Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده مرزبانی استان بوشهر با اشاره به شناسایی و کشف کالا قاچاق در سواحل استان گفت: از ۴ فروند شناور سنتی در سواحل بوشهر و گناوه ۶.۵ میلیارد تومان کالا قاچاق کشف شد. - اخبار استانها -

سرهنگ یدالله شرفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با بیان اینکه مقابله با قاچاق کالا در اولویت برنامه مرزبانی قرار دارد اظهار داشت: همکاری و مشارکت ساحل‌نشینان در نقاط مختلف استان با نیروهای مرزبانی قابل تحسین و ستایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از اشراف اطلاعاتی نیروهای مرزبانی در سواحل استان بوشهر خبر داد و با اشاره به کشف کالا قاچاق در بنادر تصریح کرد: با تلاش ‌نیروهای مرزبانی بوشهر و گناوه در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولید داخلی، حین کنترل شناورها موفق شدند 4 فروند شناور تجاری متخلف حامل کالا قاچاق را در سواحل بندر بوشهر و گناوه شناسایی و متوقف کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از  کشف انواع تجهیزات و لوازم خانگی و صنعتی خبر داد و بیان کرد: مأموران در بازرسی از 4 شناور توقیف شده، تعداد 20 دستگاه لباسشویی، 250 متر پارچه، 10 کارتن ظروف چینی، انواع کولر، موتور کاترپیلار بولدوزر رنگ خودرو، مواد شیمیایی و دیگر تجهیزات را که به صورت قاچاق و با هدف عرضه در بازار داخلی کشور بارگیری شده بود، کشف کردند.

یک فروند شناور حامل 106هزار لیتر سوخت قاچاق در جزیره قشم توقیف شد/ بازداشت 9 خدمه این شناور152 رأس دام قاچاق در مرزهای استان ایلام کشف شددرگیری مسلحانه تکاوران انتظامی با قاچاقچیان مواد مخدر/ بیش از یک تن مواد افیونی کشف شد

شرفی با اشاره به دستگیری 4 متهم در عملیات یاد شده خاطرنشان کرد: ارزش کالاهای قاچاق کشف شده 6.5 میلیارد تومان ارزیابی شده که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به همراه متهم تحویل مراجع قانونی شدند.

انتهای پیام/190/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان بوشهر کالا قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۰۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۳میلیون لیتر سوخت قاچاق در مرزها از ابتدای سال تاکنون

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مرزبانی هرمزگان سردار بهادر اسماعیلی در تشریح این خبر افزود: مرزبانان هرمزگان در نوار مرزی و پایگاه‌های دریابانی از ابتدای امسال، با اشراف کامل اطلاعاتی بر محورهای مواصلاتی و اجرای طرح‌های عملیاتی، ۲۳۷ فروند شناور غیرمجاز و متخلف حامل گازوئیل قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

وی میزان کشفیات سوخت و توقیف شناورهای متخلف امسال را نسبت به زمان مشابه در سال قبل به ترتیب با افزایش ۱۰۰ و ۵۶ درصد اعلام کرد.

فرمانده مرزبانی هرمزگان ادامه داد: در این مدت با تلاش مرزبانان پایگاه‌های دریابانی مستقر در نوار مرزی مقدار سه میلیون و ۷۳۸ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف شد.

سردار اسماعیلی در پایان خاطرنشان کرد: مرزبانان استان با اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا با تمام توان با این پدیده شوم و قاچاقچیان به صورت قاطع، قانونی و بدون اغماض برخورد می‌کنند.

کد خبر 6099493

دیگر خبرها

  • انهدام 237 شناور حامل گازوئیل قاچاق و کشف 3.7 میلیون لیتر سوخت در هرمزگان
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در مرزهای هرمزگان
  • کشف بیش از ۳میلیون لیتر سوخت قاچاق در مرزها از ابتدای سال تاکنون
  • سواحل استان بوشهر مواج و متلاطم است
  • کشف ۲۷ میلیون لیتر بنزین قاچاق و توقیف ۴۰۰۰ خودروی شوتی در یک سال
  • توقیف لنج تجاری با ۶۰ میلیارد کالای قاچاق در خلیج فارس
  • خودروهای خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در آب های استان بوشهر توقیف شد
  • توقیف خودرو‌های خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در استان بوشهر
  • اهدا بیش از پنج هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • آغاز پرورش میگو در سواحل استان بوشهر/ نظارت‌ها جدی‌تر می‌شود