Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد راستینه هفشجانی عصر سه‌شنبه در جشنواره رسم جوانمردی که با حضور جمعی از پیشکسوتان، ورزشکاران، مربیان، داوران و مسوولان استانی در ورزشگاه انقلاب شهرکرد برگزار شد، افزود: در خصوص اعتبارات ویژه تجهیزات ورزشی لازم است اداره ورزش و جوانان استان نسبت به شناسایی نیازمندی هیات‌ها اقدام کند تا با تهیه این تجهیزات، جهش مناسبی در توسعه ورزش چهارمحال و بختیاری شکل گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به تجزیه و تحلیل شرایط زیرساختی ورزش چهارمحال و بختیاری نیز اشاره و تصریح کرد: بر اساس نتایج به دست آمده، طرح‌های متعددی در این حوزه برای تصویب در سفر رییس‌جمهور به استان آمده شده است.

این نماینده مجلس با اشاره به امضای تفاهم‌نامه ۲۴ میلیارد تومانی برای کمک به ورزش دانش‌آموزی چهارمحال و بختیاری، گفت: از محل این اعتبارات تنها در سه شهرستان شهرکرد، بن و سامان ۱۵ سالن ورزشی و زمین چمن در بخش مدارس ایجاد خواهد شد که تاکنون سه طرح از مجموع این طرح‌های ورزشی آماده عملیات سازه‌ای شده است و کلنگ دو طرح دیگر نیز به تازگی به زمین زده شده است.

راستینه در ادامه یادآور شد: امسال بنا به مصوبه مجلس شورای اسلامی ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به ورزش استان‌ها کمک شده است که چهار هزار میلیارد آن در اختیار وزارت ورزش و جوانان قرار دارد و بیش از دو هزار میلیارد دیگر به حوزه‌ ورزش دانش‌آموزی اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه برای نخستین بار اعتبارات حوزه ورزش کشور با رشدی ۱۵۶ درصدی مواجه شده است، اظهار داشت: از چهار هزار میلیارد واگذار شده به وزارت ورزش و جوانان، دو هزار و ۵۰۰ میلیارد آن باید صرف توسعه ورزش در استان‌ها شود که در این باره برای جلوگیری از بروز تخلف، سازمان برنامه و بودجه مکلف است ابتدا سهم حوزه ورزش را از اعتبارات لحاظ کرده و سپس برای دیگر دستگاه‌ها و حوزه‌ها اعتبارات را در نظر بگیرد و وزارت نیز نمی‌تواند این اعتبار را غیر از بخش استانی هزینه کند.

این نماینده مجلس کمک ۳۱۵ میلیارد تومانی به فدراسیون‌ها، اختصاص ۸۰ میلیارد تومان به کمیته ملی المپیک برای حمایت از قهرمانان و تعیین ۴۰ میلیارد تومان برای کمک به کمیته ملی پاراالمپیک را نیز یادآور شد و گفت: پیشنهاد دیگری نیز در حال بررسی است تا در صورت مشارکت شخصیت‌های حقوقی در تکمیل سالن‌های ورزشی، این شخصیت‌ها معادل هزینه‌کردها از مشوق‌های مالیاتی برخوردار شوند.

راستینه درباره تصویب لایحه نظام باشگاه‌داری نیز افزود: تدوین این لایحه که نقش بخش خصوصی در ورزش را به درستی تعریف خواهد کرد و یک سازمان‌دهی برای حمایت از باشگاه‌ها ایجاد می‌کند، در مراحل پایانی است و حداکثر تا دو ماه دیگر برای تصویب به صحن علنی مجلس خواهد آمد.

به گزارش ایرنا، در نخستین جشنواره رسم جوانمردی چهارمحال‌ و بختیاری که در استقبال از کنگره ملی ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری کشور برگزار شد به ترتیب داریوش صمیمی از هیات دوومیدانی، غلامرضا بهارلو از هیات کشتی، بهروز جمشیدی از هیات کشتی، امام‌قلی‌ بلالی‌ از هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی و ابوذر ربیع‌زاده‌ از هیات ورزش‌های ناشنوایان به عنوان مربی، داور، ورزشکار، پیشکسوت‌ و ورزشکار برگزیده مردمی معرفی شدند.

همچنین هیات کوهنوردی و صعودهای‌ ورزشی استان نیز موفق به کسب عنوان هیات برگزیده این جشنواره شد.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی لایحه بودجه کمیته ملی المپیک چهارمحال وبختیاری وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی لایحه بودجه کمیته ملی المپیک مجلس شورای اسلامی لایحه بودجه کمیته ملی المپیک چهارمحال وبختیاری وزارت ورزش و جوانان میلیارد تومان ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۳۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی پایه‌های پل زمانخان در سامان

علیرضا جیلان اظهار داشت: عوامل طبیعی و غیرطبیعی موجب آسیب به پایه‌های این بنای تاریخی شده است.

بیشتر بخوانید

آغاز مرمت اضطراری پل تاریخی زمانخان

وی افزود: با ارائه گزارش نهایی دانشگاه اصفهان مرمت و بازسازی پایه میانی این پل بزودی آغاز می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • در دیدار فرمانده تیپ ویژه تهران با رییس کل حراست وزارت ورزش مطرح شد؛ نصب دوربین های هوشمند پلیس در ورزشگاه ها
  • شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود
  • تأکید نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری برنقش اصناف در مهار تورم
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • پرواز شهرکرد به عسلویه برقرار شد
  • بازسازی پایه‌های پل زمانخان در سامان
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مخلان امنیت