Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، رئیس اورژانس استان از فوت هر دو سرنشین خودروی پارس در حوالی پلیس راه یاسوج_اصفهان خبر داد.

رئیس اورژانس ۱۱۵استان کهگیلویه و بویراحمد در تشریح این حادثه  گفت:در ساعت ۱۸ و ۳۱ دقیقه امروز ۹ خرداد سال جاری یک مورد انحراف از مسیر خودروی پارس به مرکز پیام یاسوج اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله پایگاه شهرک صنعتی به محل حادثه واقع در حوالی پلیس راه یاسوج_اصفهان اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اورژانس استان در ادامه گفت: متاسفانه به علت شدت جراحات راننده و سرنشین خودروی پارس که یک نفر آقایی ۵۵ ساله و یک نفر خانمی ۴۵ساله بودند در دم فوت نمودند .

وحدت نژاد همچنین گفت: به علت گیر افتادن سرنشینان در خودرو، یک تیم از آتش نشانی به محل حادثه اعزام و رهاسازی توسط این تیم انجام شد.

منبع: فارس

کلیدواژه: تصادف محور یاسوج اصفهان فوتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۵۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به سه بانو حادثه غرق شدگی در اصفهان و فلاورجان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛بنابراعلام مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان، پس از اعلام حادثه غرق شدگی یک بانوی ۵۶ ساله در استخر خانگی در اصفهان نیروهای اورژانس به محل حادثه اعزام شدند و پی از امدادهای اولیه مصدوم را به بیمارستان الزهرا منتقل کردند.

براین اساس همچنین در پی گزارشی از حادثه غرق شدگی در رودخانه زاینده رود در محدوده فلاورجان دو دختر ۱۵ ساله، نیروهای فوریت پزشکی با محل حادثه اعزام شدند و دومصدوم را پس از احیا به بیمارستان امام خمینی فلاورجان منتقل کردند.

دیگر خبرها

  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم
  • واژگونی خودرو در باشت ۲ کشته برجا گذاشت
  • واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت
  • امدادرسانی به سه بانو حادثه غرق شدگی در اصفهان و فلاورجان
  • ۵ مصدوم در برخورد دو خودروی سواری در جاده قم به اصفهان
  • غرق شدگی ۲ نفر در محدوده پل فلاورجان
  • غرق شدگی یک نفر در استخر خانگی
  • حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور