Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جلسه وزیر امور خارجه کشورمان و مدیران و کارشناسان ارشد حوزه معاونت حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه، مسائل متعدد زیست محیطی، مهاجران و پناهندگان مورد بررسی قرار گرفت.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روز گذشته (سه‌شنبه) در نشست تخصصی به ریاست حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با مجموعه مدیران و کارشناسان ارشد حوزه معاونت حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه، آخرین روند موضوعات و مسائل مهم بین المللی، برنامه‌ها و روند تعاملات و مشارکت کشورمان و همچنین فعالیت برخی نهاد‌های ملی مسئول پروژه‌ها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این جلسه مسایل متعدد زیست محیطی، مهاجران و پناهندگان با تمرکز بر اولویت‌ها، برنامه‌های کاری سال و چگونگی مشارکت و مساعدت وزارت امور خارجه به سازمان‌ها و نهاد‌های مرتبط و پیگیری همکاری‌های دو و چند جانبه به‌ویژه در مسائل مهم آب و مهار ریزگرد‌ها مورد بررسی قرار گرفت و راهکار‌ها برای مدیریت و پیشبرد بهینه این موضوعات توسط وزارت امور خارجه، بررسی شد.

موضوع حقوق بشر و بررسی روند‌ها و رویکرد‌های بین المللی و همچنین سفر اخیر گزارشگر ویژه آثار منفی اقدامات قهری یکجانبه (تحریم‌ها) به کشورمان که با هدف بررسی آثار تحریم‌های نامشروع و ضد بشری بر وضعیت حقوق بشر صورت گرفت نیز از دیگر محور‌های این نشست بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وزیر امور خارجه معاونت حقوقی وزارت امور خارجه حسین امیرعبداللهیان وزارت امور خارجه وزارت امور خارجه بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۶۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش سواد محیط زیستی به کودکان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، کارشناسان معتقدند کودکان با حضور در باغ وحش، می‌توانند از اهمیت حفظ محیط زیست برای زندگی درک بهتری داشته باشند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کارشناسان معتقدند ارتقای سواد محیط زیستی کودکان می تواند به محیط سالم ایران آینده کمک کند.

دیگر خبرها

  • نگاه ویژه ایران به توسعه همکاری با آفریقا
  • تقدیر از تصمیم ترکیه در قطع روابط اقتصادی و تجاری با اسرائیل
  • دیدار وزرای خارجه ایران و اندونزی در بانجول
  • دیدار امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان در بانجول
  • ‏تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ و نسل‌کشی در غزه جدی‌تر شده است
  • ‏توسعه روابط با کشورهای آفریقایی از اولویت‌های سفر به گامبیا است
  • تعارضات محیط زیستی ۲ معدن بزرگ زنجان رفع شد
  • آموزش سواد محیط زیستی به کودکان
  • بررسی مسائل زیست محیطی اصفهان در جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست با حضور رئیس جمهور
  • ایران خدمه کشتی توقیف شده را با نگاه انسانی آزاد کرد