Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@05:21:36 GMT

طرح شناسایی سازه‌های ناایمن در بروجرد آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۲۶۸۸۲

طرح شناسایی سازه‌های ناایمن در بروجرد آغاز شد

محمد پاپی نژاد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیرو تاکید رییس جمهور مبنی بر فوریت شناسایی سازه‌های ناایمن در سطح کشور و مقاوم‌سازی این سازه‌ها توسط مالک این طرح در بروجرد نیز آغاز شده است.

وی اظهار داشت: با شناسایی ساختمان‌های ناایمن شهرداری، اداره استاندارد، نظام مهندسی و دیگر دستگاه‌های مرتبط پیگیری‌های لازم را انجام خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شورای اسلامی بروجرد بیان کرد: بروجرد با دارا بودن ۲۶۴ هکتار بافت فرسوده از جمله شهرهای مورد هدف در برنامه های بازآفرینی شهری است.

پاپی نژاد اضافه کرد: در طرح شناسایی ساختمان‌های ناایمن واحدهایی که در بافت فرسوده بود شناسایی و براساس شدت ناایمن بودن تخریب یا مستحکم و رفع خطر می‌شود.

وی تاکید کرد: هرگونه ساخت و ساز باید دارای تاییدیه نظام مهندسی بوده و سپس اجازه ساخت ان صادر شود.

وی با اشاره بر حادثه متروپل آبادان بر لزوم رعایت مقررات ملی ساختمان، ضوابط شهرسازی، ایمنی و اصول فنی و کنترل ساخت و سازها تاکید کرد.

وی افزود: باید با استفاده از ظرفیت های قانونی، ضمن برخورد با تخلفات ساختمانی، از بهره برداری ساختمان های ناایمن جلوگیری کنند.

پاپی نژاد اظهار داشت: مولفه هایی همچون استحکام بنا و در دسترس بودن آن در مواقع بحرانی و دیگر موارد الزامی به ویژه مناطق فرسوده مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

 

برچسب‌ها شورای شهر بروجرد شهرداری بروجرد لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر بروجرد شهرداری بروجرد شورای شهر بروجرد شهرداری بروجرد لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۶۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارگ زیبای بم، نمادی از قدمت ایران زمین+ فیلم

ارگ بم به‌عنوان یکی از معروف‌ترین جاذبه‌های استان کرمان، در جنوب شرقی حاشیه كویر لوت و نزدیک شهر بم قرار گرفته است. این سازه خشتی کم‌نظیر که در فهرست میراث جهانی یونسکو و آثار ملی ایران ثبت شده است، معماری جذابی دارد و نمونه‌ای دیدنی از ساختار دفاعی در ایران را به نمایش می‌گذارد؛ به‌خصوص که در طول تاریخ همچون حصاری مستحكم از مناطق شرقی ایران محافظت كرده است. این سازه تا قبل از زلزله سال ۱۳۸۲ بم، بزرگ‌ترین سازه خشتی دنیا به حساب می‌آمد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری نمای کامپوزیت برخی از بیمارستان‌های تهران به دلیل ناایمن‌بودن
  • آغاز بکار بنیاد خیریه برنا در استان سمنان
  • از ساخت و ساز ساختمان ناایمن در کرمانشاه جلوگیری شد
  • مقابله با ساخت و سازهای غیراصولی و ناایمن در کرمانشاه
  • کاهش تعداد ساختمان‌های فرسوده پایتخت
  • انتشار نخستین فراخوان شناسایی سازندگان حرفه‌ای ساختمان در اصفهان
  • ساختمان‌های بحرانی منطقه ۱۲ تهران به‌زودی تعیین تکلیف می‌شود
  • کارگران نساجی بروجرد در انتظار حل مشکلات کارخانه
  • کارگران نساجی بروجرد در انتظار حل مسائل کارخانه
  • ارگ زیبای بم، نمادی از قدمت ایران زمین+ فیلم