Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محسن کاووسی ظهر سه شنبه در ظهر سه شنبه در جلسه شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت چهارمحال و بختیاری از برگزاری ۱۳۰ عنوان برنامه در استان به مناسبت دهه کرامت خبر داد و اظهار کرد: این برنامه‌ها در شهرستان‌های ۱۰ گانه استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه پنج نفر از خادمان حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت در چهارمحال و بختیاری حضور خواهند داشت، تصریح کرد: این خادمان حرم امام هشتم از عصر ۱۱ خرداد ماه وارد استان خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول شبکه جوانان رضوی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مراسم استقبال از این خادمان در پلیس راه فرخشهر برگزار خواهد شد، ادامه داد: همزمان با سالروز ارتحال امام خمینی (ره) ویژه برنامه‌ای در آستان امام زاده حلیمه و حکیمه خاتون شهرکرد با حضور خادمان حرم رضوی برگزار می‌شود.

کاووسی ادامه داد: خادمان حرم امام هشتم (ع) در برنامه‌های عمومی حضور خواهند داشت، مطرح کرد: برنامه حضور خادمان رضوی در شهرستان‌های مختلف چهارمحال و بختیاری به ترتیب در کیار، کوهرنگ، بن، فارسان، سامان، اردل، لردگان، خانمیرزا و بروجن خواهد بود.

وی افزود: سفرهای خادمان امام رضا (ع) به شهرستان‌ها از ۱۳ خرداد ماه آغاز می‌شود.

کد خبر 5504088

منبع: مهر

کلیدواژه: حرم رضوی خادمان رضوی دهه کرامت ولادت امام رضا ع شهرکرد بوشهر ساختمان متروپل کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا ویروس کرونا متروپل آبادان اردبیل دهه کرامت ابادان شهادت امام صادق ع خراسان رضوی نماهنگ سلام فرمانده شیراز چهارمحال و بختیاری خادمان حرم دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۲۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰۰ برنامه مناسبتی در دهه کرامت در اصفهان اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علیرضا ناجی پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک به مناسبت قرار گرفتن در آستانه آغاز دهه کرامت اظهار کرد: در سال جاری برای برگزاری برنامه‌های این دهه مساجد را محور قرار داده و سعی کرده‌ایم از ظرفیت آنها استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه در کنار مساجد، امامزادگان و بقاع متبرکه، سازمان‌های حوزه فرهنگی و شهرداری‌ها نیز برنامه‌هایی را در دستور کار دارند، ابراز کرد: این برنامه‌ها به صورت مردمی مدیریت و اجرا خواهد شد که ترویج معارف اهل البیت (ع) و ایجاد شور و نشاط مد نظر قرار می‌گیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه دهه کرامت همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه (س) آغاز و تا ولادت امام رضا (ع) ادامه دارد، افزود: تشکل‌های مردمی برای این دهه فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: کانون‌های مساجد محور بخش عمده برنامه‌های این ایام هستند که در نقاط شهری و روستایی فعالیت‌هایی را در تعامل با ادارات دولتی و خدماتی و تشکل‌های مردمی اجرا می‌کنند.

حجت‌الاسلام ناجی با بیان اینکه جشن‌های مردمی و جلسات عمومی در مساجد برگزار می‌شود، افزود: بخشی از این برنامه‌ها با حضور خادمین حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) توام خواهد بود.

وی همچنین به برگزاری مسابقات فرهنگی، تولید محتوا در فضای مجازی، معرفی دختران نمونه و تجلیل از آنان و تبیین اهمیت حجاب و عفاف برای اغنا فکری گفت: سعی بر این است که از همه ظرفیت‌های موجود در استان برای برگزاری این برنامه‌ها استفاده شود.

کد خبر 6098065

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد «شهید اصلانی» در چهارمحال و بختیاری
  • ۱۰۰۰ برنامه مناسبتی در دهه کرامت در اصفهان اجرا می‌شود
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت با حضور خادمان رضوی در ماهشهر
  • سمنان دهه کرامت میزبان خادمان رضوی با اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه است
  • برگزاری رویدادهای جذاب فرهنگی به مناسبت روز دختر در همدان
  • کرمانشاه میزبان خادمان حضرت معصومه (س) خواهد بود
  • ایجاد ۲۱ چایخانه رضوی در زنجان
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) به‌مناسبت دهه کرامت/برگزاری جشن‌های دهه کرامت در ۲۰۱ نقطه جهان
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) به‌مناسبت دهه کرامت
  • برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت شهادت امام صادق(ع) در ارومیه