Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ رئیس جمهور برای برگزاری سفر استانی دولت مردمی به استان آذربایجان شرقی، دقایقی پیش وارد مرکز این استان شد.

سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه برای برگزاری بیست و سومین سفر استانی دولت مردمی، با استقبال نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، استاندار و جمعی از مسئولین استانی وارد تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار با اقشار مختلف مردم، ایثارگران، جانبازان و خانواده شهدا، نشست با جمعی از نخبگان، برگزاری شورای اداری، بازدید از برخی پروژه‌ها و طرح های عمرانی و خدماتی و برگزاری نشست خبری در پایان سفر از مهمترین برنامه‌های رئیس‌جمهور در سفر یک روزه به استان آذربایجان شرقی است.

رئیس جمهور را در این سفر وزرای کشور، جهاد کشاورزی، نیرو، صنعت، معدن و تجارت، ورزش و جوانان و روسای سازمان برنامه و بودجه، بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاون اجرایی و رئیس دفتر رئیس جمهور همراهی می‌کنند.

 

تکمیل می شود...

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا آذربایجان شرقی سید ابراهیم رئیسی تبریز افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا آذربایجان شرقی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۳۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس یادگاری کارگران با رئیسی

به گزارش همشهری آنلاین، سی‌وپنجمین جشنواره ملی تقدیر از کارگران نخبه، گروه‌های کارگری و واحدهای نمونه، صبح سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ) با حضور «آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور برگزار شد.

رئیس جمهور رئیس جمهور رئیس جمهور کد خبر 848370 منبع: ایرنا برچسب‌ها کارگری کارگران خبر ویژه سید ابراهیم رئیسی دولت سیزدهم ايران خودرو

دیگر خبرها

  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • عکس یادگاری کارگران با رئیسی
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • رئیسی: خیزش دانشجویان غربی حامی مظلومین غزه خاموش نخواهد شد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران باید در دستورکار وزرا باشد
  • رئیسی: رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل است
  • رئیسی : گشت ارشاد مدیران در دستور کار وزرا باشد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزیران باشد / خیزش دانشجویان و نخبگان غربی با اعمال خشونت خاموش نمی‌شود
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است