Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@02:58:30 GMT

تاکید فرماندار تهران بر اجرای آرای دانه درشت ماده ۱۰۰

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۳۰۵۲۱

تاکید فرماندار تهران بر اجرای آرای دانه درشت ماده ۱۰۰

فرماندار تهران از جدیت مدیریت شهری در احقاق حقوق شهروندان بر برخورد قاطع با متخلفین و اجرای آرای قضایی ماده ۱۰۰ تاکید کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ قاسم محمد طهرانی فرماندار تهران در حاشیه بازدید سه ساعته خود از منطقه 5 گفت: بازدید بسیار خوبی بود که در جریان برخی اتفاقات در این منطقه قرار گرفتیم؛ بخشی در بحث ساخت و سازهای غیر مجاز و آرایی که برای تخریب و قلع و قمع ابنیه غیر مجاز صادر شده را شاهد بودیم و یک بخشی هم درباره اراضی مراد آباد بود که مسائل خاص خودش را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تشکر از جدیت مدیریت شهری در احقاق حقوق شهروندان بر برخورد قاطع با متخلفین و اجرای آرای قضایی ماده صد تاکید کرد و افزود: کار دوستان ارزشمند است که از همه ظرفیت‌ها برای رفع اشکالات و حل و فصل مسالمت‌آمیز این پرونده‌ها استفاده می‌کنند و امیدواریم اجرای این آرا بدون کمترین آسیب و تنش به پایان برسد.

فرماندار تهران ادامه داد: در زمینه اجرای این احکام همکاری و هماهنگی لازم را با شهرداری منطقه 5 خواهیم داشت و امیدواریم از ظرفیت‌های قانونی استفاده شود تا در این زمینه به نتیجه منطقی برسد.

احسان شریفی شهردار منطقه 5 نیز در جریان حضور فرماندار تهران در منطقه گفت: مدیریت شهری در منطقه 5 با هیچ متخلفی تعارف ندارد و در این زمینه به برخورد جدی با ساخت و ساز های غیر مجاز و اجرای آرای قضایی ماده صد خواهد پرداخت.

شریفی ادامه داد: فرماندار تهران با حضور در منطقه 5 ضمن بازدید از این منطقه، به بررسی نحوه اجرای آرای کمیسیون ماده صد در خصوص تخلفات دانه درشت و استفاده از ظرفیت شورای تامین شهر تهران پرداخت.

شهردار منطقه 5 در پایان در مورد کل آرای ماده صد مهم دانه درشت منطقه گفت: 19 پرونده مالی بالای یک میلیارد تومان و 130 پرونده اداری، تجاری و مسکونی بالای 1000 متر به عنوان پرونده‌های دانه‌درشت، آرای ماده  100 را دریافت کرده‌اند.

آخرین تذکر ناایمن بودن "متروپل" در اردیبهشت 1401 به شهرداری آبادان داده شدپشت‌پرده تخلفات گسترده سازنده متروپل؛ از حذف ستون‌های اضافی تا حذف مدارک در شهرداری آبادان

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری تهران شهرداری تهران فرماندار تهران اجرای آرای دانه درشت ماده صد منطقه 5

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۰۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید فرماندار ارومیه بر هم‌افزایی با دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار سال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فرماندار شهرستان ارومیه گفت: امسال برنامه‌ریزی شده تا فرمانداری شهرستان با مدیران کل و مدیران شهرستان صفر تا صد موضوعات مرتبط با آن حوزه مربوطه را بررسی کرده تا با اتخاذ تمهیدات و اقدامات لازم هم افزایی و همکاری بیشتری در راستای تحقق شعار سال عملیاتی و اجرایی کنیم.

غلامحسین عماری در نشست هم اندیشی با مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) و مدیران شهرستانی وجود سه نماینده را یک امتیاز و ظرفیت برای این شهرستان ارومیه برشمرد.

وی افزود: باید از این فرصت همانند گذشته به بهترین و بیشترین وجه ممکن در راستای پیگیری و حل مسائل استفاده کنیم .

فرماندار شهرستان ارومیه گفت: امسال برنامه‌ریزی شده تا فرمانداری شهرستان با مدیران کل و مدیران شهرستان صفر تا صد موضوعات مرتبط با آن حوزه مربوطه را بررسی کرده تا با اتخاذ تمهیدات و اقدامات لازم هم افزایی و همکاری بیشتری در راستای تحقق شعار سال عملیاتی و اجرایی کنیم.

عماری در ادامه سخنان خود تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان یک نهاد انقلابی قشر قابل توجهی از جامعه را در موضوعات مختلفی از جمله حمایتی، مددجویی، مسکن و… حمایت می‌کند که اقدام ارزشمند و بی بدیلی است.

دیگر خبرها

  • خرید تضمینی دانه‌های روغنی به بیش از ۶۰ هزارتن رسید
  • تاکید فرماندار ارومیه بر هم‌افزایی با دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار سال
  • اجرای طرح هویتی در خیابان معلم
  • خوش خدمتی عجیب نشریات زنجیره‌ای به دلالان و فراریان مالیاتی دانه درشت
  • بررسی پرونده صندوق پس انداز کارکنان راه آهن با ۷ هزار شاکی
  • ببینید | آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران
  • آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران
  • تسرسع ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج
  • ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج تسریع می‌شود
  • سلطان سلجوقی چگونه در طرشت زمین‌گیر شد؟