Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@20:41:23 GMT

اجرای سیاست‌های اقتصادی دولت به برکت تلاش های پلیس است

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۳۵۰۴۹

اجرای سیاست‌های اقتصادی دولت به برکت تلاش های پلیس است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علی خاتمی شامگاه سه شنبه در دیدار با سردار حسین اشتری، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، گفت: نیروی انتظامی در خنثی کردن توطئه دشمنان و مدیریت بحران‌های اجتماعی موفق عمل کرده است.

وی با بیان اینکه اقتدار پلیس در سایه اعتماد مردم رقم می‌خورد، اظهار کرد: و موقعی می‌توانیم پلیس مقتدری داشته باشیم که اعتماد مردم را جلب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: فرماندهی انتظامی از مردمی‌ترین نهادهای انقلاب اسلامی است و من امروز به توسعه، ترقی و پیشرفت مجموعه انتظامی اعتقاد دارم.

خاتمی تاکید کرد: اجرای عدالت توسط پلیس و حمایت دستگاه قضا نگهبان و حافظ امنیت جامعه است.

وی افزود: حضور به موقع پلیس در صحنه و رسیدگی به مسائل و مشکلات انتظامی مردم در ارتقای احساس امنیت و اعتماد عمومی بسیار مهم و تاثیرگذار است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان ابراز داشت: اجرای سیاست‌های اقتصادی دولت در سایه همدلی مسئولان و امنیت پایدار جامعه به برکت تلاش‌های پلیس است.

کد خبر 5504288

منبع: مهر

کلیدواژه: علی خاتمی جرم امنیت اجتماعی بوشهر ساختمان متروپل کرمانشاه خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا آمار کرونا متروپل آبادان اردبیل دهه کرامت احتکار خراسان رضوی ابادان نماهنگ سلام فرمانده مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۵۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است

استاندار لرستان با اشاره به امنیت این استان گفت: اهداف و مأموریت‌های نیروی انتظامی در سایه تعامل مردم با پلیس محقق می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت، ظهر امروز، در نشست با فرماندهان فراجای لرستان گفت: این استان امن و فعال با مشارکت مردم است.

او با بیان اینکه تعامل مردم و پلیس عامل موفقیت پلیس است، اضافه کرد: اهداف و مأموریت‌های نیروی انتظامی در سایه تعامل مردم با پلیس محقق می‌شود.

استاندار لرستان با اشاره به تظاهرات‌های مسالمت‌آمیز علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه، تأکید کرد: خشونت پلیس علیه دانشجویان معترض در دانشگاه‌های آمریکا حاکی از زیر پا گذاشتن حقوق انسانی است.

شفقت بیان کرد: رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان، استادان و فیلسوفان قابل‌ قبول نیست، اما پلیس در کشور ما امنیت را با حضور مردم ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • وزیر کار: تلاش کارگران زمینه ساز امنیت کشور است
  • هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • مجلس پیگیر اجرای سند تحول رئیس‌جمهور در حوزه ارز است
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است