Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرگزاری فارس از بیرجند، سید صولت مرتضوی، معاون اجرایی رئیس‌جمهور ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: خراسان‌جنوبی در برخی شاخص‌ها از میانگین کشوری بالاتر است و در برخی هم نیاز به تقویت دارد.

وی با بیان اینکه امروز به منظور نظارت میدانی، بررسی روند اجرا و پیشرفت فیزیکی طرح‌ها و پروژه‌ها عازم خراسان‌جنوبی شدیم، ادامه داد: خوشبختانه برخی حوزه‌ها فعال است و در زمینه  راهسازی، آب و فاضلاب، کشاورزی و آموزش و پرورش کارهای خوبی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجرایی رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه راه‌آهن در مسیر اجرا با مشکلاتی مواجه شده، اظهار داشت: برای رفع این موانع با وزارت راه و شهرسازی و بانک‌های عامل صحبت شد و مشکل راه‌آهن ظرف چند هفته آینده حل خواهد شد.

مرتضوی با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۰ حدود ۹۲۵ میلیارد تومان اعتبار نقدی برای بخش‌های آب، راه و  غیره به استان اختصاص یافته است، مطرح کرد: مانع جدی در بحث روند اجرای پروژه‌ها در استان ندیدم.

وی متذکر شد: با مدیریت خوب استاندار و پیگیری‌های مجدانه نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی کارهای خوبی در استان شروع شده که با قوت و قدرت ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/۳۶۳۵/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور پروژه های اجرایی راه آهن خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۹۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ بارش تگرگ‌های درشت در خراسان جنوبی

بارش شدید تگرگ در دُرُح خراسان جنوبی خساراتی به مزارع و منازل مسکونی وارد کرد.

دریافت 713 KB

دیگر خبرها

  • ترامپ سر به سر ایران خواهد گذاشت؟ /هشدار رسانه اصلاح طلب به دولت رئیسی درباره ۲ خطر در کمین ایران
  • مردم از نزدیک شدن به رودخانه‌های دز و کارون اجتناب کنند
  • سازمان آب وبرق : مردم از نزدیک شدن به رودخانه‌ های دز و کارون اجتناب کنند
  • افشاگری رشیدی کوچی از تلاش دولت برای نزدیک کردن ریاست مجلس آینده به جریان پایداری و  امام صادقی‌ها
  • طلّاب به کمک کرغندی‌ها رفتند
  • سیتی با پوکر هالند به قهرمانی نزدیک شد
  • سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد
  • فیلم/ بارش تگرگ‌های درشت در خراسان جنوبی
  • طرح ملی آبرسانی به شهر تفرش در آینده ای نزدیک بهره برداری می‌شود
  • بارش باران تا روز یکشنبه در خراسان رضوی ادامه دارد