Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام والمسلمین موسی غضنفرآبادی سه شنبه شب در جلسه شورای اداری شهرسالت نرماشیر بیان کرد: به فرموده رهبری اگر موضوعات به اصلی و فرعی تبدیل شود موضوع اصلی ما رساندن آب به این منطقه است.

وی ادامه داد: اگر مردم در ۱۵ سال آینده بخواهند در این منطقه زندگی کنند واقعا نگران کننده است زیرا اینجا چاه هایی زده شده که اکثرا بدون پروانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شهرستان های شرقی استان کرمان در بحث راه‌های منطقه خاطرنشان کرد: راه نرماشیر به ریگان و همچنین راه استراتژیک محمدآباد ریگان به جاسک بسیار پرترافیک است.

غضنفرآبادی تاکیدکرد: جاده نظام شهر که با پیگیری صورت گرفته قرار بود تعریض شود اما روکش آن خراب بود بنابراین در ابتدا روکش آن در دستور کار قرار گرفت و با توجه به اینکه اعلام شده راه روستایی دوبانده نمیشود اما به دلیل ترافیک بسیار این مسیر باید تعریض آن در دستور کار قرار گیرد.

وی  اظهارداشت:یکی از موضوعاتی که باعث پیشرفت منطقه می شود وصل شهرستان ها به سواحل است  که با اتصال به سواحل مکران که سرمایه گذاری در آن انجام می شود تجارت در این مسیر بسیار راحت‌تر خواهد بود.

نماینده مردم شرق کرمان در مجلس شورای اسلامی همچنین به قبوض سنگین برق در این منطقه اشاره کرد و گفت: قبض های برق مخصوصا برق موتور پمپ ها و حتی برق خانگی در این منطقه بسیار افزایش پیدا کرده و برای مردم جای نگرانی دارد.

عمق عقب ماندگی نرماشیر بسیار زیاد است

فرماندار نرماشیر گفت:شهرستان نرماشیر منطقه محرومی است که باید شکوفا شود زیرا عمق عقب ماندگی این شهرستان نسبت به سایر شهرستان ها بسیار زیاد است.

حمید طبسی نژاد در جلسه شورای اداری این شهرستان نبود صنایع در شهرستان را از مشکلات این شهرستان دانست و افزود: در شهرستان همجوار ما صنایع خودروسازی وجود دارد و انتظار می رود برخی کارخانجات واحدهای جانبی خود را در این شهرستان راه اندازی کنند تا ظرفیتی برای اشتغال جوانان ما باشد.

وی بیان کرد:با توجه به جمعیت شهری شهرستان و اختصاص ناچیز ارزش افزوده به شهرداری ها پیشنهاد می شود تزریق اعتبارات دولتی از محل معادن برای زیرساخت ها و بخش های خدماتی در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: جاده بم- روداب- نظام شهر به طول ۹ کیلومتر و به عرض ۶ متر قتلگاهی برای مردم شده است.

فرماندار نرماشیر تصریح کرد: این مسیر به سد نسا که منطقه گردشگری است منتهی می شود و بالغ بر ۱۵ هزار نفر در انتهای این جمعیت قرار دارد همچنین مسیری است که در فصل برداشت خرما بار ترافیک آن زیاد می شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه راه روستایی دوبانده نمی‌شود پیشنهاد می شود راه روستایی به راه فرعی تبدیل شود تا مشکل آن مرتفع شود.

طبسی نژاد خاطرنشان کرد: هنوز برخی ادارات ما مانند بنیاد شهید، محیط زیست و برق بعد از ۱۱ سال زیرساخت لازم ندارند و ین موضوع نارضایتی شهروندان را به دنبال داشته است و مردم برای پیگیری امور اداری خود در این ادارات باید مسافت ۴۰ کیلومتری به شهرستان بم بروند.

فرماندار نرماشیر تاکید کرد: ۱۵ پروژه نیمه تمام توسط خیرین و نوسازی نیمه مانده است که برای تکمیل این پروژه ها اداره کل نوسازی باید ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص دهد.

وی عنوان کرد: نرماشیر فاقد مدارس خاص مانند شاهد و تیزهوشان است و با توجه به اینکه دانشگاه پیام نور این شهرستان چندین سال پذیرش دانشجوی آن به صفر رسیده است انتظار می رود این مکان در اختیار آموزش و پرورش قرار گیرد تا از مهاجرت دانش آموزان به شهرستان بم جلوگیری شود.

وی تصریح کرد: بانوان این شهرستان تقاضای احداث پارک بانوان را دارند اما شهرداری توان ساخت آن را ندارد که می طلبد از اعتبارات استان یا شهرداری ها یا معین های اقتصادی نسبت به ساخت و تکمیل این پارک اقدام شود.

نشست شورای اداری شهرستان نرماشیر با حضور استاندار کرمان و جمعی از مسئولان استانی و محلی در سالن آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

شهرستان نرناشیر در فاصله ۲۱۵ کیلومتری شرق کرمان واقع شده است.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی کرمان نرماشیر ایرنا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی کرمان نرماشیر مجلس شورای اسلامی کرمان نرماشیر ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۳۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاب و عفاف باید به رفتار عینی و عملی مردم تبدیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، عابدین شیرمحمدی ظهر یکشنبه در نشست هم‌اندیشی عفاف و حجاب شرکت آب منطقه‌ای کردستان، به جایگاه متعالی و برجسته زنان در قرآن کریم اشاره و اظهار کرد: آیات متعددی در قرآن کریم از جمله آیه ۶۱ سوره آل عمران، ۳۵ سوره احزاب و ۹۷ سوره نحل به عدم تفاوت‌ها و برابری‌ها بین زنان و مردان اشاره شده است.

مدیر حراست و امور محرمانه شرکت آب منطقه‌ای استان کردستان، افزود: امروز دشمن سعی در ایجاد دودستگی در جامعه مابین یک دسته کم‌حجاب و یک دسته افراد باحجاب را دارد تا بین این دو دسته اختلاف و آشوب ایجاد کند و به لطف تدابیر هوشمندانه نظام؛ تحلیل و برنامه‌ریزی آنان از بین رفت و ما باید در عین دفاع از عفاف و حجاب مانع از دودستگی شویم و این جریان را مدیریت کنیم.

شیرمحمدی خاطرنشان کرد: حجاب و عفاف یک ارزش است؛ باید سعی نمائیم آن را به هنجار و رفتار عینی، عملی و ملموس تبدیل نمائیم.

مدیر حراست و امور محرمانه شرکت آب منطقه‌ای استان کردستان، به بخشنامه‌های ابلاغی در خصوص عفاف و حجاب نیز اشاره و اظهار کرد: اجرا و پایبندی کامل به بخشنامه‌ها از زمره تعهدات مهم کلیه کارکنان این شرکت است و تفاوت‌های شغلی و کاری بین زن و مرد نباید منجر به اجرای ضعیف قوانین مربوطه گردد، چرا که صیانت از طرح نور و تبلیغ آن وظیفه همگانی برابر با وسع و شرایط هر فرد است.

کد خبر 6090999

دیگر خبرها

  • حجاب و عفاف باید به رفتار عینی و عملی مردم تبدیل شود
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر زرند کرمان بررسی می‌شود
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر بررسی می‌شود
  • کرمانشاه هاب منطقه‌ای مدیریت بحران غرب کشور
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • کرمانشاه هاب منطقه‌ای مدیریت بحران غرب کشور شد
  • کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود
  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی
  • روستای نظرلو در شهرستان شبستر به شهر تبدیل شد
  • بارش ۲ برابری در کرمان و سیلابی شدن شرق استان بدون تلفات