Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@00:43:33 GMT

سفر خادمان امام رضا (ع) به اردبیل

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۴۳۲۱۵

سفر خادمان امام رضا (ع) به اردبیل

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان اردبیل گفت: در قالب برنامه زیر سایه خورشید ما در استان اردبیل میزبان خادمان رضوی خواهیم بود تا در کنار تبرک پرچم حرم رضوی، میزبانی شایسته برای خادمان و خدمتگزاران حرم امام رضا (ع) باشیم.

علی حسن‌زاده تلاش دشمنان را برای بدنام کردن تشیع و زیر سوال بردن ارزش‌های معنوی شهر مقدس مشهد و حرم شریف امام رضا (ع) گفت: دشمنان در ۴۳ سال اخیر با راه‌اندازی توطئه‌های مختلف سعی کردند تا اعتقادات مردم را کم رنگ جلوه دهند اما عشق و ارادت ایرانیان به امام هشتم و خواهر بزرگوار آن حضرت، حضرت معصومه (س) کریمه اهل بیت بی‌نظیر و وصف‌نشدنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می گوید: در برنامه‌های دهه کرامت سعی خواهیم کرد تا در کنار محکومیت حرکت شنیع برگزارکنندگان جشنواره سخیف «کن» به همه دنیا اعلام کنیم که مشهدالرضا شهر محبت‌ها و زیبایی‌ها است که در سایه وجود بارگاه قدسی امام رضا (ع) اعتلا و جایگاهی معنوی برای آن هر روز بیشتر از گذشته به نمایش در می‌آید.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان اردبیل با اشاره به آغاز برنامه‌های دهه کرامت در استان اردبیل گفت: در این دهه ۴۰ عنوان برنامه و در قالب ۳۱۳ زیرشاخه برنامه با تنوع خاص تدارکی شایسته در پاسداشت این دهه ارزشمند در نظر گرفته شده که امیدواریم اجرای این برنامه‌ها با حال و هوای معنوی، حال مردم استان اردبیل را که به پایتخت حسینیت معروف است، بهتر از گذشته کند.

حسن‌زاده در ادامه می گوید: شاخص این برنامه‌ها جشن بزرگ «دختران» در اردبیل و شهرهای مختلف است که در پارک بانوان اردبیل برگزار شده و از دختران عفیف و شایسته خطه اردبیل تجلیل و تکریم می‌شود.

به گفته او، برنامه بزرگ همخوانی سرود «سلام فرمانده» نیز ۱۸ خردادماه در شهیدگاه اردبیل برگزار خواهد شد تا با نوای عشق به ولایت ارادت خود را به ساحت ولی فقیه زمان نشان دهند.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان اردبیل فعالیت ۲۰ کانون تخصصی را در دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی یادآور شد و گفت: در کنار فعالیت ۲۰ کانون تخصصی، توسعه کانون‌های عمومی تا ۲۰۰ کانون نیز هدف‌گذاری شده که امیدواریم امسال این برنامه تحقق پیدا کند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خادمان رضوی دهه کرامت استان اردبیل برنامه ها امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۳۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛رضاعلی معصومی فرماندار بویین میاندشت در جلسه ستاد برگزاری دهه کرامت ضمن تاکید به مشارکت همه دستگاه‌ها اداری واجرایی در اجرای برنامه‌های دهه کرامت گفت:با توجه به مطالبه مردمی و همچنین برنامه‌ریزی کانون خدمت رضوی، برنامه‌ها باید مردم محورباشند و به صورت جامع و فراگیر باشد در تمام شهرستان اعم از شهرها، روستا‌ها و مدارس اجرا شوند.
مرتضی احمدی دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان هم با تبیین عناوین برنامه‌های دهه کرامت گفت: در دهه کرامت امسال بیش از ۳۰ عنوان برنامه از جمله حضور کاروان زیر سایه خورشید، جشن بزرگ میلاد امام رضا (ع)، تجلیل از ورزشکاران و مدال آوران شهرستان، اجرای سرود خیابانی و پاتوقی، شب شعر، میز خدمت سلامت، تجلیل از مزدوجین دهه کرامت، تجلیل از متولدین دهه کرامت، تجلیل از مادران با ۵ فرزندوگردهمایی رویش سبز می‌باشد.

دیگر خبرها

  • برگزاری ۴۰ عنوان برنامه هم‌زمان با دهه مبارک کرامت در استان مرکزی
  • معلمان خادم‌یار رضوی در اردبیل تجلیل شدند
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت با حضور خادمان رضوی در ماهشهر
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می‌شود
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می شود
  • سمنان دهه کرامت میزبان خادمان رضوی با اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه است
  • کرمانشاه میزبان خادمان حضرت معصومه (س) خواهد بود
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در شهر زنجان
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در سطح شهر زنجان
  • اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم