Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس داوری فوتبال ایران گفت: بدون شک صحنه مشکوکی که در محوطه جریمه پرسپولیس اتفاق افتاد پنالتی بود و متاسفانه داور بازی شهامت گرفتن پنالتی در دقایق پایانی بازی را نداشت.

هادی دزفولی در گفت‌وگو با ایران اکونومیست اظهار داشت: داور تا دقیقه ۶۳ عملکرد خوبی داشت اما در لحظه‌ای که می‌توانست سکوی پرتاب او باشد لغزید و اشتباه بزرگی را انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بدون شک صحنه‌ای که در محوطه جریمه پرسپولیس اتفاق افتاد پنالتی مسلم بود و هیچ شکی در آن نیست، همرنگ ترسید و با نگرفتن این پنالتی عملکرد خود را زیر سئوال برد. 

کارشناس داوری فوتبال کشورمان تاکید کرد: اتفاق دیگری که در این بازی مشهود بود و جای تعجب دارد، این بود که کمک داورها به جای اینکه به داور وسط کمک کنند حتی خطاهای جلوی چشمان را هم نگرفته و تصمیم را به داور واگذار  می‌کردند و با این کار به جای آنکه دست داور را بگیرند، پای او را می گرفتند.

دزفولی افزود: در کل می‌توان گفت داور تا دقیقه ۶۳ عملکرد مناسبی داشت اما بعد از آن اشتباهاتی کرد که خوب نیست. او در چند مورد باید از کارت زرد استفاده می‌کرد که مماشات کرد، در دقیقه ۷۲ باید به بازیکن شهر خودرو کارت زرد نشان می‌داد که نداد و در صحنه‌ای نباید کارت می‌داد، که داد.

وی تاکید کرد: به مربیان حق می‌دهم بابت اشتباهات داوری گلایه‌مند باشند اما نباید در کنار زمین جنجال درست کرد. متاسفانه فدراسیون فوتبال ما برای داوری در این سال‌ها کاری نکرده و آموزش‌هایی که لازم بوده را در دستور کار قرار نداده که امروز بخواهیم انتظاری غیر از این داشته باشیم. واقعیت این است انتخاب ما در کمیته داوران غلط بوده و تا این مشکل حل نشود،‌نباید انتظار معجزه داشت. 

تیم فوتبال شهرخودرو با قبول شکست ۲ بر یک در این بازی از رقابت‌های لیگ برتر خداحافظی و به دسته پایین‌تر سقوط کرد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: فوتبال ، باشگاه پرسپولیس ، شهر خودرو مشهد

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فوتبال باشگاه پرسپولیس شهر خودرو مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۷۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوری: داور دو پنالتی ملوان را ندید

به گزارش ورزش سه، محمد نوری مربی تیم ملوان پس از پیروزی مقابل سایپا در نسبت خبری حاضر شد و گفت: اول از همه از هواداران تشکر می‌کنم که سنگ تمام گذاشتند و ۱۲۰ دقیقه تشویق کردند. مرسی که این فصل همراه ما بودند. ما همیشه در اینجا برای پیروزی می‌رویم. حاج مهدی تارتار بعد از بازی کمر درد داشت و عذرخواهی کرد.

او ادامه داد: در جام حذفی شرایط فرق می‌کند و دیدید که پرسپولیس و استقلال حذف شدند. تیم‌ها میآیند شگفتی درست کنند و ما هم تمرکز داریم. ۴-۵ بازیکن شانزده ساله بازی دادیم. سعی کردیم از محصولات آکادمی استفاده کنیم. بازی کاملا یک طرفه بود و بالای ۵ موقعیت داشتند. دست تک تکشان درد نکند که گذاشتند به حقمان برسیم. روی اشتباه خودمان گل خوردیم و انشاالله بتوانیم در این مسیر ادامه بدهیم.
این جام را می‌خواهیم به دست آوریم و شرایط خوبی در لیگ کسب کنیم. ما سعی داریم درباره داوری صحبت نکنیم اما ۲ بازی است که وضعیت خوبی ندارد و این بازی هم فکر می‌کنم ۲ صحنه پنالتی را ندید که فکر می‌کنم زاویه‌اش بد بوده. وقتی داخل و خارج خانه وضعیت داوری به یک شکل باشد، خوب نیست و می‌خواهیم برای بازی‌های جام حذفی از داوران باتجربه استفاده شود تا حرف و حدیثی باقی نماند.

دیگر خبرها

  • نبرد رم و ناپولی برنده نداشت/ آزمون پنالتی گرفت
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • قاسمپور: خط دفاع پرسپولیس سردرگم است/ آلومینیوم چیزی برای از دست دادن نداشت
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد
  • نوری: داور دو پنالتی ملوان را ندید
  • نقی معمولی، ستاره میدان اراک!
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • کارشناس داوری تایید کرد؛ گل اورونوف به آلومینیوم خطا بود!