Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، سید علی پورباقری با بیان اینکه تسریع در اجرای عملیات عمرانی بوستان‌های حاشیه‌ای در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است، به شرح جزئیات این پروژه‌ها پرداخت.

وی اظهار کرد: عملیات اجرایی بوستان حاشیه‌ای بلوار زیتون با اعتبار ۸ میلیارد ریال و به مساحت ۶۵۰۰ مترمربع از مردادماه سال گذشته آغاز شد که این پروژه تاکنون بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه به پیشرفت مطلوب سایر پروژه‌های عمرانی اشاره و بیان کرد: احداث بوستان حاشیه‌ای بلوار خلیج فارس ضلع شمال غربی شهرک شهید زینلی بیش از ۹۰ درصد پیشرفت دارد و بزودی به اتمام می‌رسد.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی ادامه داد: بوستان حاشیه‌ای بلوار بعثت ساحلی حدفاصل کلانتری تا میدان آیت‌الله هاشمیان(ره) نیز به مساحت ۱۱ هزار مترمربع در حال انجام است که تاکنون بیش از ۷۵ درصد پیشرفت داشته است.

 پورباقری عنوان کرد: بوستان حاشیه‌ای حدفاصل جایگاه CNG تا میدان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی(ره) نیز با مساحت ۱۱ هزار مترمربع با پیشرفت بیش از ۸۵ درصدی در حال احداث است.

وی به احداث فضای سبز حاشیه‌ای پیاده‌روی ضلع شرق ورودی از سمت کرمان (از سعادت‌آباد به سمت رفسنجان) اشاره کرد و گفت: این فضای سبز بیش‌ از ۴۰۰۰ مترمربع مساحت دارد و تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرداری رفسنجان بهره برداری پروژه بوستان حاشیه ای درصد پیشرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۳۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت ۴۰۰هزار مترمربع معابر روستا‌های خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ سعید رئوفی افزود: اجرای طرح هادی در ۷۹ روستای استان سال گذشته اجرا شد.
وی گفت: امسال هم از برنامه‌های سال گذشته، آسفالت ۷۹ روستا در دست پیگیری است.
معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان اضافه کرد: اکنون طرح هادی در ۵۷۲ روستای استان اجرایی شده و بر این اساس ۷۹ درصد از روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان از مزایای این طرح بهره‌مند هستند که این رقم در کشور ۶۸ درصد است.
به گفته رئوفی ۷۲۲ روستای بالای ۲۰ خانوار در استان وجود دارد که مطالعات طرح هادی در تمامی این مناطق انجام شده است.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • بیش از ۱۳ درصد مساحت شهرها، محدوده هدف بازآفرینی شهری است
  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم
  • ۹۶ درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام اجرایی شده است‌
  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • اتمام پروژه دوخطه قزوین-زنجان تا یک سال آینده به شرط تزریق نقدینگی
  • زیرگذر طرح بزرگراه شهید تندگویان به بهره برداری می رسد
  • آسفالت ۴۰۰هزار مترمربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده