Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین ناصرخاکی با اعلام خبر صدور دستور قضائی در خصوص تخلفات ساختمانی و عدم رعایت ضوابط ایمنی در یک ساختمان نیمه کاره در این شهرستان گفت: با وصول گزارشی مبنی بر ارتکاب تخلفات عدیده مالک یک ساختمان در حال احداث درمانی در ابتدای جاده ملارد که حسب گزارش شهرداری دارای تخلفات گسترده بود، دادستانی فردیس به این موضوع ورود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب فردیس افزود: از جمله تخلفات این ساختمان در حال احداث، اضافه بنا در طبقه دوم و مازاد بر پروانه به مساحت ۶۵۴ مترمربع با کاربری مسکونی؛ احداث طبقه سوم مازاد بر پروانه به مساحت حدود ۱۰۰۰ متر و تغییر کاربری طبقه اول به مساحت ۱۳۶۱ متر و طبقه دوم به مساحت یک هزار و ۱۵۵ مترمربع به درمانی، منجر به ۸۴ واحد کسری پارکینگ در پرترددترین منطقه شهر فردیس بود.

وی اضافه کرد: با توجه به عدم ارائه گواهی استحکام بنا و نظر به اینکه بیمارستان‌ها در گروه ساختمان‌های «با اهمیت خیلی زیاد» قرار داشته و در زمان رخداد بلایای طبیعی از قبیل سیل و زلزله باید بی‌وقفه خدمت رسانی کنند ولی مالک این ساختمان تاکنون نسبت به ارائه گواهی استحکام بنا اقدام نکرده بود؛ پس از بازدید از ساختمان در حال احداث، به منظور حفظ جان شهروندان و جلوگیری از ریزش ساختمان در اجرای بند ۱۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها، بلافاصله دستور پلمب کارگاه ساختمانی و ارجاع پرونده به کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری صادر شد.

وی تصریح کرد: مالک تا زمان رعایت ضوابط فنی و شهرسازی و بهداشتی برای کاربری درمانی، امکان ادامه احداث ساختمان را نداشته و هرگونه فروش سهام نیز غیر قانونی است‌.

کد خبر 5503012

منبع: مهر

کلیدواژه: دادستانی فردیس فردیس بوشهر ساختمان متروپل کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا ویروس کرونا متروپل آبادان ابادان اردبیل شهادت امام صادق ع احتکار نماهنگ سلام فرمانده آلودگی هوا خراسان رضوی حال احداث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۲۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰ میلیارد برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان نیاز است

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: تا دهم ربیع‌الاول ساختمان در دست احداث استانداری لرستان تکمیل و معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری استان در این ساختمان مستقر شود.

ابوطالب شفقت امروز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در بازدید از ساختمان جدید استانداری لرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این ساختمان به دلیل نبود منابع اعتباری زمان زیادی صرف احداث آن شده و برای تکمیل به ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی اضافه کرد: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان مسئول این پروژه است و از امروز تا حداکثر دهم ربیع الاول فرصت دارند تا این پروژه را تکمیل و در آن مستقر شود.

استاندار لرستان یادآور شد: در این ساختمان نواقص معماری وجود دارد که نیاز است با کمترین هزینه و تغییرات، اصلاح معماری در آن صورت گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تخلیه بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو در پی تهدید به بمب‌گذاری
  • جلوگیری از تخلفات ساختمانی نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌های مسئول است
  • جلوگیری از تغییر کاربری ۵۹ هکتار از اراضی کشاورزی ساوجبلاغ
  • جلوگیری از تخلفات ساختمانی نیازمند هم افزایی دستگاه‌های مسئول است
  • کمبود ۲۵۰ میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • ۲۵۰ میلیارد برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان نیاز است
  • احداث مرکز بستر درمانی شهر مارگون به همت خیر لبنانی
  • مهار سیلاب‌ با اجرای طرح‌های آبخیزداری در فریدونشهر + فیلم
  • مهار ۸۰ درصد از سیلاب‌ها با اجرای طرح‌های آبخیزداری در فریدونشهر+ فیلم