Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-همزمان با فروش یک میلیارد و دویست و هفتاد میلیون تومانی فیلم موقعیت مهدی در اکران‌های مردمی عمار، تهیه‌کننده و کارگردان این فیلم با حضور در حسینیه هنر از دست اندرکاران این اکران‌ها در سراسر کشور قدردانی کردند.
به گزارش خبرگزاری آریا، هادی حجازی فر کارگردان «موقعیت مهدی» ضمن ابراز خرسندی از فعالیت‌های اکران کنندگان گفت: من چند بار در کنار مردم در سینما‌ها فیلم موقعیت مهدی را دیده‌ام تا از واکنش آن‌ها نسبت به فیلم آگاه شوم و از اکران‌کنندگان می‌خواهم که واکنش‌ها و بازخورد‌های مثبت و منفی تماشاگران را به هر شکلی که می‌توانند به من منتقل کنند چرا که این بازخورد‌ها برای من بسیار ارزشمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجازی فر افزود: عمار صرفا یک موقعیت برای فیلم‌ها نیست بلکه کمکی برای بهتر دیده شدن فیلم‌ها در سینماست. فروش فیلم در اکران‌های مردمی فروش چشمگیری هست و ما در اعلام رقم فروش موقعیت مهدی، مجموع فروش سینمایی و فروش عمار را اعلام می‌کنیم تا به صاحبان دیگر فیلم‌ها توانایی اکران‌های عمار را معرفی کنیم.
حجازی‌فر به فرایند ساخت فیلم «موقعیت مهدی» اشاره کرد و افزود: افرادی مثل شهید باکری سرمایه‌های این کشور هستند و زمانی که خواستم به سراغ ساخت این سوژه بروم یکی از دوستانم به من گفت امروز دیگر زمانه ساختن چنین سوژه‌هایی نیست، اما من به او گفتم تحلیل شما اشتباه است، چون همیشه صدا‌هایی که بلند است را می‌شنوید و صدا‌های خاموش را نمی‌شنوید.
وی با بیان این که مردم ما قهرمانان جنگ را دوست دارند و برای آن‌ها ارزش قائل هستند، افزود: در لحظاتی از ساخت این کار واقعا کم آوردم، ولی به خواست خدا و لطف این شهدای عزیز در آن لحظات کمک‌هایی را حس کردم که که خارج از اراده من بود.
حجازی فر گفت: هرگز در زندگی ام راجع به یک موضوع این قدر خالص نبودم، برای همین وقتی کار تمام شد به همه بچه‌ها گفتم فقط یک تیزر و یک پوستر، نه به نقدی جواب می‌دهیم نه حاشیه ایجاد می‌کنیم.
کارگردان فیلم موقعیت مهدی افزود: این فیلم ایمان من را به من برگرداند، خیلی لحظات سختی گذراندم که باورم نمی‌شد. از بیرون همه به من فحش می‌دادند که این با رانت بسیار این فیلم را ساخته است، ولی در واقعیت هیچ حمایتی صورت نمی‌گرفت.
خطاب به اکران‌کنندگان گفت: شما حتما اثرات تلاش برای این فیلم را در زندگیتان می‌بینید. همان جور که من دیدم و خدا بیش از لیاقتم به من عزت داد و از صمیم قلب از شما ممنونم و صادقانه می‌گویم که در کنارتان هستم نه فقط برای این فیلم بعد از این هم هر جایی امکانی بتوانم فراهم بکنم که به اکران‌های عمار کمک کنم این کار را انجام خواهم داد.
والی نژاد: پیش از تهیه فیلم‌های جدیدم به پخش در اکران‌های عمار هم فکر خواهم کرد
حبیب والی نژاد تهیه‌کننده موقعیت مهدی نیز در این مراسم، با بیان این که من تا پیش از این فیلم با اکران‌های عمار آشنایی چندانی نداشتم، گفت: در این مدت که با عمار آشنا شدم و امروز که گزارش اکران‌کنندگان را شنیدم بسیار سر ذوق آمدم.
والی نژاد افزود: در برخی از اکران‌های مردمی موقعیت مهدی هم شرکت کردم و از بازخورد‌هایی که گرفتم مشخص است که عمار در جای جای کشور جا افتاده و آن را می‌شناسند و این برایم خیلی جالب بود.
این تهیه‌کننده سینما افزود: شما در حال انجام کاری هستید که وظیفه نهاد‌های فرهنگی کشور است و نهاد‌های فرهنگی باید میلیارد‌ها تومان خرج کنند تا چنین کار فرهنگی انجام شود، ولی شما یک مسیر ده ساله را با کمترین امکانات رفتید و این بار را به دوش کشیدید و اکنون وظیفه آن نهادهاست که به شما کمک کنند.
والی‌نژاد ادامه داد: از این به بعد هر گاه کار جدیدی داشته باشم از همان ابتدا همان طور که به نمایش عمومی در سینما فکر می‌کنم، به اکران‌های مردمی عمار هم فکر می‌کنم
فروش‌های میلیاردی امروز عمار حاصل مسیری ده ساله
در این ملاقات همچنین حجت غیب‌الله‌زاده، مسئول اکران‌های مردمی عمار نیز با اشاره به مسیر ده ساله‌ای که این ستاد طی کرده تا امروز بتواند در اکران فیلم‌های سینمایی حرفی برای گفتن داشته باشد بیان کرد: اکنون ما در بیش از 300 شهرستان نماینده فعال داریم؛ افرادی که دغدغه فرهنگ آن‌ها را در این مسیر قرار داده و حلقه‌های واسطی برای برقراری عدالت فرهنگی هستند.
وی گفت: یک فیلم همان اندازه که در سینما‌ها می‌فروشد، ظرفیت فروشش در چرخه اکران مردمی هم وجود دارد و این جزء نقاط چشم‌انداز ماست.
زهرا آراسته نیا اکران‌کننده شهرستان دزفول نیز با بیان این که موقعیت مهدی برای ما که در دل جنگ بودیم روایت قابل احترامی از جنگ ارائه کرده بود، گفت: ما از مرکز شهر تا دورترین نقاط، 23 اکران برگزار کردیم و توانستیم بیش از 2000 مخاطب به مخاطبان فیلم اضافه کنیم که همچنان در حال افزایش است.
خانم گلچین از شهرستان تالش هم گفت: ما تاکنون در 12 شهرستان اکران و بیش از صد میلیون فروش داشته‌ایم.
آقای اسماعیل‌زاده اکران‌کننده سبزواری نیز با بیان این که ما 6 شهرستان را در غرب خراسان رضوی پوشش می‌دهیم گفت: برای اکران فیلم‌ها تمام ظرفیت‌های گروه‌های مردمی را پای کار می‌آوریم، از امام جمعه شهرستان تا مراکز کوچک مردمی. تاکنون برای موقعیت مهدی نزدیک به 5500 نفر مخاطب و 45 میلیون فروش داشته‌ایم. بحث نذر فرهنگی هم در منطقه ما پررنگ بوده و 5 میلیون تومان مشارکت مردمی داشته‌ایم.
آقای یوسفی از خوزستان نیز با اشاره به فروش 25 میلیون تومانی گفت: در یک مدرسه بچه‌ها می‌خواستند فیلم را اکران کنند که با مخالفت مدیر مواجه می‌شوند؛ بنابراین هزینه آن را خودشان بر عهده گرفتند و فیلم را در مدرسه نمایش دادند. مدیر هم پس از دیدن فیلم نظرش عوض شد و کمک کرد موقعیت مهدی در سایر مدرسه‌های آن شهر هم نمایش داده شود
آقای حاجیان از استان اصفهان نیز گفت: بیشتررابط‌های ما در شهرستان‌های اصفهان از نوجوانانند، از جمله نوجوانی 13 ساله در حومه شهر که به تنهایی یک سالن ورزشی را کرایه کرد و صندلی چید و با امکاناتی کم یک اکران ساده در آن جا انجام داد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: جشنواره عمار اکران های مردمی اکران های عمار اکران کنندگان موقعیت مهدی اکران کنند والی نژاد حجازی فر اکران ها فیلم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۳۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشم‌نژاد: غافلگیرانه گل خوردیم

ایسنا/آذربایجان شرقی وینگر تراکتور گفت: خیلی موقعیت داشتیم ولی متاسفانه گل نشد و سر یک غافلگیری گل خوردیم.

به گزارش ایسنا، مهدی هاشم نژاد پس از پیروزی ۴ بر یک تراکتور مقابل ذوب آهن و صعود به ۸ تیم پایانی جام حذفی اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم که به مرحله بعد صعود کردیم و از گستاوو بابت سانتر خوبش تشکر می‌کنم، من هم در نقطه خوب قرار گرفتم و توانستم گل بزنم. خیلی موقعیت داشتیم که متاسفانه گل نشد و سر یک غافلگیر گل خوردیم. خدا را شکر حسین پورحمیدی به روند خوبش برگشت و ۳ پنالتی محشر گرفت و از او ممنون هستیم.

او درباره بازی هفته آینده تراکتور با استقلال بیان کرد: در همه بازی ها برای کسب سه امتیاز به میدان می رویم و بازی در خانه خودمان هم هجومی شروع می کنیم و ان شاالله خدا به ما عزت دهد و آن بازی را هم ببریم و دوباره به روند خوبمان برگردیم.

وینگر تراکتور درباره اتمام مدت قراردادش در پایان فصل جاری گفت: هواداران به من محبت دارند. بنده استاد و بزرگ تر دارم و آقای مهدی رستمی برای من تصمیم می‌گیرند. من خودم در این شهر راضی هستم و فوتبالم پیشرفت کرده است و ان شاالله هر چه خیر است پیش بیاید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • (تصاویر) جواد عزتی و شبنم قربانی در اکران مردمی تمساح خونی
  • ۳ فیلم در راه اکران
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد
  • اکران آنلاین «روز مبادا» با حضور هدیه تهرانی
  • «مست عشق» هنوز در ترکیه اکران نشده است/ اعلام زمان دقیق اکران ترکیه تا دو هفته آینده و رایزنی برای نمایش در کشورهای دیگر
  • «رخ» از مسکو جایزه گرفت/ جایزه بزرگ جشنواره مراکش برای «برنده‌ها»
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • هاشم‌نژاد: غافلگیرانه گل خوردیم
  • موقعیت سوزی تراکتور در نیمه اول دیدار با ذوب آهن