Web Analytics Made Easy - Statcounter

طیاری با بیان اینکه امام رضا(ع) مورد احترام ویژه ما شیعیان است و ما هنرمندان هر گونه هتک حرمت به این امام همام را محکوم می کنیم، گفت: بازیگران فیلم عنکبوت مقدس عروسک های خیمه شب بازی برای خودنمایی هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا طیاری، کارگردان و بازیگر مطرح شهرستان حاجی‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگار هرمز با تاکید بر اینکه  هنر یعنی زیبایی ها، اظهار کرد: ما هنرمندان باید زیبایی ها رو به جامعه نشان دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگردان و بازیگر مطرح شهرستان حاجی آباد افزود: زیبایی ها شامل هر ژانری میشوند؛ اجتماعی، درام، کمدی، اکشن و… ولی نباید با استفاده از زیبایی های یک هنر بر ضد هر دین و مذهب چه در ایران و چه در هر نقطه از جهان یا حتی در مورد با موضوع جنسیتی استفاده کنیم.

طیاری با اشاره به ساخت فیلم عنکبوت مقدس عنوان کرد: به چنین کاری هنر نمی گویند و این افراد لایق اسم هنرمند نیستند که بر روی آنها گذاشت و عروسک های خیمه شب بازی برای خودنمایی هستند.

وی با تاکید بر اینکه آن چه در هــنر مهم بوده نگرش به جهان و احترام به ارزش هاست، مطرح کرد: احترام در هنر موضوع مهمی هست و اگر هنرمندی بی احترامی کند به هر موضوعی یعنی بی احترامی به مردم و جامعه کرده است.

کارگردان و بازیگر مطرح شهرستان حاجی آباد تصریح کرد: امام رضا(ع) مورد احترام ویژه ما شیعیان است و ما هنرمندان هر گونه هتک حرمت به این امام همام را محکوم می کنیم.

کارگردان و بازیگر مطرح شهرستان حاجی آباد خاطرنشان کرد:  اگر شما در هنری که خلق می کنید کمی خلاقیت نیز به خرج بدهید در این صورت هنر شما خاص و منحصر به فرد به نظر می رسد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۱۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه اسلام به جامعه کارگری همراه با رأفت و احترام است

حسین بامیری در گفت وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: همانطور که نبی مکرم اسلام (ص) کار و کوشش را همانند جهاد در راه خدا مقدس دانسته و کارگر را به مجاهد فی سبیل‌الله تشبیه می‌نماید و همان اجر و پاداش را برای او متذکر می‌گردد.

وی تصریح کرد: آیین مقدس اسلام کار مفید و سازنده را عبادت تلقی نمود و رشد تعالی انسان را تنها در سایه کار و کوشش می‌داند، در دین مبین اسلام نیل به مدارج عالیه کمال و راه رسیدن به مراتب پیشرفت، صرفاً در سایه کار و تلاش آگاهانه براساس معیارهای الهی بوده، و به همین جهت اسلام با عبادت تلقی کردن کار و کوشش، انسان‌ها را توصیه به رعایت آداب و شرایط عبادت در انجام کارهای مختلف کرده است.

بامیری بیان داشت: نگاهی که دین مبین اسلام به جامعه کارگری دارد نگاه رأفت همراه با احترام است، جامعه‌ی کارگری ما یک جامعه‌ی وفادار به کشور و وفادار به نظام بوده، ما چه در شکل گیری انقلاب و چه بعد از انقلاب و چه در ۸ سال دفاع مقدس شاهد از خود گذشتگی از این عزیزان بوده ایم و به دفعات زیادی این عزیزان مقابل دشمنان این نظام صف آرایی کرده جانانه از این نظام انقلاب دفاع کردند.

وی با اشاره به خلأهای موجود در قوانین مربوط به قانون کار در کشور بیان داشت: اگر شجاعت و از خود گذشتگی این قشر زحمت کش و بی ادعا نبود، اکنون شاهد این همه پیشرفت در تمامی حوزه ها نبوده ایم، متاسفانه قوانینی که فعلاً در کشور در خصوص قوانین مربوط به قانون کار می‌باشد، خلأهایی مشاهده می‌شود و در برخی موارد نیز قوانینی که وضع شده است به درستی اجرا نشده که این کار باعث بوجود امدن نارضایتی‌هایی شده که اکثراً هم به حق بوده است.

بامیری در پایان خاطر نشان کرد: بسیار ضرورت دارد که در قوانین وضع شده در رابطه با کار بازنگری صورت پذیرد و قطعاً این امر در کمیسیون‌ها و فراکسیون‌های مربوطه با جدیت پیگیری خواهد شد.

کد خبر 6092778

دیگر خبرها

  • کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد
  • اجتماع دانشگاهیان خاش در حمایت از دانشجویان و دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی طرفدار غزه
  • گفتگو با مجری و بازیگر برنامه های نمایشی برای کودکان
  • نگاه اسلام به جامعه کارگری همراه با رأفت و احترام است
  • مادورو: سرکوب جوانان دانشجو در آمریکا را محکوم می‌کنیم
  • مهاجم آرسنال ستاره هالیوودی را غافلگیر کرد (عکس)
  • تحویل ۹ شی تاریخی به میراث‌فرهنگی هرمزگان
  • تغییر چهره محسوس بازیگر زن ۵۴ ساله بعد از عمل زیبایی! | تصویر
  • زنده‌ نگهداشتن خاطرات دفاع مقدس یک ضرورت است
  • آقای حسن فتحی! تکلیف ما با آخرین ساخته شما دقیقا چیست؟