Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی شهابی نسب گفت:  از این میزان حدود ۶۴۸ میلیارد تومان آن نقدی و ۶۶۶ میلیارد تومان از اسناد خزانه بوده است.

او می گوید: جذب اعتبارات استانی دستگاه های مختلف اجرایی در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال مالی گذشته آن ۲۰۰ تا ۳۰۰ درصد افزایش داشته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سرجمع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۳۹۹ را ۴۷۷ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این رقم در سال ۱۴۰۰ به هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته شهابی نسب، علاوه بر این میزان در سفر رئیس جمهور به استان نزدیک به ۵۷۰ میلیارد تومان اعتبار به طرح‌های ملی و استانی نیز تزریق شد.

او می گوید: اعتبارات محرومیت زدایی که برای اولین بار در قانون آمده بود از این محل نیز ۴۹۵ میلیارد تومان  هم به استان اختصاص داده شد.

شهابی نسب تخصیص این میزان اعتبار را نوعی انقلاب در تخصیص اعتبارات استانی دانست و گفت: مدیران نسبت به جذب این میزان اعتبار به پروژه های عمرانی خود تلاش بیشتری داشته باشند.

به گفته رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، جذب این میزان اعتبار علاوه بر رونق اقتصادی نقش مهمی در کاهش نرخ بیکاری و بهتر شدن شرایط اقتصادی کهگیلویه وبویراحمد دارد.

او می گوید: امسال برای اولین بار ۳۹۳ میلیارد تومان اعتبارات محرومیت زدایی به استان ابلاغ شده که این اعتبار خاص مناطق محروم برای ایجاد زیرساخت هایی همچون آب، راه، مدرسه و بهداشت  است.

شهابی نسب گفت: در طول عمر دولت ها افزایش این اعتبارات در کهگیلویه و بویراحمد بی سابقه بوده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان می گوید: کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ اعتبارات جایگاه هجدهم کشوری را به خود اختصاص داده و  این درحالی است که استان به لحاظ جمعیت و وسعت یک درصد کشور را دارد.

استان کهگیلویه وبویراحمد با ۷۱۳ هزار تن جمعیت یکی از استان های کم برخوردار کشور است.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد مدیریت و برنامه ریزی هدفمندی یارانه ها کهگیلویه و بویراحمد میلیارد تومان شهابی نسب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۶۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۸ کلاس درس در شهرستان تنگستان ساخته می‌شود

احمد لطفی به اشاره نام‌گذاری امسال به‌عنوان "جهش تولید با مشارکت مردم" پرداخت و بیان کرد: جهش تولید با مشارکت مردم فرصت مناسبی است که با مشارکت مردم در تولید و اقتصاد، جهش ایجاد کرد و هر جایی که مردم حضور داشته‌اند و از ظرفیت آنها استفاده شده است شاهد رشد و موفقیت بیشتر بوده‌ایم.

رئیس شورای اداری تنگستان افزود: همه دستگاه‌های اجرایی بر اساس منویات مقام معظم رهبری که بر اساس یک راهبرد دقیق و کلی نظام ترسیم شده است موظف هستند زمینه مشارکت مردم در جهش تولید را فراهم کنند.

وی تخصیص اعتبارات سال ۱۴۰۲ را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: ۶۰ درصد اعتبارات تملک دارایی تنگستان معادل ۲۴۰ میلیارد تومان تخصیص یافت که در مقایسه با سال‌های گذشته مناسب است.

فرماندار تنگستان با اشاره به تخصیص اعتبارات ملی برای طرح‌های عمرانی در این شهرستان خاطرنشان کرد: علاوه بر اعتبارات تملک دارایی تنگستان طرح مهم از جمله ساخت سد، اسکله و بندر، خط ریلی، بزرگراه و مسکن به‌عنوان طرح‌های پیشران منابع آن از اعتبارات ملی تأمین شد.

لطفی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی تنگستان باید توجه داشته باشند رسیدگی به درخواست‌های مردمی در چارچوب مقررات که در روز دیدار مردمی صورت می‌پذیرد بسیار مهم است که غالب آنها هم خیلی سنگین، پیچیده و مشکل نیست.

وی با تأکید بر این نکته که مدیران باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که در هفته ۲ روز به‌صورت میدانی امور اجرایی خود را پیگیری کنند اضافه کرد: یکی از معضلات مهم شهرستان تنگستان در ابتدای دولت سیزدهم آمار بالای مدارس تخریبی بود که تا پایان سال گذشته تعداد ۱۰ مدرسه از یک تا ۹ کلاس که فرایند آن از سال‌های گذشته شروع شده بود و کمترین پیشرفت فیزیکی داشت با تخصیص کامل منابع مورد نیاز، تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفت.

فرماندار تنگستان با اشاره به ساخت ۱۲۸ کلاس درس در این شهرستان تصریح کرد: در یک برنامه هدفمند با انعقاد تفاهم نامه مشترک بین فرمانداری شهرستان تنگستان و اداره‌کل نوسازی استان بوشهر تعداد ۱۲۸ کلاس درس با اعتباری بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان در مدت ۲ سال ساخته می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • تخصیص ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و توسعه روستاهای گلستان
  • معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد
  • ۱۲۸ کلاس درس در شهرستان تنگستان ساخته می‌شود
  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد
  • پیش بینی ۷۵۸ هزار میلیارد تومان منابع هدفمندی یارانه
  • تخصیص یارانه دارو به خوبی انجام نمی شود / تلاش دولت برای تثبیت قیمت نان در 1403 با سه برابر کردن یارانه
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها
  • گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس از میزان تخصیص بودجه عمومی به رسانه‌ها در لایحه بودجه ۱۴۰۳/ صداوسیما ۲۴ هزار میلیارد تومان
  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه‌وبویراحمد
  • کنگره ۲ هزار شهید؛ بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد