Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر نورمحمدی مدیرعامل شرکت شهر سالم با گرامیداشت سی و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و نهضت ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ گفت: امسال و با افول امواج پی در پی کرونا پس از دو سال می‌توانیم این ایام را در حرم مطهر بنیان‌گذار جمهوری اسلامی گرامی بداریم. با این حال توصیه ما همچنان به رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی از سوی زائران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا که هر چند پس از واکسیناسیون سراسری آمار مرگ و میر کاهش چشم‌گیری داشته اما آمار ابتلاء امکان اوج‌گیری را دارد.

وی در ادامه به همکاری نزدیک شرکت شهر سالم با سازمان بهشت زهرا (س) و اورژانس تهران برای خدمت‌رسانی در روزهای عزاداری اشاره کرد و افزود: امکانات بهداشتی، درمانی و فوریت‌های پزشکی شرکت شهر سالم در روزهای ۱۳ تا ۱۵ خردادماه در خدمت عزاداران خواهد بود.

مدیرعامل شرکت شهر سالم در توضیح این امر ادامه داد: با فعالیت شبانه‌روزی همکاران ما یک درمانگاه صحرایی در ضلع شرقی حرم مطهر امام خمینی (ره) تجهیز شده و آماده بهره‌برداری است و از روز جمعه پزشکان و پرستاران در این مرکز استقرار خواهند داشت. کادر درمانی، واکسیناتورها، کارشناسان بهداشت و تکنسین‌های اورژانس و آزمایشگاه از جمله همکاران متخصص ما هستند که در روزهای آتی مسئولیت خدمت‌رسانی به عزاداران خواهند داشت.

وی افزود: تمامی آمبولانس‌ها و موتورلانس شرکت شهر سالم نیز در این ایام در بهشت زهرا (س) فعال خواهند بود و هماهنگی‌های لازم نیز با مراکز درمانی تهران جهت انتقال بیماران به آنها انجام شده است.

نورمحمدی در ادامه مقوله‌های بهداشتی برای مراسم‌های پرجمعیت را مهم ارزیابی کرد و خبر داد: تیم‌های بهداشت شرکت شهر سالم از اواسط هفته در بهشت زهرا (س) مستقر بوده‌اند و بر ایمنی و بهداشت دستشویی‌ها، چشمه‌های آبخوری و مواد غذایی را در حال تولید و بسته‌بندی نظارت داشته‌اند.

وی با بیان اینکه طبق برنامه این نظارت در زمان مراسم و در هنگام توزیع مواد خوراکی هم ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: نظارت بر روند خدمت‌رسانی ایستگاه‌های صلواتی یکی دیگر از مأموریت‌های تیم‌های بهداشت شرکت شهر سالم است.

به گفته نورمحمدی، انجام رپیدتست کرونا، واکسیناسیون کرونا برای افرادی که دزهای تکمیلی خود را دریافت نکرده‌اند و همچنین توزیع بروشورهایی حاوی مطالب آموزشی با موضوع خودمراقبتی بهداشتی از دیگر خدماتی است که شرکت شهر سالم برای زائران حرم امام خمینی (ره) در دستور کار دارد.

کد خبر 5504898 مهشید جعفری معظم

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری تهران شورای شهر تهران شرکت شهر سالم شهرداری تهران شورای شهر تهران ساختمان متروپل دادستانی تهران شهر تهران سازمان تامین اجتماعی شورای شهر آلودگی هوا مترو علیرضا زاکانی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی قوه قضاییه شرکت مترو تهران شرکت شهر سالم امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۹۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود

به گزارش جماران؛ بیت امام خمینی (س) در اطلاعیه ای اعلام کرد:

انا لله و انا الیه راجعون

در نهایت حزن و اندوه به اطلاع می رساند بانوی با فضیلتی از خاندان علم و تقوا، صبیه مرحوم آیت الله حاج شیخ مرتضی حایری یزدی و همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی، عروس امام راحل مرحومه معصومه حایری یزدی در جوار رحمت الهی آرام گرفت. 

مراسم تشییع پیکر آن مرحومه روز شنبه ساعت ۱۰ صبح از مسجد نو به سمت حرم مطهر و مراسم ختم همان روز بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه شهدا (خیابان صفاییه) برگزار خواهد شد. شرکت عموم طبقات مومنین بویژه روحانیت معظم موجب شادی روح آن مرحومه و تسلی خاطر بازماندگان خواهد بود.

بیت امام خمینی (س)

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • روایت سیمین دانشور از دیدار با امام خمینی(ره)
  • باید قدر و منزلت معلمان را به خوبی دانست/ لزوم رعایت عفاف و حجاب در جامعه
  • مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود