Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد مجرد می گوید: از ابتدای سال جاری، هیچ مشکلی در خصوص تامین و توزیع بنزین در سطح منطقه نداشتیم به طوری که طی دو ماه گذشته ۱۱۶ میلیون لیتر بنزین مصرف شده که این مقدار نسبت به سال گذشته ۲۳ درصد افزایش یافته است.

به گفته مجرد: از ابتدای سال جاری بالغ بر۵۸ میلیون متر مکعب گاز طبیعی CNG در منطقه ارومیه به مصرف رسیده که در مقایسه با سال گذشته۴ درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می گوید: تمامی ۱۶۳ باب جایگاه عرضه سوخت منطقه توسط کارشناسان و بازرسان این شرکت ماهانه بصورت منظم مورد آزمایش‌های کمی و کیفی قرار می‌گیرند که در صورت مشاهده کوچکترین اختلال در کارکرد نازل‌ها سریعا توسط کارشناسان پلمب شده تا نسبت به رفع ایراد فنی آن‌ها اقدام شود.

مجرد گفت: شهروندان عزیز می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف یا کم فروشی با سامانه ۰۹۶۲۷و یا با شماره تلفن‌های پیغام گیر شبانه روزی ۰۴۴۳۳۴۵۰۰۶۰-۰۴۴۳۳۴۸۲۳۶۰ تماس حاصل نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت نفت فرآورده های نفتی مصرف بنزین توزیع بنزین آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۱۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار برای پرهیز از مصرف قارچ در طبیعت

  به گزارش تابناک به نقل از وبدا، سازمان اورژانس کشور از مسمومیت ۵۳ نفر در بازه زمانی ۸ فروردین تا ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در کشور خبر داد و عنوان کرد که ۱۴ نفر از این مسمومان همچنان بستری و تحت نظر هستند.

طبق اعلام این سازمان استان‌های فارس با ۱۶، لرستان با ۱۲ و کرمانشاه با ۱۰ نفر بیشترین مسمونان با قارچ وحشی را در کشور داشته‌اند که خوشبختانه هیچ یک از مسمومان، جان خود را از دست نداده است.

این سازمان با اشاره به حجم بالای بارش در فصل بهار در اکثر نقاط کشور و افزایش رویش انواع قارچ‌ها در طبیعت، اعلام کرد: متاسفانه برخی گروه‌های طبیعت گرد نسبت به مصرف این قارچ‌ها اقدام می‌کنند که می‌تواند موجب بیماری آن‌ها شود. با توجه به گرایش جوانان و مردم به طبیعت گردی، لازم است هشدار‌های لازم نسبت به پرهیز از مصرف قارچ‌ها در طبیعت داده و رسانه‌ها نیز در این زمینه اطلاع نقش آفرینی کنند.

دیگر خبرها

  • هشدار برای پرهیز از مصرف قارچ در طبیعت
  • خبر شکستن یک سد معیشتی در ساوه چه بود؟
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • استفاده از خودروهای برقی، دوگانه سوز و هیبریدی راهکار برون رفت از بحران ناترازی بنزین 
  • بهسازی ایستگاه پمپاژ نخل تقی عسلویه
  • حمله موشکی به میدان گازی سلیمانیه و توقف کار پمپ بنزین‌ها
  • بازدید سرلشکر رحیم صفوی از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج فارس
  • ریزگردها به ترکیه رسیدند
  • ضربه سنگین خودروهای بی‌کیفیت تولید داخل به تشدید ناترازی بنزینی و کسری بودجه ارزی کشور
  • ۱۳ میلیون خودروی فرسوده روزانه ۶۳ میلیون لیتر سوخت مصرف می‌کنند