Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@06:49:32 GMT

پیشنهاد تغییر ساعت کار ادارات

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۳۰۲۱۰

سخنگوی صنعت برق گفت: تغییر ساعات ادارات به تنهایی می‌تواند ۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰ مگاوات صرفه‌جویی در پی داشته و امکان تأمین پایدار انرژی برای سایر مشترکان را فراهم کند، اکنون این موضوع در حال بررسی است و امید است به زودی ابلاغ شود. ناطقان: مصطفی رجبی مشهدی، سخنگوی صنعت برق در صفحه شخصی خود در فضای مجازی در خصوص تغییر ساعات ادارات نوشت: "استانداران کل کشور بنا به پیشنهاد شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع نیروی برق در استان‌ها، برای تغییر ساعت کار اداری اقدام خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یعنی ادارات کار خود را یک تا دو ساعت زودتر از قبل آغاز و زودتر به پایان خواهند رساند تا ساعت اوج مصرف یعنی ۱۲ تا ۱۷ وسایل سرمایشی ادارات به طور کامل خاموش شود.

این اقدام به تنهایی می‌تواند ۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰ مگاوات صرفه‌جویی در پی داشته و امکان تأمین پایدار انرژی برای سایر مشترکان را فراهم کند، اکنون این موضوع در حال بررسی است و امید است به زودی ابلاغ شود.

* آغاز رصد مصرف برق ادارات و ارگان‌ها

از روز گذشته مصرف ادارات و ارگان‌های مهم توسط شرکت‌های توزیع مورد پایش و رصد قرار گرفته است. در این طرح ضمن ارزیابی راهکار‌های پیشنهادی مدیریت بار در خصوص استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود به منظور گذر از پیک تابستان سال جاری، برنامه‌های کنترل بار مشترکان ولتاژ اولیه، ثانویه و همچنین مشترکان حساس نظامی، بانک‌ها و ارگان‌های مهم نیز مورد رصد قرار گرفت.

* در صورت نیاز دستگاه‌های مجاز رمزارز نیز خاموش می‌شوند

همچنین قرار شده دستگاه‌های مجاز استخراج رمزارز در زمان اوج مصرف برق در صورت بروز محدودیت با اعلام دیسپاچینگ ملی از شبکه خارج شوند و برای این مهم برنامه‌های مدیریت مصرف در دستور کار قرار گرفته شده است.

* اعمال سیاست‌های تشویقی و تنبیهی برای جلوگیری از خاموشی

همه هماهنگی‌ها و تلاش‌ها برای عبور از شرایط کنونی و پرهیز از اعمال خاموشی برق است و در این راستا سیاست‌های تنبیهی و تشویقی را در دستور کار قرار داده‌ایم.

نیروگاه‌ها در حداکثر شرایط تولید قرار دارند و نیاز مصرف در هفته جاری به دلیل گرمای شدید این روزها، افزایش بیشتری خواهد یافت. منبع: تسنیم برچسب ها: تغییر ساعت کار ، ادارات ، صرفه جویی ، مصرف برق

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تغییر ساعت کار ادارات صرفه جویی مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۰۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر در پیشنهاد آتش‌بس رژیم صهیونیستی پس از موضع قاطع مقاومت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، یکی از اعضای ارشد مقاومت فلسطین گفت که رژیم صهیونیستیی مجبور شد در پیشنهاد اخیر خود درباره آتش بس در نوار غزه که چندی پیش به میانجیگران ارائه کرده بود، تغییراتی ایجاد کند.

این مقام ارشد مقاومت در گفتگو با المیادین افزود که تغییرات پس از آن رخ داد که اشغالگران به این باور رسیدند که حماس و مقاومت درباره پیشنهاد اخیر خود، مطلق و قاطع است.

وی تصریح کرد که اسرائیلی‌ها در حال حاضر در تماس دائمی با برادران مصری ما هستند تا به فرمولی برسند که حماس و مقاومت بتوانند آن را بپذیرند.

عضو ارشد مقاومت فلسطین تصریح کرد که حماس به طرف مصری اطلاع داده است که هیچ پیشنهاد یا فرمولی را که شامل آتش بس و خروج نظامیان اشغالگر از نوار غزه نباشد، نمی پذیرد.

در خبری دیگر، سرلشکر ذخیره و رئیس سابق شعبه عملیات ارتش رژیم صهیونیستی درباره پیامدهای حمله زمینی گسترده به رفح هشدار داد و تاکید کرد که چنین عملیاتی «بسیار خطرناک» است.

«اسرائیل زیو» اذعان کرد که حماس در حال تدارک یک کمین راهبردی برای ارتش اسرائیل در صورت حمله زمینی گسترده به رفح است که برای اسرائیل فاجعه‌بار خواهد بود.

وی افزود: با توجه به این واقعیت که رفح علاوه بر حساسیت مصر و آمریکا نسبت به آن، مکان بسیار دشوار و شلوغی برای جنگیدن است، هر گونه عملیات زمینی گسترده در رفح دارای ریسک بالا و خطرناک‌تر از هر عملیاتی خواهد بود که ارتش تا کنون در نوار غزه انجام داده است.

اظهارات این مقام صهیونیست در حالی است که گروه‌های مقاومت فلسطین اعلام کرده‌اند که برای هرگونه سناریویی در صورت تجاوز مستمر رژیم اشغالگر به نوار غزه از جمله تهاجم زمینی به رفح آماده هستند.

کد خبر 6089069

دیگر خبرها

  • هشدار توانیر به مشترکان پرمصرف برق/ با استفاده از کولرگازی منتظر قبض نجومی باشید
  • قبض برق این مشترکان ۲۴ برابر می‌شود
  • قبض برق این مشترکان بالای ۲میلیون تومان می‌شود!
  • قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
  • قبض این مشترکان ۲۴ برابر می شود
  • ۲۴ برابر شدن قبوض برق برای مشترکان پر مصرف
  • میانیگن قبض برق مشترکان با کولر گازی بالای دو میلیون تومان می‌شود
  • مردم خراسان رضوی سال گذشته ۱۳۶ میلیون کیلووات برق بیشتری مصرف کردند
  • مقاومت فلسطین: اشغالگران مجبور شدند پیشنهاد خود را تغییر دهند
  • تغییر در پیشنهاد آتش‌بس رژیم صهیونیستی پس از موضع قاطع مقاومت