Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حسنعلی نوروزی در نشست خبری که ظهر امروز در قزوین برگزار شد، اظهار کرد: هر ساله برنامه های متعددی در دهه کرامت برگزار می شود و امسال نیز بنا داریم تا پرشور تر از گذشته در این دهه فعالیت کنیم.

وی افزود: ما هتک حرمت جدیدی که به امام رئوف شده را محکوم می کنیم، البته دشمنان از هر ابزاری هم استفاده کنند نمی توانند ارادت ما را نسبت به امام رضا(ع) را کاهش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوروزی خاطر نشان کرد: کانون های خدمت رضوی در استان قزوین با 4500 خادمیار فعالیت خوبی را ارائه کرده و از فردا برنامه های دهه کرامت با ورود خادمین رضوی آغاز خواهد شد.

این مسئول یادآور شد: برگزاری جشن دخترانه در ورزشگاه شهید بابایی از برنامه هایی است که برای دهه کرامت در نظر گرفته شده، از طرفی در شام ولادت علی ابن موسی الرضا نیز با دانشگاه بین المللی هماهنگ شده تا حسن ختام برنامه های دهه کرامت در این مکان برگزار شود.

نوروزی تصریح کرد: کانون های خدمت رضوی تا کنون به اطعام نیازمندان، کمک های درمانی به بیماران بستری و کرونایی، مشاوره های خانواده، تحصیلی، اشتغال، ساخت مسکن و بسیاری دیگر از اقدامات پرداخته اند.

وی اضافه کرد: 32 نوع خدمت تاکنون انجام شده و بالغ بر 76 میلیارد تومان هزینه شده است.

نوروزی یاد آور شد: آزادی زندانیان از جمله اقدامات دیگری است که توسط کانون های خدمت رضوی انجام گرفته و تعدادی خانم و آقا از زندان آزاد شدند.

دبیر کانون های خدمت رضوی استان قزوین گفت: اقدامات صورت گرفته در کانون های خدمت رضوی کاملا محله محور بوده و 140 کانون عمومی و 50 کانون تخصصی در سطح استان فعالیت می کنند.

برگزاری جشن روز دختر در 25 نقطه از شهر

ساسان کرمی مسئول شبکه جوانان رضوی نیز در این نشست اظهار کرد: هر گونه هتک حرمتی که به واسطه یک ایرانی به امام رضا(ع) شده را محکوم می کنیم.

وی افزود: از فردا تا شام ولایت امام رضا(ع) برنامه های مختلفی در نظر گرفته شده که به صورت محله محور در نقاط مختلف برگزار می شود.

کرمی خاطر نشان کرد: در 25 نقطه استان قزوین جشن روز دختر برگزار می شود و جشن متمرکز آن در سالن شهید بابایی است.

وی یاد آور شد: قرائت زیارت امین الله در 200 نقطه، پویش عکس با حرم و پویش جشن های خانگی از برنامه هایی است که برای دهه کرامت در نظر گرفته شده است.

مسئول شبکه جوانان رضوی در پایان عنوان کرد: دیدار با گروه های جهادی، دیدار با نوجوانان و جوانان، حضور در بعضی روستاهای دور افتاده، حضور در بیمارستان ها از دیگر برنامه هایی است که خادمان رضوی در هفته کرامت انجام خواهند داد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: امام رضا ع خادمان رضوی قزوین کانون های خدمت رضوی استان قزوین امام رضا ع دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۲۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت

نماینده آستان قدس رضوی با اشاره به اجرای ۳۵۰ برنامه محوری در سراسر کشور در دهه کرامت گفت: ویژه‌ترین برنامه‌ این دهه برگزاری دومین کنگره جهانی حضرت رضا(ع) خواهد بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام خسرو‌جردی در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شد، گفت: محور اصلی برنامه‌های دهه کرامت موضوع نشاط اجتماعی، زیست عفیفانه و بسط خدمت کریمانه است.

وی با اشاره به اینکه 350 برنامه محوری در سراسر کشور برنامه‌ریزی شده است، بیان کرد: از جمله ویژه‌ترین برنامه‌ها می‌توان به برگزاری دومین کنگره جهانی حضرت رضا(ع) اشاره کرد.

نماینده آستان قدس رضوی با بیان اینکه "درصددیم کیفیت و محتوای فرهنگی جشن‌ها را تقویت کنیم."، عنوان کرد: در استان‌های مختلف کشور برنامه‌هایی با محوریت خدمات اجتماعی خواهیم داشت.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) نیز در این جلسه گفت: به‌مناسبت دهه کرامت بزرگترین اجتماع دختران و جشن تکلیف دختران در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام عرفاتی با اعلام اینکه "در تهران حدود 5 هزار نفر خادمیار رضوی خواهیم داشت."، افزود: همچنین تجمع خادمیاران رضوی در مصلای امام علی(ع) آستان مقدسه برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی آستان قدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) تأکید کرد: برنامه شاخص ما نیز برنامه ویژه دختران و مادران است که همراه با یکدیگر وارد حرم مطهر حضرت عبدالعظیم می‌شوند که ان‌شاءالله بتوانیم پیوند خانواده ناب را اجرا کنیم.

انتهای پیام/+

دیگر خبرها

  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • روایت سیمین دانشور از دیدار با امام خمینی(ره)
  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی
  • اجرای ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت در گیلان