Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@12:45:25 GMT

انتصاب‌ها اجباری باشد استعفا می‌دهم

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۲۹۶۷۱

انتصاب‌ها اجباری باشد استعفا می‌دهم

شهردار زنجان با بیان اینکه روحیه ضد اجبار دارم و اگر انتصاب‌ها را اجبار کنند استعفا می‌دهم، گفت: اگر بگوییم یک مدیر در انتصاب‌ها استقلال کامل دارد، صحیح نیست، اما من در وضعیتی نیستم که اجبار برای انتصاب را قبول کنم و اگر انتصاب‌ها را اجبار کنند استعفا می‌دهم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا فیروزفر در نشست خبری با تاکید بر اینکه شهرداری بدون کمک دولتی اداره می‌شود و تأمین به موقع منابع حرف اول را در شهرداری می‌زند، اظهار کرد: بودجه شهرداری از ۸۴۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۰ به هزار و ۳۱۶ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ افزایش پیدا کرده است که رشد ۵۸ درصدی را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۱۰۰ میلیارد تومان دیگر به بودجه اضافه شده است، افزود: سهم بودجه عمرانی ۷۵۰ میلیارد تومان و بودجه جاری ۴۷ میلیارد تومان است.

شهردار زنجان با اشاره به پیشرفت پروژه سبزه‌میدان، خاطرنشان کرد: کف‌سازی سبزه‌میدان و تغییر سنگ تراورتن مناسب با شرایط آب و هوایی زنجان انجام شده است. مبلغ اولیه قرارداد سبزه‌میدان ۶۴ میلیارد تومان بود که ۵۲ میلیارد تومان دیگر به آن اضافه شد و با در نظر گرفتن مبالغ تعدیل، قرارداد ۱۲۱ میلیارد تومان ثبت وضعیت داشته است.

وی اضافه کرد: ۸۹ میلیارد تومان مبلغ قرارداد تکمیلی این پروژه است که با احتساب مبالغ تعدیل، این مبلغ به ۲۰۰ میلیارد تومان افزایش خواهد یافت.

شهردار زنجان تصریح کرد: آب‌راه شرقی سبزه‌میدان تا پایان خردادماه و فاز جنوبی میدان تا پایان فصل پاییز به بهره‌برداری می‌رسد. برای تأمین منابع درخواست اوراق خزانه کرده‌ایم، اما خودمان را به این اوراق وابسته نمی‌کنیم تا در صورت محقق نشدن مشکلی برای ادامه اجرای طرح به وجود نیاید.

فیروزفر با اشاره به روند اجرایی پروژه معبر پادگان، گفت: زیرسازی شرقی غربی معبر پادگان انجام شده و قرارداد آسفالت این پروژه با بنیاد مسکن به زودی منعقد و عملیات اصلی این پروژه تا پایان خردادماه انجام می‌شود. اواسط تیرماه معبر پادگان به شرط همکاری ارتش برای برداشتن دیوارها و اطمینان از پاکسازی، بازگشایی می‌شود.

وی با بیان اینکه گفت: مشکل معارض پل رو گذر امام حسن مجتبی (ع) حل شده است و عملیات آسفالت‌ریزی به زودی انجام خواهد شد تا محور دور برگردان پل امام حسن مجتبی (ع) سی‌ام خردادماه به بهره‌برداری برسد.

بهره‌برداری از پارکینگ طبقاتی سعدی در صورت تخصیص اعتبار

شهردار زنجان اظهار کرد: تاکنون بیش از ۲۲ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح پارکینگ طبقاتی سعدی هزینه شده و ۲۵ تا ۳۰ میلیارد تومان دیگر برای اتمام این پروژه اعتبار نیاز است، در صورت تخصیص اعتبار این طرح پایان شهریورماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

فیروزفر با تاکید بر اینکه احداث پارک‌های موضوعی در دستور کار شهرداری است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۰ ست بازی کودکان برای مناطق محروم خریداری شده که در مرحله نصب است. پلیس آب در چهار منطقه تشکیل و پلاک‌کوبی درختان و شناسنامه‌دار کردن درختان انجام شده است.

وی در خصوص اجباری بودن برخی انتصابات، گفت: اگر بگوییم یک مدیر در انتصاب‌ها استقلال کامل دارد، صحیح نیست، اما من در وضعیتی نیستم که اجبار برای انتصاب را قبول کنم و اگر انتصاب‌ها را اجبار کنند استعفا می‌دهم.

شهردار زنجان با بیان اینکه به زودی پروژه تقاطع شهید فخری‌زاده در گلشهر کاظمیه به مرحله اجرا می‌رسد، تصریح کرد: پیمانکاران محلی قیمت بالایی برای اجرای طرح آسفالت‌ریزی شهر ارائه داده‌اند با این وجود برای نخستین‌بار معابر سطح شهر زنجان با اسکن لیزری تجهیز و آسفالت‌ریزی می‌شود.

فیروزفر ادامه داد: برای نخستین بار روش ژئوکامپوزیت به صورت پایلوت در خیابان اصلی اعتمادیه به مرحله اجرا درآمد و سعی داریم با عدالت در توزیع، ترمیم و روکش آسفالت تمام شهر را انجام دهیم.

وی با اشاره به بهسازی و کف‌سازی بازار بزرگ زنجان، خاطرنشان کرد: امسال برای جلوگیری از هدررفت منابع آبی شهر، پلیس آب فعال می‌شود تا امکان خطا به حداقل برسد و صرفه‌جویی بیشتر شود.

شهردار زنجان با تاکید بر اینکه رفع معضل ترافیک هسته مرکزی شهر از اولویت‌های اصلی است، گفت: با تأیید شورای عالی ترافیک درصدد عقد قرارداد با شرکت مشاور برای حل مشکلات ترافیکی شهر زنجان برآمدیم. طرح کارگذاری دوربین‌های مدار بسته را انجام دادیم و منتظر خرید دوربین‌ها هستیم،

کد خبر 578830

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فیروزفر شهردار زنجان انتصابات شورای شهر زنجان آسفالت معابر پادگان نظامي بودجه 1401 شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهردار زنجان میلیارد تومان استعفا می دهم بهره برداری سبزه میدان انتصاب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۹۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسه یکتا در استان سمنان اجباری شد/ اصناف اقدام کنند

احمدی، ضمن بیان اینکه سامانه یکتا سامانه جدیدی است که رسالت آن ساماندهی اصناف و مکاسب است، گفت: همه مکاسب و اصناف باید در سامانه یکتا ثبت نام و کد مرتبط با آن صنف و فعالیت اقتصادی را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه به عبارت دیگر سامانه یکتا همان جواز کسب اما به صورت الکترونیکی است، افزود: کسانی که جواز کسب کاغذی دارند با مراجعه به این سامانه می‌بایست جواز الکترونیکی کار خود را نیز دریافت کنند.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان بیان کرد: ۲۵ اردیبهشت ماه آخرین مهلت استفاده از از درگاه ملی مجوزها موسوم به یکتا است و از اصناف می‌خواهیم که در این راستا اقدام کنند.

احمدی با بیان اینکه دریافت مجوزهای الکترونیکی کسب و کار چندان دشوار نیست، گفت: اطلاعات هویتی و برخی مجوزها در این سامانه قرار می‌گیرد تا افراد بتوانند جواز الکترونیکی دریافت نمایند.

وی افزود: در راستای اجرای اصل ۴۴ تمام مجوزهای کسب و کارها باید الکترونیکی شود و لذا همه اصناف باید به سایت «مجوز» مراجعه و شناسه یکتای خود را دریافت کنند و این کار حتی با تلفن همراه و در دست داشتن کارت ملی و سریال کارت ملی، امکان پذیر است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • اعتبارات مولدسازی باید به صورت بهینه استفاده شود
  • انتصاب دبیر اجرایی و دبیر هنری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • ۲ انتصاب جدید در دانشگاه آزاد آذربایجان غربی
  • نتانیاهو در دو راهی سخت آتش‌بس یا استعفا
  • نتانیاهو در دو راهی آتش‌بس یا استعفا
  • انتصاب رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه
  • لباس فرم برای دانش آموزان اجباری نیست
  • واگذاری قابل توجه زمین در زنجان برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • معنای استعفای مقام‌های نظامی-اطلاعاتی اسرائیلی چیست؟
  • شناسه یکتا در استان سمنان اجباری شد/ اصناف اقدام کنند