Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست بانک سینا در سفر به استان ایلام، از اختصاص بخشی از بودجه مسئولیت‌های اجتماعی بانک به طرح های اشتغالزایی و درآمدزایی برای مردم این منطقه خبر داد. به گزارش روابط‌عمومی بانک سینا؛ صفایی مزید به تشریح عملکرد بانک از حیث تسهیلات پرداختی در زمینه‌های مختلف پرداخت و گفت: بانک سینا در راستای اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های ترسیم شده مبنی بر ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغالزایی و حمایت از مناطق محروم و کمتر برخوردار و همچنین ایجاد توسعه پایدار، خدمات مطلوب و قابل قبولی ارائه داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ضمن ارزیابی عملکرد شعب و بررسی آمار منابع، مصارف و میزان مطالبات بانک گفت: تمام کارکنان بانک باید برای دستیابی به اهداف و افق‌های تبیین شده تلاش مضاعف داشته باشند و با وحدت و یکپارچگی جایگاه بانک را ارتقاء دهند.
سرپرست بانک سینا همچنین با حضور در سیاه چادر‌های عشایر منطقه ملکشاهی با تاکید بر لزوم اجرای طرح‌های برنامه‌ریزی شده و اختصاص بودجه از محل مسئولیت‌های اجتماعی در استان گفت: بانک سینا برنامه‌های مناسبی در ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه به عشایر گرانقدر دارد و قطعا این تسهیلات باعث توسعه و رونق اقتصادی برای عشایر خواهد شد.
فرماندار شهرستان ملکشاهی هم با حضور در این بازدید، با اشاره به حمایت‌های همه‌جانبه بانک سینا در اعطای تسهیلات اشتغالزایی و ایجاد مشاغل پایدار، از حسن تدبیر و تلاش موفق این بانک در ارائه خدمات ارزشمند و صادقانه تشکر و قدردانی کرد.
سرپرست بانک سینا و فرماندار شهرستان ملکشاهی در این بازدید درباره چگونگی تامین مالی پروژه‌های زیرساختی در استان ایلام به بحث و تبادل نظر پرداختند.
گفتنی است در این سفر سیدمحمد یزدی‌خواه معاون شعب و مناطق، خلیل‌اله مهرابی مدیر امور بانکداری اسلامی و آرش طاهرخانی مدیر منطقه کرمانشاه و ایلام نیز حضور داشتند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک سینا سینا بانک بانکداری الکترونیک بانکداری اسلامی بانکداری دیجیتال بانک سینا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۷۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایلام میزبان جشن‌های دهه کرامت است

حجت الاسلام علی چراغی پور سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام در نشست هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری برنامه‌های دهه کرامت، اظهار کرد: ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه با انگیزه و عواطف مذهبی و فرهنگ سازی برای تعظیم شعائر الهی در دهه کرامت از رویکرد‌های محوری اجرای برنامه‌ها خواهد بود.

به گفته وی، استفاده از ظرفیت نخبگان، تبیین ارزش‌های معنوی، نشر فرهنگ رضوی و ترویج فرهنگ اسلامی و ارزش‌های دینی و انقلابی از دیگر اهداف برگزاری برنامه‌های دهه کرامت در استان است.

وی افزود: در این راستا ایجاد یکپارچگی و هماهنگی میان دستگا‌های عضو ستاد دهه کرامت در جهت تحقق اهداف مورد نظر از اهمیت زیادی برخوردار است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام خاطرنشان کرد: آیین‌های گرامیداشت ولادت حضرت معصومه (س) و بزرگداشت روز دختر، تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه، بزرگداشت احمد ابن موسی (ع) و ولادت حضرت امام رضا (ع) در قالب ویژه برنامه‌های مختلف در سطح برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور کاروان خدام رضوی و برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید در مناطق مختلف استان، گفت: در راستای برگزاری برنامه‌های دهه کرامت از ظرفیت نهاد‌ها و سازمان‌های مردم نهاد و مردمی، هیئت‌های مذهبی، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، موسسات و مراکز فرهنگ و قرآنی و پایگاه‌های مقاومت بسیج استفاده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • بی توجهی بانک‌ها برای تحقق شعار سال در بخش مسکن/ سهم صفر درصدی ۱۸ بانک در تأمین مالی نهضت ملی مسکن/ نظارت بانک مرکزی کجاست؟
  • بازگشت ۴۴۹ طرح راکد و غیرفعال به چرخه تولید با حمایت بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • بانک‌ها برنامه‌های خود برای تحقق شعار سال را ارائه کنند
  • مدیرعامل بانک سینا تغییر کرد/ ابدالی سرپرست شد
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی
  • ایلام میزبان جشن‌های دهه کرامت است
  • تجمع دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا در حمایت از دانشجویان آمریکایی