Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@23:37:52 GMT

مدیر برتر حامی «شعار سال» در بوشهر معرفی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۴۳۳۰۱

مدیر برتر حامی «شعار سال» در بوشهر معرفی می‌شود

علی درویشی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت:  شورای راهبری توسعه مدیریت استان بوشهر به عنوان متولی ستاد جشنواره استانی شهید رجایی اقداماتی را جهت معرفی دستگاه اجرای برتر انجام می‌دهد. 

وی اعلام کرد: دو دستگاه از بین تمامی دستگاه‌های اجرایی استان و از بین گروه‌های پنج‌گانه آموزشی، پژوهشی تولیدی، زیربنایی، سلامت و عمومی هر کدام یک دستگاه که از لحاظ شاخص‌های عمومی و اختصاصی حائز بالاترین امتیاز یا بیشترین رشد نسبت به سال گذشته داشته باشند، به‌عنوان دستگاه اجرایی برتر معرفی خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

درویشی تصریح کرد: ستاد جشنواره شهید رجایی استان بوشهر بر حسب نیاز در محورهای شعار سال «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین» و همچینن اقتصاد مقاومتی، بهبود محیط کسب و کار و رضایت مردمی نیز از بین دستگاه‌های اجرایی دستگاه‌های برتر را برگزیده و در جشنواره شهید رجایی از آن‌ها تقدیر می‌کند. 

رئیس سازمان مدیدیت و برنامه ریزی استان بوشهر اظهار کرد: مراسم جشنواره شهید رجایی همزمان با هفته دولت در شهریور ماه، در استان برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شعار سال دانش بنیان اشتغال آفرین مدیر برتر استان بوشهر شهید رجایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۳۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور

مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور با حضور ورزشکاران سراسر کشور به همت هیات تنیس روی میز تنکابن در سالن ورزشی شهید شیرود بزرگی برگزار شد و در پایان با قهرمانی بابک نوروزی از مازندران به پایان رسید.

بیگلری از آذربایجان شرقی نایب قهرمان شد و کاظم جنگی و عباد غفارنیا نیز مشترکا مقام سوم را از آن خود کردند.

این مسابقات به مناسبت چهل و سومین سالگرد شهادت امیر سرلشکر خلبان، شهید علی اکبر شیرودی و کنگره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران برگزار شد.

آئین اهدای جوایز و احکام نفرات برتر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • نظارت مستمر بر پروژه‌های مهم مسکونی و عمرانی در استان بوشهر
  • دهه کرامت فرصت معرفی الگوهای برتر جهان اسلام به دختران است
  • ۶۵ نفر در آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین مرکزی جذب می شوند
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • معرفی رایتل برای دومین بار به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور
  • تفاهم تولید آثار نمایشی مشترک و حمایت از نمایشنامه‌های برتر منعقد شد
  • معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • معرفی اداره کل راه آهن تهران به عنوان دستگاه برتر
  • برگزاری دومین رویداد جمعیت در پایان اردیبهشت