Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال می‌گوید اعضای مجمع این فدراسیون باید مشخص کنند که استراتژی انسجام یا انتقام در قبال هیات رئیسه دارند یا نه.

به گزارش ایران اکونومیست، مهرداد سراجی، عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال امروز (سه‌شنبه) پیش از برگزاری مجمع عمومی فدراسیون فوتبال اظهار کرد: من، اصولی، براتی و حیدری اعضای هیات رئیسه هستیم که مجمع عزل ما را در دستور جلسه قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من به نحوه قرار گرفتن دستور جلسه اعتراض دارم چرا که اتهاماتی که به هیات رئیسه وارد شده باید مستدل باشد در حالی که اعضای مجمع چند سوال از اعضای هیات رئیسه پرسیدند و چند پیشنهاد به دبیرکل فدراسیون دادند. در نتیجه اتهامات مستدل نیست و من به اعضای مجمع عرض می‌کنم که امروز باید تصمیم بگیرند که می‌خواهند استراتژی انسجام را ادامه دهند یا استراتژی تقابل و انتقام داشته باشند.

او افزود: به نظر می‌رسد اعضای هیات رئیسه بهترین افراد انتخاب شده از مجمع سال ۹۹ هستند. تلاش کرده‌ایم که با هم فکری بهترین اتفاقات را برای فوتبال رقم بزنیم.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که چه میزان رای برای برکناری اعضای هیات رئیسه لازم است، توضیح داد: دو سوم اعضا باید با عزل اعضا موافقت کنند. چند سوال از ما پرسیدند. یکی این که چرا در سال گذشته هیات رئیسه ۹ بار تشکیل جلسه نداده است. فکر می‌کنم پارسال ۹ جلسه تشکیل داده‌ایم و همچنین برگزار نشدن جلسه هیات رئیسه در اختیار ما نبوده است. برگزاری جلسه هیات رئیسه برعهده رئیس فدراسیون فوتبال بوده که الان هم بحث عزل او مطرح است. گنه کرد در بلخ آهنگری، به شوشتر زدند گردن مسگری.

سراجی ادامه داد: همچنین موضوع مشهد مطرح است اما آن هم برعهده ما نبوده و حتی مصوب هیات رئیسه نبوده است. سوال دیگر این بوده که چرا در قرعه‌کشی جام جهانی ۱۱ نفر از اعضای فدراسیون در قطر حضور پیدا کرده بودند. این هم باز در اختیار من نبوده و حتی از من مشورت هم خواسته نشده است. این جزو مسئولیت‌های اجرایی فدراسیون فوتبال که دبیرکل و رئیس فدراسیون راجع به آن تصمیم می‌گیرند. البته آن‌ها هم طبق پروتکل خودشان ۱۱ نفر به قطر اعزام کرده است. به هر حال من در مقام تصمیم‌گیری نبودم که الان از من سوال پرسیده شده است.

او درباره زمان برگزاری مجمع انتخاباتی توضیح داد: برگزاری هر مجمعی ۷۰ روز زمان می‌برد. این ۷۰ روز از زمانی که مصوب صورت می‌گیرد، شروع می‌شود. یعنی ما می‌توانیم ۷۰ روز بعد برای ریاست فدراسیون، نایب رئیس اول و دوم و سایر پست‌های بلاتصدی انتخابات برگزار کنیم.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در پایان در پاسخ به این سوال ایران اکونومیست که اگر امروز اعضای هیات رئیسه عزل شوند، تعداد اعضا از ۵۰ درصد پایین‌تر می‌آید و بر اساس اساسنامه فدراسیون فوتبال هیات رئیسه از رسمیت می‌افتد، گفت: آن بندی که اشاره می‌کنید تا ۵۰ درصد، پست بلاتصدی است. از آن طرف جلسات هیات رئیسه با دو سوم اعضا به رسمیت می‌رسد. یعنی باید با حداقل ۸ نفر جلسات برگزار شود که در حال حاضر هیات رئیسه کلا ۸ نفر است. به همین دلیل اگر یک نفر از اعضای هیات رئیسه امروز عزل شود، هیات رئیسه از حدنصاب می‌افتد و امکان تشکیل جلسات هیات رئیسه وجود ندارد و اتفاقات ناگواری رخ می‌دهد. امروز مجمع فدراسیون فوتبال باید استراتژی انسجام یا انتقام را انتخاب کند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: فدراسیون فوتبال ، مهرداد سراجی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال مهرداد سراجی عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اعضای هیات رئیسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۷۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست فوق العاده هیئت رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی برگزار شد. این نشست به ریاست نصرالله پریچهره سرپرست فدراسیون و با حضور حمیدرضا غزنوی نایب رئیس، مهدی سلاطی سرپرست دبیری فدراسیون، سهراب آزاد، سلامی، امیر غریبلو و چشمی بازرس فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه تاریخ پیشنهادی برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن‌های ورزشی تعیین شد و مقرر شد که این تاریخ به وزارت ورزش و جوانان ارائه و پیشنهاد شود.

تاریخ پیشنهادی هیئت رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی برای انتخابات ۳۰ خرداد ماه است. بررسی حضور سه رشته سپک تاکرا، فلوربال و جوجیتسو در مسابقات ایندورگیمز (داخل سالن آسیا)، میزبانی ایران از مسابقات سپک تاکرای آسیا در شهریور و بیس بال غرب آسیا در مهرماه ۱۴۰۳ و همچنین بازگشت رشته‌های آبی اسکی روی آب، جت اسکی و موج سواری به فدراسیون انجمن‌های ورزشی و اضافه شدن انجمن ماهیگیری به فدراسیون از دیگر موارد قابل بحث در این نشست بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • جبهه پایداری به دنبال تصاحب هیات رئیسه مجلس است
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند