Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتاق بازرگانی قزوین گفت: برای معرفی توانمندی های گردشگری استان بدنبال دعوت از تیم های شرکت کننده در مسابقات جام جهانی قطر برای سفر به قزوین هستیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی برنا از قزوین؛ سی و هشتمین نشست هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قزوین به ریاست مهدی بخشنده به صورت حضوری و آنلاین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی بخشنده در این نشست اظهارداشت: در سال آخر فعالیت این دوره از هیئت نمایندگان اتاقهای بازرگانی سراسر ایران به نظر می رسد یک سری کارهای انتخاباتی در سطح کشور شروع شده و بعضی از اعضای اتاق ها کار انتخاباتی را زود هنگام  آغاز کرده اند در حالی که انتظار می رود اتاق ها در کنار هم باشند و علیه هم موضع گیری نکنند.

رئیس پارلمان بخش خصوصی استان با اشاره به گزارش تصویری فعالیتهای دوماهه اتاق قزوین افزود: آنچه در توان داشتیم خالصانه ارائه کرده ایم و در ادامه نیز همین رویکرد را خواهیم داشت تا کارها به سامان برسد.

وی یادآورشد: در سفر رئیس جمهور به استان قزوین  دو محور اساسی اصل ۴۴ قانون اساسی و لزوم تغییر در نحوه واگذاری ها و مالیات بر ارزش افزوده واحدهای تولیدی و هزینه کرد آن در استان را مطرح کردیم که خوشبختانه با استقبال و دستور ایشان به وزرای اقتصادی همراه شد.

رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین بیان کرد: خوشبختانه ساختمان جدید اتاق بازرگانی قزوین با پیشرفت ۹۴ درصد در حال تکمیل  شدن است و در ماههای آینده بیشتر طبقات آن قابل بهره برداری  خواهد شد و این کار مهم با بهره گیری ازظرفیتها و نیروهای بومی انجام شده است.

بخشنده گفت: قزوین یکی از هفت استان منتخب کشور است که تیم های  میهمان در جام جهانی قطر را برای سفر به ایران دعوت و میزبانی خواهد کرد و امیدواریم غرفه استان قزوین در دوحه نیز  با مشارکت  اتاق بازرگانی برپا شود.

دراین نشست اعضای هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی استان دیدگاههای خود را در خصوص مشکلات واحدهای راکد صنعتی، کشاورزی و چگونگی احیای این واحدها بیان کردند.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اتاق بازرگانی قزوین اتاق بازرگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۷۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاج: میزبانی تایلند عالی بود

به گزارش "ورزش سه"، کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز به ریاست مهدی تاج در بانکوک تشکیل جلسه داد. تاج در این جلسه دقایقی با اعضا صحبت کرد و گفت: در ابتدا می‌خواهم به هر دو تیم فینالیست رقابت‌های جام ملت‌های آسیا تبریک بگویم و به ازبکستان و تاجیکستان هم به دلیل تیم.های قوی که داشتند تبریک می‌گویم.

وی افزود: امیدوارم فینال و بقیه مسابقات به بهترین شکل به انجام برسند. از صمیم قلب از فدراسیون فوتبال تایلند و همکارانم در کنفدراسیون فوتبال آسیا بابت تلاش های گسترده و میزبانی خوب تقدیر و تشکر می‌کنم.

تاج افزود: جام ملت‌های آسیا یک مثال خوب دیگر از رشد و شکوفایی در فوتسال آسیاست. مفتخرم اعلام کنم ما در نحوه برگزاری مسابقات فوتسال و فوتبال ساحلی تصمیم گیری خواهیم کرد. این تصمیمات و تغییرات متضمن درخشش تیم‌های آسیایی در عرصه جهانی است و رشد فوتسال و فوتبال ساحلی در قاره ادامه دار خواهد بود.

وی همچنین عنوان کرد: خوشحالم اعلام کنم فوتبال ساحلی و فوتسال جام جهانی در قاره آسیا برگزار شد و تیم‌های آسیایی هم درخشش زیادی در این مسابقات داشته و دارند. همزمان مسابقات در سطح جهانی، سیمنارها و دوره‌ها مورد حمایت ماست. در بخش داوران، تیم ها و بازیکنان مشخص است که آسیا در فوتسال طلایه دار است.

تاج در پایان گفت: اطمینان دارم به کمک به فدراسیون‌های عضو در این حوزه به پیشرفت ادامه خواهیم داد تا استانداردهای موجود را ارتقا دهیم. امروز در جلسه مشتاقانه منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستم. الان تریبون را برای حضور و غیاب به معاون دبیرکل کنفدراسیون واگذار می کنم.

پس از صحبت‌های تاج، اعضای کمیته به تبادل نظر با یکدیگر پرداختند و در نهایت تصمیماتی کلیدی را در جهت تضمین ادامه پیشرفت هر دو رشته ورزشی اتخاذ کرد.

دیگر خبرها

  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • کوتاهی در معرفی استان کرمان قابل قبول نیست
  • همکاری اتاق‌های بازرگانی و پارک علم و فناوری بین‌المللی
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران
  • اجرای طرح‌های اقتصادی باید از مسیر دانشگاه بگذرد
  • استقرار اتاق‌های بازرگانی فناوری در پارک فناوری بین‌المللی ایران
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد
  • حضور بیش از ۳۳ کشور آسیایی در اجلاس آسیا(ACD) به میزبانی اصفهان
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی حضور در المپیک را از دست داد