Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید جواد خاضع عصر سه شنبه در نشست ستاد بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و گرامیداشت قیام خونین ۱۵ خرداد کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت:  امام خمینی (ره) یک شخصیت جامع بود و نباید شخصیت ایشان را به صورت سطحی و تک بُعدی به قشرهای مختلف مردم و به ویژه نسل جوان معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: یکی از مصادیق بارز جهاد تبیین مورد تأکید رهبر معظم انقلاب تبیین و تشریح شخصیت امام خمینی (ره) است. 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برخی از مبانی و شاخص های مهم مکتب امام خمینی (ره) شامل توجه به اراده و نیروی مردم، حمایت از محرومان و مستضعفان،  مخالفت با استکبار جهانی، نپذیرفتن سلطه بیگانگان، اهتمام به عزت و استقلال ملی و تأکید بر اتحاد ملت ایران و مسلمانان جهان است. 

حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: بمنظور جلوگیری از تحریف شخصیت امام خمینی (ره) از سوی دشمنان باید مبانی و شاخص های مکتب ایشان به طور مستمر مرور و بازخوانی شود. 

وی ابراز داشت: مکتب، اندیشه ها و آرمان های والای امام خمینی (ره) باید نسل به نسل منتقل شود و یکی از راه های آن نیز برگزاری آیین بزرگداشت سالروز ارتحال ایشان است. 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برگزاری این آیین مظهر وحدت، انسجام، همبستگی و یکدلی ملت ایران است و باید هر سال به طور باشکوه در کشور و استان برگزار شود. 

حجت الاسلام خاضع اظهار داشت: تمامی دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد پای کار آمده و برای برگزاری مطلوب آیین بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و گرامیداشت قیام خونین ۱۵ خرداد در استان اهتمام جدی داشته باشند. 

وی افزود: آیین بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره)از ساعت ۱۰ صبح شنبه ۱۴ خردادماه و همراه با مداحی و سینه زنی در مصلای امام خمینی (ره) شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد آغاز می شود. 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: آیین گرامیداشت قیام خونین ۱۵ خرداد نیز پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر روز یکشنبه ۱۵ خردادماه در مسجد صاحب الزمان (عج) شهر یاسوج برگزار خواهد شد. 

حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: سخنران آیین بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در شهر یاسوج حجت الاسلام و المسلمین سید احمد میرعمادی نماینده سابق ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه سابق شهر خرم آباد است. 

وی ابراز داشت: برنامه هایی متنوع برای بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در کهگیلویه و بویراحمد در نظر گرفته شده که برخی از آنها شامل برپایی نمایشگاه کتاب، عکس و فیلم، تهیه و توزیع اقلام فرهنگی از قبیل کتاب، پوستر و بنر با موضوع اندیشه ها و آرمان های امام راحل، توزیع وصیت نامه امام راحل در دستگاه های اجرایی، برگزاری میزگردهای تحلیلی و تبیینی در صداوسیمای مرکز استان و برگزاری شب شعر است. 

حجت الاسلام خاضع گفت: پارچه نوشته ها و پرچم های سیاه رنگ عزا در روزهای ۱۴ و ۱۵ خردادماه امسال جلوی دستگاه های اجرایی، مغازه ها و منازل کهگیلویه و بویراحمد نصب شود. 

وی اظهار داشت: شهرداری های کهگیلویه و بویراحمد نیز اقدام به تبلیغات محیطی و فضاسازی شهری در این استان به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد کنند. 

قشرهای مختلف مردم این استان همواره حضور گسترده و پرشوری در عرصه ها و صحنه های مختلف داشته و وفاداری خود را به نظام و انقلاب نشان داده اند. 

وی افزود: چنانچه حمایت و همراهی مردم کشور نبود دولت سیزدهم نمی توانست طرح مهم مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها را به نحو مطلوب اجرا کند. 

مشکلات معیشتی مانع حضور گسترده مردم در مناسبتهای ملی و مذهبی نمی شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تسلیت سی و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، بیان کرد: باید هر چه بیشتر به شأن، مقام، منزلت و جایگاه والای امام راحل پرداخته شود و ۱۴ خرداد هر سال نیز فرصت مناسبی در این زمینه است. 

سید جواد هاشمی مهر عنوان کرد: ایران اسلامی به برکت پیروزی انقلاب و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی به یکی از قدرت های منطقه خاورمیانه و جهان تبدیل شده و در حال مقابله با ابرقدرت ها و استکبار جهانی است. 

وی ابراز داشت: اوایل پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون خطرهای متعدد از سوی دشمنان متوجه کشور و ملت ایران شده که به لطف الهی همگی آنها بی ثمر بوده است. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: رهبر معظم انقلاب نیز در طول ۳۳ سال گذشته کشتی انقلاب را به بهترین نحو ممکن در دریای پرتلاطم توطئه های شوم دشمنان مدیریت و هدایت کرده است. 

هاشمی مهر اظهار داشت: آیین بزرگداشت سی و سومین سالروز ارتحال امام خمینی (ره)به طور شایسته و با حضور گسترده و پرشور قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد در نقاط مختلف این استان برگزار شود. 

وی افزود: برنامه ریزی مناسب و هماهنگی لازم برای شرکت هر چه باشکوه تر قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد در این آیین انجام شود. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ظرفیت هایی مطلوب از جمله اصناف، هیأت های مذهبی و سازمان های مردم نهاد در استان وجود دارد که باید برای برگزاری هر چه بهتر این آیین استفاده بهینه ای از آنها شود. 

هاشمی مهر عنوان کرد: رسانه ها و خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد نیز با اطلاع رسانی لازم اقدام به دعوت، ترغیب و تشویق مردم استان برای حضور باشکوه در این آیین کنند. 

وی ابراز داشت: باید در طول سال با تولید محتوا برای معرفی هر چه بیشتر شخصیت امام خمینی (ره) تلاش و اقدام شده و تنها به ۱۴ خرداد اکتفا نکرد بلکه لازم است چنین امر مهمی همواره در دستور کار باشد. 

برچسب‌ها قیام ۱۵ خرداد کهگیلویه و بویراحمد شورای سیاست گذاری ائمه جمعه یاسوج رحلت امام خمینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قیام ۱۵ خرداد کهگیلویه و بویراحمد شورای سیاست گذاری ائمه جمعه قیام ۱۵ خرداد کهگیلویه و بویراحمد شورای سیاست گذاری ائمه جمعه یاسوج رحلت امام خمینی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی آیین بزرگداشت سالروز ارتحال کهگیلویه و بویراحمد ارتحال امام خمینی ره قشرهای مختلف مردم حجت الاسلام خاضع ۱۵ خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۲۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب و اجرای طرح یاری گران در روستا‌ها

 سید رضا حسینی نژاد فرماندار زرند در همایش شورا‌های اسلامی روستا‌های بخش مرکزی که در محل سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت روز شورا‌ها با تبریک سالروز تاسیس شورا‌های اسلامی، از این نهاد مردمی به عنوان تجلی حاکمیت مردم بر سرنوشت خود و اداره امور شهر‌ها و روستا‌ها یاد کرد.

وی با اشاره به اقدام جمهوری اسلامی علیه رژیم صهیونیستی و اقدامات آمریکا برای مذاکره با نیرو‌های مقاومت بر تبیین دستاورد‌های انقلاب از سوی اعضای شورا‌های اسلامی و دهیاران به عنوان نمایندگان عالی دولت در روستا‌ها تاکید کرد.

حسینی نژاد، توجه به اقدامات فرهنگی و پیوست‌های اجتماعی در روستا‌ها را یک اولویت دانست و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اقدامات آموزشی و آگاه سازی خانواده‌های روستایی در سوء مصرف مواد مخدر را یک ضرورت برشمرد. 

همچنین در این همایش احمد یوسفی دبیر شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر با تشریح طرح یاری گران در راستای اقدامات فرهنگی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از اعضای شورای اسلامی روستا‌ها و دهیاران خواست بر اجرای موثر این طرح اقدام لازم را عملی کنند. 

در پایان این همایش از روسای شورا‌های اسلامی و دهیاران فعال در برگزاری جشنواره‌های روستایی تجلیل شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب و اجرای طرح یاری گران در روستا‌ها
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • زنگ سپاس از معلمان کهگیلویه و بویراحمد در ۳۰۰۰ آموزشگاه نواخته شد
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • مطهری امام
  • قدردانی از مربیان عقیدتی سیاسی
  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود