Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر یکشنبه طی نشستی با حضور دستگاه‌های فرهنگی شهرستان برنامه‌های فرهنگی سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) در لامرد تشریح شد.

محمد هنرپیشه دبیر ستاد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) شهرستان لامرد ضمن تسلیت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و با عنایت به سخنان حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب، به اهمیت و ضرورت تبیین اندیشه‌های معمار کبیر انقلاب حضرت امام (ره) برای نسل جوان و نوجوان پرداخته و اظهار داشتند: هر چه از عمر این انقلاب می‌گذرد به ژرفای اندیشه‌های حضرت امام (ره) بیشتر و بیشتر پی می بریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: چهره و اندیشه حضرت امام (ره) باید به نسل جوان معرفی شود و نباید بگذاریم چهره امام توسط بیگانگان تحریف شود.

برگزاری مراسم عمومی ۱۴ خرداد شامل: سخنرانی، مداحی، حضور کاروان خادمان امام رضا (ع)، در مصلای نماز جمعه الغدیر لامرد، فضاسازی و سیاهپوش نمودن میادین و بلوارهای سطح شهر، برگزاری مسابقه کتابخوانی «با موضوع سبک زندگی حضرت امام (ره)»و … از جمله برنامه‌های سی و سومین سالگرد ملکوتی حضرت امام (ره) در لامرد می‌باشد.

کد خبر 5501966

منبع: مهر

کلیدواژه: سالروز ارتحال امام خمینی لامرد سالروز رحلت امام ساختمان متروپل بوشهر آلودگی هوا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا ویروس کرونا متروپل آبادان گرد و خاک سوم خرداد فتح خرمشهر ابادان اردبیل شهادت امام صادق ع نماهنگ سلام فرمانده حضرت امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۲۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است

امام جمعه رفسنجان گفت: اقدام شهرداری و شورای شهر رفسنجان در راه‌اندازی پویش «شهردار شو» همان کاری بود که امام (ره)به عنوان بنیانگذار در دوران دفاع مقدس انجام داد و جوانانی مانند دهه هشتادی‌های امروزی چالش بزرگ انقلاب را که همان جنگ تحمیلی بود، از میان برداشتند و به پیروزی رساندند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، حجت‌الاسلام اصغر عسکری امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در آئین رونمایی از الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی شهرداری رفسنجان، اظهار کرد: خداوند در قرآن از پیامبر (ص) به عنوان انسان برجسته در همه زمینه‌ها یاد کرده و مشورت کردن با مردم را به وی متذکر می‌شود.

وی با اشاره به اقدام شهرداری در راه‌اندازی پویش رقابتی «شهردار شو»، افزود: اقدام شهرداری و شورای شهر رفسنجان همان کاری بود که امام (ره) به عنوان بنیانگذار در دوران دفاع مقدس انجام داد و جوانانی مانند دهه هشتادی‌های امروزی چالش بزرگ انقلاب را که همان جنگ تحمیلی بود، از میان برداشتند و به پیروزی رساندند.

امام جمعه رفسنجان خطاب به شهردار تصریح کرد: امروز شما با همکاری شهرداری و شورای شهر به جوانان توانمند دهه هشتادی میدان و شخصیت دادید و به آن‌ها اعتماد کردید و از فکر و اندیشه آنان استفاده می‌کنید؛ مطمئن باشید این جوانان غیرتی پای کار خواهند بود و شما را به عنوان شهردار موفق در کشور معرفی خواهند کرد.

وی با اشاره به حضور دستیار ویژه رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت برای مشاهده و انتقال تجربه موفق شهرداری و انتقال آن به هیئت دولت، گفت: این الگوی موفق را در کشور عملیاتی و اجرایی کنید و مطمئن باشید کشور از این جوانان برخوردار است و می‌توانند منشأ اثر باشند.

عسکری با بیان اینکه مدیرانی چون استاندار کرمان و سردار سلیمانی نیز در دوران دفاع مقدس با داشتن سن کم از رزمندگان دفاع مقدس بوده‌اند که به آن‌ها اعتماد شده است، بیان کرد: این جریان اکنون در دست جوانان دهه هشتادی است و مدیریت شهری برای کار، فکر و عمل جوانان احترام قائل شده است.

به گزارش ایمنا، آئین رونمایی از الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی شهرداری رفسنجان و آغاز رسمی فعالیت شهرداران دهه هشتادی با حضور دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی سازی دولت، استاندار کرمان و مسئولان استانی و محلی در تالار خیام دانشگاه حضرت ولیعصر (عج) برگزار شد.

کد خبر 748898

دیگر خبرها

  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • آیا می شناسیدش؟
  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • شناساندن حضرت حجت(عج) به جهانیان؛ اولین گام ظهور
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه علی بن ابی طالب(ع) تشریح شد