Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع محلی در ولایت تخار می‌گویند که طالبان انستیتوت تکنیکی و مسلکی دولتی این ولایت را به مدرسه جهادی تبدیل کرده‌اند.

منابع محلی می‌گویند که در این انستیتوت تکنیکی و مسلکی همین اکنون ۲۳۶ دانشجوی دختر و پسر در رشته‌های مهندسی برق، ساختمان، ترمیم موتر و کامپیوتر مصروف آموزش بودند که بدون تکمیل درس‌هایشان بی‌سرنوشت شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این منابع، مولوی محسن هاشمی، معین تأمینات وزارت داخله طالبان رسماً این انستیتوت را به مدرسه جهادی مبدل کرده است.

به گفته این منابع، هاشمی در جریان افتتاح این مدرسه گفته است که مدرسه جهادی در تخار را براساس فرمان ملا هبت‌الله ایجاد کرده‌اند تا در این مرکز دینی، جوانان علوم اسلامی را به‌صورت تحقیقی و تخصصی بیاموزند.

منابع می‌فزایند که قرار است به تعداد یک هزار تن در این مرکز دینی از درجه چهارم تا دوره حدیث آموزش ببینند.

در همین حال دانشجویان انستیتوت مسلکی و تکنیکی از این اقدام طالبان ابراز نارضایتی کرده و از ریاست این گروه می‌خواهند که برای ادامه درس‌هایشان مکانی دیگر را مساعد بسازند.

قرار است مولوی محسن هاشمی، معین تامینات وزارت داخله طالبان، در این سفرش استادیوم ورزشی ولسوالی فرخار و سایر ساختمان‌های مهم دیگر را مدرسه جهادی بسازد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طالبان مدارس دینی مدرسه جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۳۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه بامزه سید جواد هاشمی به مهران رجبی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 سید جواد هاشمی، بازیگر سینما و تلویزیون در برنامه مدار بسته با اجرای حسین رفیعی متلک بامزه‌ای به مهران رجبی بازیگر و مجری انداخت. این بخش را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • تصویری دیده نشده از ۱۶ سالگی آیت‌الله هاشمی در کنار دوستانش
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • شهریه مدارس غیردولتی، شفاف می‌شود؟!
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند
  • حرکت تکنیکی دیدنی آردا گولر در دیدار رئال مادرید و رئال سوسیداد / فیلم
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • نقشِ پُررنگ سازمان اوقاف در توجه به دانش‌بنیان‌ها
  • طعنه بامزه سید جواد هاشمی به مهران رجبی
  • تصاویری قدیمی از پوشش متفاوت زنان افغانستانی قبل از طالبان
  • آزادی ۶ مرزبان ایرانی از طالبان (+عکس)