Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس اداره راه و شهرسازی کاشان گفت: ۱۵۵۰ واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن به متقاضیان کاشانی تحویل داده می‌شود و سال ۱۴۰۳ پایان عملیات و تحویل واحدهای مسکونی است. - اخبار استانها -

مجتبی آراسته در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، با بیان اینکه کاشان اولین شهرستان استان اصفهان در اجرای پروژه اقدام ملی مسکن است، اظهار داشت: در این راستا زحمات زیادی کشیده شده و یک هزار و 550 واحد در این فاز تحویل متقاضیان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در قالب یک قرارداد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان کارگزار شناخته می‌شود، افزود: در این شرایط 490 واحد در فاز نخست تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد و 750 واحد دیگر نیز در قالب فاز دوم به‌زودی وارد مناقصه می‌شود.

معاون مدیرکل و رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان با بیان اینکه بقیه واحدها در قالب فاز سوم کارسازی می‌شود، ابراز داشت: سال 1403 تکمیل عملیات و تحویل واحدها آغاز می‌شود به نحوی که 120 میلیون تومان آورده متقاضی است.

سمنان مشکلی برای تأمین زمین برای متقاضیان مسکن ملی نداردرئیس بنیاد مسکن: متروپل‌های فراوانی در روستاها داریم/ مردم ‌از تسهیلات 200 میلیون تومانی ناامید شده‌انداستاندار هرمزگان: 800 واحد نهضت ملی مسکن کلنگ‌زنی می‌شود

وی با بیان اینکه در مباحث ابتدایی مبالغ وام بین 400 تا 500 میلیون تومان است، گفت: قطعیت موضوع در زمان ابلاغ بخشنامه‌های جدید خواهد بود و مابقی اقدامات نظیر محوطه‌سازی و دستگاه‌های خدماتی نیز به صورت رایگان است.

انتهای پیام/801/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ملی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۴۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص پروژه مسکن به بیش از هزار نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ کردلو گفت: سه هزار و ۶۹۰ نفر از متقاضیان تحت پوشش نهاد‌های بهزیستی و کمیته امداد استان در شهرستان زنجان سکونت دارند.

وی افزود: هم اکنون ۶۱۷ نفر از متقاضیان در مرحله تأیید نهایی هستند که از این تعداد ۴۹۹ نفر هم افتتاح حساب کرده اند.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان گفت: درخواست ۲ هزار و ۸۳۱ نفر از متقاضیان تحت پوشش نهاد‌های حمایتی طرح نهضت ملی مسکن به دلیل احراز نشدن شرایط آن ها رد شد.

کردلو ادامه داد: راه و شهرسازی استان برای خانه دار شدن افراد تحت پوشش نهاد‌های حمایتی مدیریت و برنامه ریزی لازم را دارد و برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن بسیار جدی است.

وی با بیان اینکه استان زنجان برای چهار سال ساخت ۶۸ هزار واحد مسکونی را در دستور کار دارد، خاطر نشان کرد: برش استانی در نهضت ملی مسکن در بخش حمایتی ۲۷ هزار واحد، خود مالکی ۱۲ هزار واحد و در بافت فرسوده ۹ هزار واحد است.

دیگر خبرها

  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • ۴۵ هزار هکتار زمین برای متقاضیان مسکن ملی تأمین شد
  • تخصیص پروژه مسکن به بیش از هزار نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در حال ساخت است / احداث ۵۳ شهرک جدید استانی
  • واگذاری ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی
  • ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی واگذار شد
  • آغاز ساخت هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز ساخت یک هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • جزئیات مصوبه ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بهای مسکونی
  • ۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شاهرود شد