Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@08:35:50 GMT

تداوم تظاهرات در سودان علیه حکومت نظامیان

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۳۲۴۰۸

تداوم تظاهرات در سودان علیه حکومت نظامیان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیاالیوم، مقامات سودان دهها زندانی را که به دلیل شرکت در تظاهرات خارطوم و شهرستان القضارف علیه شورای حاکمیت این کشور تظاهرات کرده بودند، آزاد کردند.

براساس این گزارش؛ منابع سودانی اعلام کردند که ۳۰ زندانی از زندان کوستی، ۲۴ زندانی از زندان پورت سودان و ۹ زندانی هم از زندان دبک آزاد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منابع افزودند: هنوز شماری از زندانیان سیاسی در زندان سوبا در جنوب خارطوم هستند.

از سوی دیگر تظاهراتی روز گذشته در منطقه الکلاکله در جنوب خارطوم پایتخت سودان و شهر ام درمان در غرب خارطوم برگزار شد که خواسته آنها تشکیل دولت غیرنظامی بود.

شاهدان عینی گزارش دادند که معترضان با سر دادن شعارهایی خواستار تشکیل دولت مدنی، کنار رفتن نظامیان از قدرت و مجازات قاتلان تظاهرات کنندگان شدند.

در شهر القضارف هم تظاهرات مشابهی برگزار شد و تظاهرات کنندگان خواستار آنچه کودتای ۲۵ اکتبر نامیده می شد، شدند.

کد خبر 5504077

منبع: مهر

کلیدواژه: سودان تظاهرات شهر ام درمان رژیم صهیونیستی فلسطین اوکراین روسیه ایالات متحده امریکا مسجدالاقصی عراق ترکیه عادی سازی روابط با اسرائیل مسکو جنگ اوکراین حمله روسیه به اوکراین راهپیمایی پرچم ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۲۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۱۸ زندانی جرایم مالی در نذر هشتم سبزوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، دادستان سبزوار درمراسم نذر هشتم سبزوار که در مسجد الغدیر سبزوار برگزار شد گفت: این زندانیان با کمک خیران و نمازگزاران با مبلغ ۶۵۰ میلیون تومان از زندان رهایی یافتند و ستاد دیه استان نیز در این قضیه کمک و یاری کرد.

صابری افزود: از سال گذشته تاکنون حدود ۲۲۰ زندانی جرایم مالی در قالب طرح نذر هشتم و به نیت امام رضا (ع) از زندان سبزوار با کمک خیران و نمازگزاران مساجد سبزوار از زندان رهایی یافته اند که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

دیگر خبرها

  • مشکلات جسمی اسرای فلسطینی بعد از آزادی بر اثر شکنجه در زندان
  • تداوم تظاهرات دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا
  • تداوم تظاهرات هزاران صهیونیست ضد نتانیاهو در تل‌آویو
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • تداوم تظاهرات شهرک‌نشینان علیه «نتانیاهو»
  • تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو
  • تداوم مداخله جویی واشنگتن؛ کاخ سفید خواستار آزادی خواننده رپ ایرانی شد
  • تداوم تظاهرات صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو
  • فرار بیش از ۱۰۰ زندانی در نیجریه
  • آزادی ۱۸ زندانی جرایم مالی در نذر هشتم سبزوار