزوم خرید اینترنتی ابزارآلات

همان طور که می دانید امروزه خرید و فروش آنلاین محصولات و کالاها به یک امر معمول و رایج در بین تولید کنندگان، شرکت ها و اقشار مختلف مردم تبدیل شده است. دلیل این امر نیز می تواند مزایای بسیاری باشد که در عرضه اینترنتی محصولات برای فروشندگان و خریداران وجود دارد. در این بین فروشگاه های اینترنتی ابزارآلات سعی دارند شرایطی را برای خریداران فراهم کنند که این افراد بتوانند محصولات مورد نیاز خود را با دیدی باز و اطمینان خاطر بیشتر خریداری نمایند.

 مراکز آنلاین عرضه ابزار این امکان را برای مشتریان خود فراهم می کنند که به آسانی و بدون هیچ عجله ای و تنها با چند کلیک با مشخصات فنی، ابعاد، قابلیت ها و قیمت محصولات مورد نظر خود آشنا شده و نسبت به سفارش و خرید آنها اقدام نمایند. این فرایند خرید به خریداران اجازه می دهد تا ابزار مورد نیاز خود را بدون هیچ فشار و تردیدی انتخاب کرده و ضمن تهیه آن در زمان، انرژی و هزینه های خود صرفه جویی کرده باشند.

در خرید آنلاین ابزارآلات امکان مقایسه بین مدل های مختلف یک محصول اعم از مشخصات فنی و قیمت آنها وجود دارد و این امر سبب می شود که خریدار بتواند به آسانی و با اطمینان خاطر بیشتری ابزار مد نظر خود را خریداری نماید. برای این کار تنها کافی است اسم، مدل و برند ابزار مورد نظر توسط خریدار در سایت وارد شود تا تمام محصولات موجود در این دسته بندی ها به همراه مشخصات کامل آنها برای وی به نمایش گذاشته شود.

بر همین اساس فروشگاه اینترنتی ابزارچی با ارائه تنوع بالایی از محصولات، همراه با نمایش مشخصات کامل و قیمت آنها، توانسته است بستر مناسب و مطمئنی را برای خریداران و استفاده کنندگان ابزار و تجهیزات فراهم کند.

عامل تأثیرگذار قیمت در خرید محصولات

اگر چه قیمت یک محصول به تنهایی نمی تواند بر خرید آن تأثیرگذار باشد، اما نمی توان از تأثیرات قیمت محصول بر انتخاب آن از دید بسیاری از خریداران، چشم پوشی کرد.

مشتریان پس از مراجعه به یک سایت فروشگاهی ابزار و مشاهده مدل های مختلف ابزارآلات، در کنار مشخصات فنی و فیزیکی آنها، نیم نگاهی نیز به قیمت نمایش داده شده دارند تا بتوانند یک محصول قابل قبول، به صرفه و متناسب با شرایط کاری خود را انتخاب نمایند. چه بسا یک محصول از مدل های متنوع و مشخصات و قابلیت های مناسب برخوردار باشد ولی به دلیل عدم درج قیمت نتواند نظر مشتری را به خود جلب کند و به فروش برسد.

موارد دیگری از این قبیل نیز وجود دارند که می توانند برای بسیاری از مشتریان زننده و ناخوشایند باشند که آن هم درج قیمت کارشناسی نشده و نادرست محصول بوده که می تواند خریدار را از تکمیل فرایند خرید خود به طور کامل منصرف کند. چه بسا این نتایج در دراز مدت بتواند دردسر ساز باشد و اعتبار و سابقه کاری فروشگاه و مرکز فروش آنلاین مورد نظر را به خطر بیاندازد. همچنین قیمت خرید عمده ابزار آلات نیز یک عامل موثر در این زمینه می باشد.

ابزارچی یک مرجع معتبر برای استعلام قیمت ابزارآلات

درج قیمت درست، کارشناسی شده و به روز محصولات یکی از فاکتورهایی است که فروشگاه ابزارچی را به یک مرکز معتبر در زمینه استعلام قیمت ابزارآلات تبدیل کرده است. شما با مراجعه به صفحات عرضه ابزار سایت می توانید قیمت دقیق و به روز محصولات را در این مرکز مشاهده کنید. علاوه بر آن شما می توانید با کارشناسان این مرکز تماس گرفته و قیمت محصولات را به طور مستقیم از آنها جویا شوید. رعایت ادب، متانت در پاسخگویی و ارائه توضیحات جامع و کامل در این زمینه از ویژگی های بارز کارشناسان فعال در ابزارچی است.

اهمیت به روز رسانی دقیق قیمت محصولات آنجا نمایان می شود که یک خریدار پس از صرف زمان زیاد و چرخیدن در سایت ها و صفحات مختلف، یک محصول با قیمت پایین و به صرفه را سفارش داده و هزینه آن را پرداخت نماید؛ ولی پس از گذشت چند ساعت از مرکز فروش با وی تماس گرفته شود که قیمت نمایش داده شده، قیمت درست و روز محصول نبوده و فرایند خرید وی قابل تکمیل نخواهد بود.

 در چنین شرایطی خریدار می بایست مبلغ مابه ‌التفاوت را پرداخت نماید و یا از خرید خود منصرف شده و منتظر برگشت وجه پرداختی باشد. طبیعتاً تصور هر دو حالت پیش رو برای خریدار سخت و ناگوار خواهد بود؛ چرا که او باید مبلغ بیشتر از توان خود را پرداخت نماید و یا به طور کامل از خرید خود منصرف شده و وجه پرداختی را پس از گذشت یک بازه زمانی و گاهاً با منت دریافت نماید.

خوشبختانه در فروشگاه اینترنتی ابزارچی با ارائه قیمت دقیق و روز محصولات، احتمال وقوع چنین مشکلاتی به حداقل رسیده و خریداران در صورت مشاهده عدم درج قیمت برای یک سری از محصولات، می توانند با بخش پاسخگویی این مرکز تماس گرفته و از توضیحات جامع و کامل آنها در این زمینه بهره مند شوند.

خرید و آشنایی با محصولات در ابزارچی

خریداران و علاقه مندان به کار با ابزارآلات می توانند محصولات مورد نیاز خود را به آسانی و از طریق مراجعه به وبسایت ابزارچی تهیه و خریداری نمایند. این فروشگاه ضمن ارائه طیف وسیعی از ابزارآلات به همراه مشخصات و قیمت آنها، در حوزه معرفی و عرضه انواع ابزارآلات و تجهیزات قصد دارد یک تجربه خرید مطمئن و خوشایند را در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. از دیگر ویژگی های خرید آنلاین ابزارآلات از ابزارچی می توان به مواردی چون استعلام قیمت دقیق و روز محصولات، ارسال آنها به سراسر کشور، پشتیبانی محصول پس از خرید، ضمانت اصل بودن کالا و غیره اشاره کرد.

 لازم به ذکر است که فروشگاه ابزارچی با آدرس تهران، خیابان امام خمینی، بعد میدان حسن آباد، پاساژ فجر، طبقه همکف، پلاک ۶۴، آماده خدمت رسانی به شما مخاطبان و خریداران عزیز خواهد بود. همچنین شما از روز شنبه الی پنج شنبه هر هفته، از ساعت 9 الی 17، با برقراری تماس با شماره های 09109844480 و 02166700611 می توانید با محصولات متنوع و با کیفیت فروشگاه ابزارچی آشنا شده و در صورت نیاز از سایر خدمات این مرکز مانند استعلام گارانتی و قیمت روز دستگاه ها بهره مند شوید. برای خرید آنلاین نیز می توانید به وبسایت ابزارچی با‌ آدرس زیر مراجعه نمایید:

https://abzarchi.com

 

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۲۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان صاحب خودرو شوید!

یکی از اخبار مرسوم این روز‌ها در کشورمان، اخبار مربوط به گرانی تمامی اجناس و کالا‌ها است. قیمت خودرو نیز در این بین به‌صورت آرام یا ناگهانی پرواز می‌کند و مصرف‌کنندگان بیشتری را از خرید خودرو ناامید می‌کند.

به گزارش دیجیاتو، در روزگاری نه‌چندان دور، با بودجه ۱۰۰ میلیون تومان یا کمتر از آن می‌توانستید خودرو‌های مناسبی را برای رفت‌وآمد خود خریداری کنید. بااین‌حال آیا اکنون هم می‌توان با ۱۰۰ میلیون تومان خودرو خریداری کرد؟

البته باید به این موضوع اشاره کنیم که رقم ۱۰۰ میلیون تومان (معادل تقریبی ۱۵۴۰ دلار) به هیچ عنوان آسان به دست نمی‌آید. برای تهیه‌کردن این بودجه، باید حقوق خود را به مدت ده ماه پس‌انداز کنید یا آن‌که بانک‌های مختلف را برای تأمین وام مورد نیاز جستجو کنید. در ازای این تلاش سخت، تنها خودرو‌های کارکرده متعلق به دو دهه پیش به انتظار شما نشسته‌اند!

جدول گزینه‌های خرید خودرو با کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان، اردیبهشت ۱۴۰۳:

خودرو‌های کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان بازار درحال‌حاضر، اتومبیل‌های اقتصادی دهه ۱۳۸۰ بازار ایران هستند که در آن دوران رقبای سرسخت یکدیگر به حساب می‌آمدند. پراید از سایپا و پژو آردی از ایران‌خودرو، ارزان‌ترین گزینه‌های خرید برای مشتریان ایرانی در اوایل و اواسط دهه ۱۳۸۰ خورشیدی بودند. این خودرو‌ها برخلاف پیکان، ظاهر مدرن‌تری داشتند و از نظر امکانات نیز فاصله کمتری با خودرو‌های مطرح آن زمان نظیر پژو ۲۰۶، پژو ۴۰۵ و زانتیا داشتند. نسخه‌های کارکرده این خودرو‌ها با شرایط نه‌چندان مطلوب، تنها گزینه‌های موجود برای خرید خودرو با کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان به شمار می‌آیند.

نکته‌ای که در این بین وجود دارد، تفاوت بین گزینه‌های موجود از پراید و پژو آردی است. تنوع پراید در بازه قیمتی کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان بیشتر است. مصرف‌کنندگان نیز به‌دلیل نگهداری آسان‌تر پراید نسبت به پژو آردی، تمایل بیشتر به خرید پراید نشان می‌دهند. ازاین‌رو قیمت پراید در مقایسه با قیمت پژو آردی مشابه خود، اندکی بالاتر است. در سوی دیگر خرید پژو آردی گزینه مناسب برای افرادی است که خودرویی با ظاهر بهتر و اتاق ایمن‌تر می‌خواهند.

دیگر خبرها

  • امینکو تامین کننده کلیه تجهیزات تاسیساتی
  • تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • با کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان صاحب خودرو شوید!
  • محبوب ‌ترین گوشی‌ های میان‌ رده شیائومی سری redmi
  • خرید شکلات تلخ بهتر است یا  شکلات شیرین؟
  • 0 تا 100 ایستگاه پمپاژ فاضلاب؟ تجهیزات و قیمت | مزایا و نکات مهم در انتخاب
  • معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری همدان در نمایشگاه اکسپو
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • اختصاص ۷۵ میلیاردتومان برای خرید تجهیزات مدارس لرستان