Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@23:51:32 GMT

جشنواره "چارقد" فراخوان داد

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۲۳۷۶۳

جشنواره 'چارقد' فراخوان داد

مسئول دفتر امام جمعه جهرم گفت: اولین جشنواره داستان کوتاه "چارقد" با محوریت حجاب و در سطح ملی در شهرستان جهرم برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد اکبری به جزییات برگزاری این جشنواره داستان کوتاه اشاره و گفت: هر نویسنده مجاز به ارسال حداکثر ۲ اثر به این جشنواره است ضمن اینکه حجم نوشته‌ها نیز نباید بیشتر از ۲ هزار و ۵۰۰ کلمه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول دفتر امام جمعه جهرم گفت: آثار ارسال نباید پیش تر در جشنواره‌ای برگزیده و در کتب، نشریات و یا هر رسانه دیگر منتشر شده باشد و آثار باید با فونت (Bnazanin) اندازه ۱۴ باذکر مشخصات کامل و خلاصه ای از بیوگرافی نویسنده در فایل جداگانه ارسال شود.

اکبری گفت: داستان‌ها حتما باید به صورت فایل word ارسال شوند و علاقه‌مندان و داستان کوتاه‌نویسان سراسر کشور می‌توانند آثار خود را از طریق جی‌میل به نشانی charghadjahrom@gmail.com ارسال کنند.

او گفت: این جشنواره به همت دفتر امام جمعه و اداره‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم برگزار می‌شود و علاقه‌مندان شرکت در جشنواره داستان کوتاه «چارقد» از دهم خردادماه ۱۴۰۱ تا پایان تیرماه می‌توانند با ارسال آثار خود در این جشنواره شرکت کنند.

مسئول دفتر امام جمعه جهرم گفت: داوری این آثار نیز بوسیله‌ نویسندگان مطرح کشور انجام و قرار است به برگزیدگان تندیس، لوح تقدیر و جوایز نقدی اهدا می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عفاف و حجاب دفتر امام جمعه داستان کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۳۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی

به گزارش روابط عمومی دومین جایزه ملی جوانی جمعیت، به دلیل استقبال گروه‌های مردمی و استان‌های سراسر کشور، و با موافقت رییس ستاد ملی جمعیت مهلت ارسال در بخش‌های هفت گانه این جشنواره تمدید شد.

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگا‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری با شعار سهم من از جوانی ایران برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت jameyat.ir مراجعه فرمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی ازدواج و خانواده

دیگر خبرها

  • فراخوان ارسال مقالات به همایش بین المللی «۷۵ سال اشغالگری در فلسطین»
  • ۱۱۲۹ اثر به دبیرخانه «طنز پهلو» ارسال شد/ استان تهران بیشترین آثار طنز را ارسال کرد
  • فراخوان سی‌ودومین جایزه جهانی کتاب سال منتشر شد
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • چگونه نوجوانان امروز را به خواندن کتاب‌های ایرانی علاقه‌مند کنیم؟/ ادبیات نوجوان در سایه غلبه ترجمه
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی
  • انتشار دومین فراخوان حمایت از تولید فیلم ۱۰۰
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت