Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور اقتصاد و دارایی کشور گفت: مولد سازی املاک غیر مولد میتواند عامل از بین برنده کسری بودجه کشور باشد.

احسان خاندوزی ظهر چهارشنبه در جمع مدیران دستگاه های تابعه وزارت اقتصاد در شیراز بیان کرد: هوشمند سازی آرد یکی از طرح های است که توسط این وزارتخانه در حال اجرا است و موجب برکات زیادی در جامعه شده است و با ایجاد داشبورد مدیریتی زمینه توزیع هوشمند آرد را فراهم خواهد کرد از این رو می‌توان گفت با استفاده از این ظرفیت تصمیمات گرفته شده مستند تر و دقیق تر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر امور اقتصاد و دارایی خاطرنشان کرد: بازنمایی فعالیت ها توسط مدیران استان فارس کمتر انجام شده و امید است با طراحی حرفه ای و با شناخت مخاطب زمینه اطلاع رسانی در جامعه را فراهم کرد.
به گفته وی واحد های بزرگ صنعتی و معدنی استان بایستی طی دو هفته آینده  مورد پایش در حوزه مالیاتی قرار گرفته تا بتوان درآمد مالیاتی واقعی را اخذ کرد.
خاندوزی ادامه داد: اهتمام ویژه ای در حوزه املاک مازاد باید وجود داشته باشد و در بودجه ١۴٠١ نیز توجه ویژه ای به این موضوع شده تا بیش از ۵٠ درصد از اعتبار کسب شده در این حوزه به استان ها بازگردند.
وی خاطرنشان کرد: مولد سازی املاک غیر مولد میتواند نقش ویژه ای در از بین بردن کسری بودجه داشته باشد تا بتوان از این طریق از موضوع کسری بودجه عبور کرد.
او یادآور شد: شناسایی مودیان مالیاتی کمک شایان توجه ای به تحقق و واقعی سازی درآمد های مالیاتی خواهد داشت از این رو می‌توان با دقت نظر در این بخش زمینه شفافیت در این حوزه را فراهم کرد و مودیان جدید مالیاتی نیز در این حوزه شناسایی خواهند شد.
وزیر امور اقتصاد و دارایی خاطرنشان کرد: تاکنون وظیفه نظارت بر بانکها بر عهده بانک مرکزی بود و وظیفه ای برای نظارت در وزارت اقتصاد دیده نشده بود اما امید است با برنامه ریزی در این حوزه زمینه ایجاد کمیسیون‌های تخصصی تحلیل عملکرد بانک ها فراهم شده و تا انتهای خرداد ماه نیز اولین گزارش در این حوزه توسط اداره کل امور اقتصاد و دارایی فارس به مرکز ارسال گردد.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: امور اقتصاد و دارایی کسری بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۸۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران نقش ویژه‌ای در اعتلای اقتصاد و تولید کشور دارند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نورصالحی پیش از ظهر یکشنبه در نطق پیش از دستور صد و سی و یکمین جلسه علنی شورا با گرامیداشت روز معلم اظهار کرد: معلمان بر گردن همه ما و آحاد جامعه حق دارند، ان شاء الله بتوانیم قدردان زحمات و تلاش‌های آن‌ها باشیم، چراکه اعتلای فرهنگ جامعه از مسیر معلمی است.

وی با تسلیت شهادت امام صادق (ع) افزود: این امام همام فرموده‌اند در برابر کسی که از او دانش می‌آموزید فروتن باشید. امیدواریم بتوانیم به همه فرمایش‌های ائمه اطهار از جمله این حدیث مهم عامل باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت روز کارگر گفت: کارگران نقش ویژه‌ای در اعتلای اقتصاد و تولید کشور دارند. رهبر معظم انقلاب نیز با تاکید بر همین موضوع سال را نام‌گذاری کرده‌اند. امیدواریم با دست توانای کارگران عزیز، روز به روز شاهد شکوفایی اقتصادی باشیم.

وی با اشاره به تقدیر از معلمان و اساتید برتر در صحن علنی شورا بیان کرد: امروز به نمایندگی از جمع کثیری از معلمان پرتلاش و زحمتکش از تعدادی از پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت و چند معلم فداکار تجلیل صورت گرفت.

کد خبر 6096941

دیگر خبرها

  • عدم الزام مشاغلی که فروش کمتر از ۳۰ میلیاردتومان بوده به ارایه دفاتر و ترازنامه
  • مصارف مهم مالیات در کشور به چه صورت است؟
  • مردمی‌سازی منابع طبیعی با توجه به طبیعت، اقتصاد و امور اجتماعی
  • پیش‌شرط‌های مشارکت مردم در اقتصاد چیست؟
  • خبر خوش شورای نگهبان برای بازنشستگان | افزایش چشمگیر حقوق بازنشستگان از این ماه
  • جزیره هرمز پیشتاز در صدور مجوز الکترونیکی/اعلام آخرین مهلت دریافت مجوز‌های الکترونیکی صنفی
  • کاخ سفید برای تأمین کسری بودجه دست به دامن افزایش مالیات می شود؟
  • کارگران نقش ویژه‌ای در اعتلای اقتصاد و تولید کشور دارند
  • در تهران دیگر به ریال و تومان خانه نمی‌فروشند | بیت‌کوین بده خانه بخر! | رونمایی از پدیده عجیب خرید و فروش مسکن در تهران + جزئیات
  • چگونه می‌توان با بیماری هلندی مقابله کرد؟